Auteur Topic: Irak  (gelezen 999 keer)

bart1984

• Bekijk profiel
Irak
« Gepost op: mei 18, 2004, 11:05:42 am »
Moeten de nederlandse troepen weg uit irak??

Waarom wel en waarom niet?

Mijn mening is, nederland is het schoothondje van amerika dus dat vind ik al een goede reden om te vertrekken. Amerika heeft zelf deze rotzooi gemaakt laat ze het zelf maar oplossen.

Wat is jullie mening??
« Laatst bewerkt op: mei 18, 2004, 11:06:03 am door bart1984 »

Mart

• Bekijk profiel
Irak
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2004, 11:15:29 am »
nu ze er eenmaal aan begonnen zijn vind ik niet dat je zomaar in 1 keer weg kan gaan, je hebt eerder je verantwoordelijkheid genomen, dan moet je daar ook achter blijven staan. Ben echter wel van mening dat ze er nooit naar toe hadden moeten gaan. Maar weggaan vind ik ook geen optie eigenlijk.
Wel zal er het een en ander moeten veranderen in de opstelling van de amerikaanse troepen. Minder vanuit het idee dat de amerikanen wel even orde op zaken komen zetten, want het is dus geblekenb dat ze dat niet kunnen. Irakezen meer verantwoordelijkheid geven.

cheese

• de waarheid zal u vrijmaken
    • Bekijk profiel
Irak
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2004, 11:35:41 am »

quote:

Mart schreef op 18 mei 2004 om 11:15:
nu ze er eenmaal aan begonnen zijn vind ik niet dat je zomaar in 1 keer weg kan gaan, je hebt eerder je verantwoordelijkheid genomen, dan moet je daar ook achter blijven staan. Ben echter wel van mening dat ze er nooit naar toe hadden moeten gaan. Maar weggaan vind ik ook geen optie eigenlijk.
Wel zal er het een en ander moeten veranderen in de opstelling van de amerikaanse troepen. Minder vanuit het idee dat de amerikanen wel even orde op zaken komen zetten, want het is dus geblekenb dat ze dat niet kunnen. Irakezen meer verantwoordelijkheid geven.

moeten ze eerst gevangenisbewakers wat minder verantwoordelijkheid geven
 :'(
Want de wijsheid dezer wereld is dwaasheid voor God

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Irak
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2004, 11:43:06 am »

quote:

Mart schreef op 18 mei 2004 om 11:15:

Hier sluit ik me volledig bij aan. Na 30 juni kunnen de Iraakse leiders uiteraard verzoeken aan de bezetters om te gaan, en dan moeten we ook gaan vind ik.
De Iraakse bevolking wil ons namelijk helemaal niet....
Pinkeltjefan