Auteur Topic: Topic zomaar weg?  (gelezen 1566 keer)

Does

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Gepost op: april 23, 2004, 09:12:03 am »
Gisteren poste Sarah een topic met een idee van haar over scholieren.com meen ik. Had iets te maken met evangeliseren etc. Nu probeer ik dat topic te vinden maar kan het nergens meer vinden. Nu weet ik dat Sarah gisteren na het plaatsen spijt had ofzo iets (er werd niet op gereageerd zoals ze wilde dus moest het maar weg). Heel erg krom allemaal maar ze krijgt het hier allemaal voor elkaar via een bepaald persoon.

Ik vind dit een erg slechte zaak. Omdat mevrouw het opeens niet meer met haar woorden eens is of omdat ze niet de response op haar woorden krijgt die ze denkt en hoopt te krijgen regels ze via de bepaalde persoon dat het word weggehaald! Waar slaat dat nou op man!? Nergens toch? Het zal wel heel makkelijk worden als je alles zomaar kon verwijderen etc. Dat je het topic op slot gooit ok, maar het compleet verwijderen?

Het idee was niet eens zo slecht maar mevrouw begint altijd gelijk te miepen over de kleinste dingen en ze krijgt het nog voor elkaar ook dat haar zin doorgedreven word.

Ik heb niks tegen de persoon Sarah overigens maar wel tegen wat hier gebeurt.

Dit topic hoef je overigens niet weg te halen als mevrouw hier niet van gedient is. Ik ben benieuwd hoe ze het overigens irl doet met al haar woorden die ze zegt. Beetje verantwoordelijkheid is niet weg, moet je maar nadenken wat je plaatst en niet gaan miepen.
« Laatst bewerkt op: april 23, 2004, 09:13:54 am door Does »
Live vanuit de luie stoel

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #1 Gepost op: april 23, 2004, 09:22:18 am »
Als ik even mag reageren:

Ik begrijp je gevoel, Does, want jij hebt daar ook op gereageerd en je best gedaan en alles, en dan is het vervelend als jouw inspanningen vrolijk in de vuilnisbak worden gegooid.

Maar ik, als flapuit, kan Sarah ook heel goed begrijpen. Ik heb zelf meerdere malen dingen gepost, de laatste keer een verhaal over een actie van een paar jaar geleden waar ik beslist niet trots op ben en veel negatieve reacties op kreeg. Pleun schreef me toen, waarom zet je zoiets dan ook in vredesnaam in je weblog! En hij had gelijk natuurlijk.

Toen ik het teruglas kreeg ik het er zelf helemaal warm van. Ik heb toen ook het hele verhaal ge-edit en Alfredt heeft de reacties voor me gedelete.

Ik snap echt dat dat niet leuk is voor degenen die werk hebben gestoken in de reacties, en sorry daarvoor, maar zoiets kan gebeuren...

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk als je zegt: denk dan toch eens na voor je iets post, maar de één is nou eenmaal wat impulsiever dan de ander...  (*schaam*)

In ieder geval, je hoeft geen speciale band met de mods hier te hebben om dingen "voor elkaar te krijgen" als je verzoek een beetje begrijpelijk is hoor    voor mij deden ze het ook zonder probleem... hoort gewoon bij de taken van een mod denk ik.
Bombus terrestris Reginae

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #2 Gepost op: april 23, 2004, 09:22:18 am »
nee dit is niet via Harm maar via mij gegaan.... en ik heb totaal geen binding met Sarah.

En wij zijn als crew vrij makkelijk als een TS vraagt om het topic naar TC te schoppen en het topic is nog niet zo ver dat anderen daar echt last van hebben dan gaat het ook vrij gemakkelijk...

