Als ik even mag reageren:
Ik begrijp je gevoel, Does, want jij hebt daar ook op gereageerd en je best gedaan en alles, en dan is het vervelend als jouw inspanningen vrolijk in de vuilnisbak worden gegooid.
Maar ik, als flapuit, kan Sarah ook heel goed begrijpen. Ik heb zelf meerdere malen dingen gepost, de laatste keer een verhaal over een actie van een paar jaar geleden waar ik beslist niet trots op ben en veel negatieve reacties op kreeg. Pleun schreef me toen, waarom zet je zoiets dan ook in vredesnaam in je weblog! En hij had gelijk natuurlijk.
Toen ik het teruglas kreeg ik het er zelf helemaal warm van. Ik heb toen ook het hele verhaal ge-edit en Alfredt heeft de reacties voor me gedelete.
Ik snap echt dat dat niet leuk is voor degenen die werk hebben gestoken in de reacties, en sorry daarvoor, maar zoiets kan gebeuren...
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk als je zegt: denk dan toch eens na voor je iets post, maar de één is nou eenmaal wat impulsiever dan de ander... (*schaam*)
In ieder geval, je hoeft geen speciale band met de mods hier te hebben om dingen "voor elkaar te krijgen" als je verzoek een beetje begrijpelijk is hoor

voor mij deden ze het ook zonder probleem... hoort gewoon bij de taken van een mod denk ik.