Is dit dan het antwoord?
Godzoekende mensen, vrije christenen, komen wereldwijd in vele plaatsen van oerchristelijke ontmoeting tezamen. Zij ontmoeten elkaar zonder ceremoniën en rituelen, zonder dogma´s en zonder priesters, vrij in de Geest van de Christus Gods. Jezus van Nazareth benoemde geen priesters en leidde ons mensen niet naar luisterrijke tempels uit steen. Hij leerde ons, dat God in het binnenste van ieder mens woont. Hij gebood ons, Hem na te volgen. De Christus Gods in ons is de sleutel tot de poort van het leven.
Zo verzamelen zich momenteel weer over de hele wereld Godzoekende mensen in eenvoudige ruimten, zoals de christenen 2000 jaar geleden, om de nu weer, door profetie geopenbaarde Kosmische Leer van Jezus van Nazareth, te horen en hierover van gedachten te wisselen. In de practische Kosmische Levensschool ontvangen zij levenshulp voor het dagelijkse leven, in de geest van de Bergrede. Ook zingen en bidden zij met elkaar.
Dit vond ik op een site van vrije christenen. Dit zeggen zij van zichzelf.
Bij mij gaan de alarmbelletjes rinkelen als ik hier lees over kosmische leer en kosmische levensschool.
groetjes van Anny