En nee dit topic zal nooit naar TC gaan tenzij de TS, Does dus, dat gemotiveerd verzoekt
« Laatst bewerkt op: april 23, 2004, 09:23:35 am door Wybo »
Pinkeltjefan

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2004, 09:23:27 am »
En IRL gebeuren dat soort dingen inderdaad ook... en ik ben dan ook iemand die heel makkelijk sorry kan zeggen als ik weer eens een flapuit-reactie heb gehad ergens op... moet ook wel anders hou je geen vrienden meer over  
Bombus terrestris Reginae

Does

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2004, 09:26:38 am »
Dit topic werd dus gewoon gedelete omdat mevrouw niet blij was met vooral mijn reactie omdat ze hem totaal verkeerd opvatte. Mevrouw had er toen gelijk geen zin meer in en ging weer eens miepen. Moet dan alles volgend haar plannetjes gaan? Je bent niet alleen op de wereld? Als iemand het niet met je eens is ga je miepen. Dat is de reden voor de verwijdering geweest omdat iemand het niet echt kon vinden in haar idee. Althans zo dacht ze.

Dat slaat toch alles?

Overigens vond ik haar idee best goed maar daar kreeg ik de kans niet voor om dat nog te zeggen zo'n beetje.
« Laatst bewerkt op: april 23, 2004, 09:27:29 am door Does »

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #5 Gepost op: april 23, 2004, 09:26:48 am »
Dan moet betreffende user maar eens nadenken voordat ze er wat uitfloept.. geef haar een verplicht bekijk bericht ofzo.. zodat ze het eerst nog een keer kan overlezen voor ze het plaatst..
Want als je er mee in discussie bent roept ze ook de grootste onzin om het vervolgens een minuut later als je al aan een reactie bezig bent weg te editten.. Erg irritant...
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Sarah

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #6 Gepost op: april 23, 2004, 09:29:31 am »
Ja i agree with Bumblebee (duh)

Ik heb het dit keer niet via Harm gedaan, maar netjes via Topic Report, daar is dat systeem immers voor toch?

En Does, na gisteren dacht ik er wel over na, en je hebt gelijk.
Maar Alfredt las waarschijnlijk vanochtend die topic report, en daarom is het vanochtend verwijderd.

Harm doet trouwens echt niet altijd wat ik vraag hoor! (helaas )
Vrijgemaakt :D (Rom. 8:2)

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #7 Gepost op: april 23, 2004, 09:31:32 am »
Mja, kritiek op users hoef ik hier niet zo nodig te zien. Dus lijkt het me beter om daar mee te stoppen.

Verder kan iedere user bij eigen topics verzoeken om een enkeltje TC.... en als het topic dat toelaat en het verzoek gemotiveerd is kan de mod daar gewoon toe besluiten.
Ik zie het hele probleem ook niet. Als je het een goed initiatief vond neem je het toch gewoon over? (En dan ben ik ook wel bereid om je eigen tekst bij je topic te plaatsen)
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #8 Gepost op: april 23, 2004, 09:31:53 am »
Vind ik het nog krom dat het weg is. Onder welke reden heb je het laten verwijderen? Kan me niet voorstellen dat Alfredt zich gaat schikken in de reden dat jij niet blij was met de reacties op je idee. Dan vind ik het een zeer slechte beslissing. Dan kan je wel zo'n beetje alle topics sluiten. Maar welke reden?

Does

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #9 Gepost op: april 23, 2004, 09:33:21 am »
quote:
Alfredt schreef op 23 april 2004 om 09:31:
Mja, kritiek op users hoef ik hier niet zo nodig te zien. Dus lijkt het me beter om daar mee te stoppen.

Je hebt kritiek en kritiek. Dit is de 2e. De opbouwende en gezonde kritiek.

quote:
Verder kan iedere user bij eigen topics verzoeken om een enkeltje TC.... en als het topic dat toelaat en het verzoek gemotiveerd is kan de mod daar gewoon toe besluiten.
Ik zie het hele probleem ook niet. Als je het een goed initiatief vond neem je het toch gewoon over? (En dan ben ik ook wel bereid om je eigen tekst bij je topic te plaatsen)

Wat was dan de reden? Want het was geen verkeerd topic en er waren al helemaal geen verkeerde reacties in te vinden!

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #10 Gepost op: april 23, 2004, 09:34:02 am »
de reden is iets wat de users niet aangaat.

Jij mag het een foute beslissing vinden, dat vind ik weer prima
« Laatst bewerkt op: april 23, 2004, 09:34:50 am door Wybo »
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #11 Gepost op: april 23, 2004, 09:40:30 am »
quote:
Alfredt schreef op 23 april 2004 om 09:34:

de reden is iets wat de users niet aangaat.

