Auteur Topic: Pulpeet wordt weer user  (gelezen 1559 keer)

Pulpeet

• Bekijk profiel
Pulpeet wordt weer user
« Gepost op: april 21, 2004, 10:59:29 pm »
Beste forumbezoekers,

Het is mooi geweest. Ik ben ruim een half jaar mod/admin geweest. Ik heb met plezier de kwaliteit van de discussies op het forum proberen te bewaken. De laatste tijd merk ik echter dat ik niet genoeg aandacht meer voor het forum heb om mijn taken goed uit te voeren. Het is best veel werk om alles bij te houden. Maar ook in de discussies binnen de crew gaat soms veel tijd zitten. Dat ontgaat jullie natuurlijk, maar het is niet makkelijk om een groot forum als dit eenduidig te besturen. Bovendien wordt ik in beslag genomen door de afronding van mijn studie. Dat maakt dat ik zoveel mogelijk van andere verantwoordelijkheden afwil. En daarom ga ik uit de crew en wordt ik weer gewone user. Dan kan ik gewoon weer ontspannen hier rondhangen.

Alle gebruikers dank voor de goede discussies van de afgelopen tijd. En ook voor de medewerking en het begrip dat er meestal was wanneer er ingegrepen moest worden.

En aan de rest van de crew wijsheid toegewenst bij het verder besturen van het forum.

Pulpeet.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Pulpeet wordt weer user
« Reactie #1 Gepost op: april 21, 2004, 11:04:45 pm »
Pulpeet, nogmaals bedankt voor alles dat je gedaan hebt .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Marloes

• Bekijk profiel
Pulpeet wordt weer user
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2004, 11:16:00 pm »
Niet origineel maar wel gemeend: bedankt voor alles!
[Prediker 7:29]