Auteur Topic: Opschonen  (gelezen 976 keer)

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Gepost op: mei 05, 2004, 09:15:55 am »
Beste Messamorpheus,
Dat jij de boel opschoont is nog daar aan toe, of we het nog ergens terug vinden, een tweede.
Maar dat je zomaar berichten die ik gister geplaatst heb, verwijdert, omdat jij ze niet interessant vindt, dan is het voor mij en anderen nog wel interessant.
Wees blij in de Heer en zingt verheugd, Amen, Halleluja !

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #1 Gepost op: mei 05, 2004, 09:18:08 am »
Mientje, daar heb je dus een Topic Report voor.
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #2 Gepost op: mei 05, 2004, 09:24:28 am »
Volgens mij verplaatst Mezza voornamelijk berichten en verwijdert hij zeer weinig.

BTW, misschien dat je ook iets beter moet opletten of je berichten wel echt geplaatst hebt, want het is nu een aantal keer voorgekomen dat je beweert dat er berichten verwijderd zijn terwijl geen enkele mod weet waarover je het hebt. Dan worden wij wel beschuldigd van het werwijderen, maar dan is het bericht gewoon nooit goed geplaatst....

Verder is het ook goed om op te letten waar je dingen plaatst. Als je dingen plaatst in fora die daar niet horen.... dan is dat misschien voor jou en anderen wel interessant, maar dan moet je het maar in het juiste subforum plaatsen. Het verkeerd plaatsen van berichten is voor je eigen risico.
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2004, 09:24:50 am door Wybo »
Pinkeltjefan

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #3 Gepost op: mei 05, 2004, 09:24:44 am »
En wat is dat dan wel ?????????????????

Sorry ik heb ze al teruggevonden bij 'Vallen in de Geest'
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2004, 09:25:53 am door Mientje »

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #4 Gepost op: mei 05, 2004, 09:26:13 am »
quote:
Mientje schreef op 05 mei 2004 om 09:24:
En wat is dat dan wel ?????????????????

Sorry ik heb ze al teruggevonden bij 'Vallen in de Geest'

topic reports

dat plaatje zie je bovenaan staan, vlak naast de titel van een topic.

Hiermee kan je een bericht doorgeven aan de crew over een topic. Bijvoorbeeld als een topic ontspoort of iemand loopt te flamen. Deze berichten zijn alleen door de crew te lezen. Zij kunnen (als zij dat nodig vinden) dan ingrijpen. Maak hier rustig gebruik van.....

Je kan ook makkelijk naar een bepaald bericht verwijzen. gewoon op de tijd bij een bericht klikken en dan het adres uit de adresbalk knippen en in het bericht plakken.

/edit: idd eerst rustig zoeken voor je beschuldigt is wel zo prettig ja
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2004, 09:27:25 am door Wybo »
Pinkeltjefan

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #5 Gepost op: mei 05, 2004, 09:41:59 am »
Alfred, het was in dit geval wel degelijk een antwoord van mij op een bewering die ervoor stond. Want ik begon ook met :
"Om even op dat vallen terug te komen."
En dan is het niet leuk om de volgende morgen te zien dat hij weg is.

Maar wat mij betreft mag je dit hele draadje wel verwijderen, ik zal voortaan het handje hanteren.

Wilhelmina

• Want uit Hem, en door Hem en t
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #6 Gepost op: mei 05, 2004, 09:45:18 am »
quote:
Alfredt schreef op 05 mei 2004 om 09:26:

[...]

topic reports

[afbeelding] dat plaatje zie je bovenaan staan, vlak naast de titel van een topic.

Hiermee kan je een bericht doorgeven aan de crew over een topic. Bijvoorbeeld als een topic ontspoort of iemand loopt te flamen. Deze berichten zijn alleen door de crew te lezen. Zij kunnen (als zij dat nodig vinden) dan ingrijpen. Maak hier rustig gebruik van.....

Je kan ook makkelijk naar een bepaald bericht verwijzen. gewoon op de tijd bij een bericht klikken en dan het adres uit de adresbalk knippen en in het bericht plakken.

/edit: idd eerst rustig zoeken voor je beschuldigt is wel zo prettig ja

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er ook wat kriegelig van wordt. Ben je net aan een titel gewend, wordt de titel veranderd. Of wordt er een hele rits berichten onder een andere titel geplaatst, of worden er ineens , na dágen, off-topics verwijderd.
Net alsof je notulen van een vergadering krijgt en niet meer terug kunt vinden wat jij nou belangrijk vond, omdat de notulist het ingebrachte of vervelend of niet interessant vond.
Allemaal verwarrend, en eerlijk gezegd ook wel af en toe wat belerend, de manier waarop.
Maar zoals jullie vaker zeggen, we zijn hier te gast. Dus..

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #7 Gepost op: mei 05, 2004, 09:47:21 am »
http://forum.gkv.nl/forum/find/poster/438/messages gebruik die link anders als je je berichten kwijt denkt te zijn.
Pinkeltjefan

Mart

• Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #8 Gepost op: mei 05, 2004, 09:53:16 am »
kan er niet gewoon 1 topic in feedback komen waarin iedere mod ff post wat hij of zij verwijdert heeft/ waar hij of zij de discussie naar verplaatst heeft / welke titel edit hij of zij heeft gedaan.

zo voorkom je dit soort geklaag en wordt de schijn van willekeur enigszins vermeden.

en dan niet gaan zeuren dat het teveel werk is want een berichtje posten is even slnel gedaan als een discussie verijderen of een titelchange doorvoeren.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #9 Gepost op: mei 05, 2004, 10:01:01 am »
Nee dat zie ik dus echt niet zitten. Want het kost wel degenlijk veel en veel meer tijd.
Als men ergens gepost heeft kan men dat zelf ook weer terug vinden door een simpele klik op de eigen nickname. En anders moet men maar even zoeken, Topics die gerenamed zijn (inhoudelijk) krijgen een * bij de naam. Dus dat is heus wel te zien.
Tot slot staat er netjes in een topic waaruit posts verplaatst zijn een post met daarin waarnaar ze verplaatst zijn. Dus men kan ze gewoon terug vinden als men even rustig kijkt.
Pinkeltjefan

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #10 Gepost op: mei 05, 2004, 10:03:41 am »
Precies. Ik vind het behoorlijk onnodig om er een apart topic in Feedback over te maken als ik in de betreffende topics keurig melding heb gedaan van wat ik gedaan heb.
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2004, 10:04:00 am door Mezzamorpheus »

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #11 Gepost op: mei 05, 2004, 10:09:12 am »
Wat ik wel een optie vind is om bij afgesplitste topics "(afgesplitst)" aan de nieuwe titel toe te voegen.
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2004, 10:09:30 am door Wybo »
Pinkeltjefan

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #12 Gepost op: mei 05, 2004, 10:10:22 am »
Ik vind dit topic meer iets voor de mail aangezien Mezza rechtstreeks wordt aangesproken..
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Opschonen
« Reactie #13 Gepost op: mei 05, 2004, 10:12:06 am »
quote:
Joesoef schreef op 05 mei 2004 om 10:10:
Ik vind dit topic meer iets voor de mail aangezien Mezza rechtstreeks wordt aangesproken..

Dat was het ook....

Daarom ook maar slotje, ik poneer dat idee verder wel in de crew....
Pinkeltjefan