Beetje makkelijk. Maar ik weet toch dat ik goed zit want ze was er steeds over bezig op msn tegen me en toen vond ze het jammer dat Harm haar geen gehoor gaf en dus het topic liet staan.

Ik vraag gewoon beleefd om de reden en dan kom je weer met zoiets? Volgens mij slaat de reden nergens op en vertel je het daarom niet of er is helemaal geen reden voor sluiting.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #12 Gepost op: april 23, 2004, 09:44:54 am »
Ik vertel gewoon niks over userzaken. Als je wil weten wat de reden is moet je het maar aan haar zelf vragen.
Ik doe in principe nooit uitspraak daarover, dus zou ik niet weten waarom dat nu wel zou moeten gebeuren. En of jij het er mee eens bent is voor mij verder niet echt van belang

/maare ik ga douchen en naar mijn opa en oma, ik reageer dus verder even niet meer
« Laatst bewerkt op: april 23, 2004, 09:50:06 am door Wybo »
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #13 Gepost op: april 23, 2004, 09:51:08 am »
quote:
Alfredt schreef op 23 april 2004 om 09:44:
Ik vertel gewoon niks over userzaken. Als je wil weten wat de reden is moet je het maar aan haar zelf vragen.
Ik doe in principe nooit uitspraak daarover, dus zou ik niet weten waarom dat nu wel zou moeten gebeuren. En of jij het er mee eens bent is voor mij verder niet echt van belang

Dan weet ik voldoende want een andere reden is niet denkbaar. Beetje stom allemaal.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #14 Gepost op: april 23, 2004, 09:53:57 am »

Geen slowchat!
« Laatst bewerkt op: april 23, 2004, 09:59:46 am door Wybo »
Pinkeltjefan

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #15 Gepost op: april 23, 2004, 10:19:44 am »
kunnen dit soort privé-dingen niet gewoon via de msn, mail of telefoon? ik vind het nogal persoonlijk worden allemaal, krijg haast een plaatsvervangend schaamteblosje op de kaken... wellicht zou de crew kunnen overwegen om deze discussie te beeindigen, aangezien ze blijkbaar ook niet met een motivatie willen komen. Daarnaast gaat dit ook nog eens tegen de faq in, volgens mij (op de man spelen)
...

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #16 Gepost op: april 23, 2004, 10:32:29 am »
Vind dat op de man spelen reuze meevallen.. Maar ja als potentiele mod moet je daar toch ff op wijzen he ?

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #17 Gepost op: april 23, 2004, 10:34:08 am »
juustem.
...

Does

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #18 Gepost op: april 23, 2004, 10:35:34 am »
Ik speel niet op de man hoor.

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #19 Gepost op: april 23, 2004, 10:39:28 am »
op de vrouw, dan
...

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #20 Gepost op: april 23, 2004, 10:54:32 am »
Even over een ander topic: Dat van EA is misschien een vrijmaetslaars organisatie.... (of zoeiet )
Daar had ik een berichtje op gepost en een reactie gekregen....daar wil ik eventueel nog wel op reageren, maar het hele topic is ook verdwenen....
(En ik heb ook wel eens hele leuke uitgebreide discussie gehad waar je eeuwen lang bezigbent een goed stuk te schrijven...gaat het ook op slot en kan diegene, of doet dat dan niet meer zo makkelijk...ook niet meer reageren....
Daar baalde ik toe ook wel een beetje van...)
Het kan soms zijn dat er een goede discussie en wat flauw gezeur door elkaar heen lopen en dan is plotseling toch de goede discussie afgelopen...
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #21 Gepost op: april 23, 2004, 11:03:21 am »
PenA, als een topic dicht is (dus niet naar TC) en je hebt de behoefte om te reageren kan je altijd even die tekst naar een mod sturen zodat die hem alsnog kan plaatsen als hij/zij dat nuttig vindt.
Pinkeltjefan

Superdeboer

• Deo pro nobis quis contra nos
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #22 Gepost op: april 23, 2004, 11:18:03 am »
quote:
Priscilla en Aquila schreef op 23 april 2004 om 10:54:
Daar had ik een berichtje op gepost en een reactie gekregen....daar wil ik eventueel nog wel op reageren, maar het hele topic is ook verdwenen....
(En ik heb ook wel eens hele leuke uitgebreide discussie gehad waar je eeuwen lang bezigbent een goed stuk te schrijven...gaat het ook op slot en kan diegene, of doet dat dan niet meer zo makkelijk...ook niet meer reageren....
Daar baalde ik toe ook wel een beetje van...)

