quote: Does schreef op 06 mei 2004 om 19:01:[...]
Ga een cursus begrijpend lezen doen.. ik had het over metal.
Ik stoor me altijd aan mensen die niet kunnen lezen, dus bij deze. Dit was overigens niet je eerste keer...

Sorry, het ging over metal...das waar, ik had even alleen dit losse stukje teruggelezen en toen dacht ik dat Qotsa ook werd bedoeld met metal, maar het ging dus over Probot... Maar omdat jij niet echt kunt zeggen waarom je Qotsa een beetje jammer vind en alleen mijn 'niet kunnen lezen' zit af te kraken vind ik je nog steeds niet overtuigend...

Die andere keer, daarmee bedoel je waarschijnlijk dit stukje dat je schreef ergens in CF:
quote: Je hebt zoveel metal dat er vast ook wel eens wat goeds tussen zit zoals Metallica.

Qotsa is overigens nog niet eens 'groot' en goed zijn ze zeker niet maar dat is mijn mening he.
Waarna ik dacht dat je het feit dat Qotsa niet groot is, opbracht als een argument tegen de kwaliteit van hun muziek. En toen je zei dat dat niet zo was, vroeg ik me af wat de 'grootheid' van Qotsa er dan mee te maken had... Das alles, verkeerd gelezen had ik dus niet...

Maar wat kunnen wij hier enorm over doorzagen zeg...

Dit is het laatste wat ik erover gezegd heb want het gaat nogal vervelen, en ik ben al bijna kwijt waarover het nou eigenlijk ging