Dat topic is op slot gegaan, omdat de discussie over het hoofdonderwerp niet op gang kwam, of zelfs geobstrueerd werd, door het hardnekkig verkeerde gedrag van een van de users die daar reageerde. Dat alles lokte mede weer reacties uit die de discussie eerder negatief dan positief beïnvloedden. Bovenop dat alles waren er nog enkele mensen die via Topic Report met goede argumenten kwamen waarom dat topic z'n bestaansrecht verloren zou hebben.

Het spijt me natuurlijk dat ik op die manier jouw secundaire discussie moest afbreken, maar na overleg met andere mods vond ik dat het betreffende topic toch niet langer open moest blijven. Ik heb dan ook in de sluitmessage nog even gemeld dat het me spijt voor jouw discussiepunt, maar als het puur gaat om nog een antwoord van de kant van * Pulpeet dan denk ik dat je dat via de mail ofzo ook wel kunt krijgen.  

Het topic is overigens niet 'weg' zoals dat andere topic waar het hier over gaat. Het topic over EA en vrijmetselaars is alleen op slot gegaan, en staat daardoor onderaan in de topiclijst van Actueel. Het is echter nog wel gewoon zichtbaar.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onze Here.

Does

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #23 Gepost op: april 23, 2004, 11:25:20 am »
quote:
Superdeboer schreef op 23 april 2004 om 11:18:

Het topic is overigens niet 'weg' zoals dat andere topic waar het hier over gaat. Het topic over EA en vrijmetselaars is alleen op slot gegaan, en staat daardoor onderaan in de topiclijst van Actueel. Het is echter nog wel gewoon zichtbaar.

Zoals dus ook met het topic had moeten gebeuren waarover dit topic ging.

Superdeboer

• Deo pro nobis quis contra nos
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #24 Gepost op: april 23, 2004, 11:27:36 am »
quote:
Does schreef op 23 april 2004 om 11:25:
[...]
Zoals dus ook met het topic had moeten gebeuren waarover dit topic ging.

Niet als het topic nog niet zo heel ver onderweg is, de topicstarter zelf verzoekt om het naar TC te verplaatsen en de betreffende mod voldoende reden heeft om dat verzoek te honoreren.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onze Here.

Sarah

• Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #25 Gepost op: april 23, 2004, 11:33:58 am »
Is het nu klaar Does?
Ik vroeg het, en het was míjn topic.
Ik heb alle vrijheid om terug te krabbelen en m'n topic te laten wissen.

Net zoals jij de vrijheid hebt om je kritiek te uiten.
Vrijgemaakt :D (Rom. 8:2)

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #26 Gepost op: april 23, 2004, 11:40:45 am »
quote:
Sarah schreef op 23 april 2004 om 11:33:
Is het nu klaar Does?
Ik vroeg het, en het was míjn topic.
Ik heb alle vrijheid om terug te krabbelen en m'n topic te laten wissen.

Net zoals jij de vrijheid hebt om je kritiek te uiten.

Dat het jouw topic is heeft er geen zak mee te maken.. Want ik heb al 100x nul op m'n request gekregen.. En ga nu niet zo zeggen dat het niet zo is crew.. Want mijn topic over LOTR trailer liep ook uit op een discussie. Toen heb ik ook gezegt dat ze moesten kappen in mijn topic en dat het dan maar op slot moest.. Maar nee daar doen ze ff een titel edit in en laten hem lekker open..  Maar goed, ik ben dan ook geen klein meisje die probeert vriendjes met de crew te zijn..

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Topic zomaar weg?
« Reactie #27 Gepost op: april 23, 2004, 11:42:54 am »
Slotje, dit loopt weer op niks uit
« Laatst bewerkt op: april 23, 2004, 11:44:51 am door Wybo »
Pinkeltjefan