quote:
Als ik eerlijk ben, kijk ik graag in die bladen (inderdaad bij de kapper enzo), maar voel ik met toch altijd een beetje vies als ik ze uit heb. Heel dubbel. En dat is volgens mij mijn geweten, die me vertelt dat ik deelneem aan overspel, valse getuigenissen enzo.
Ik heb het dan overigens vooral over revu en panorama. Die durf ik nog wel op te pakken.
Met libelle, margriet en andere van dat soort (dames)bladen heb ik minder moeite. Die zijn minder op sensatie gericht.
Bladen als actueel durf ik eigenlijk niet, zeker niet als er anderen bij zijn

Daarbij komt mijn geweten écht in opstand. (uit het 'eigenlijk' kun je inderdaad concluderen dat ik het toch weleens gedaan heb

()
Privé enzo vallen weer onder de categorie waar revu ook in valt, maar minder 'obscene' plaatjes.
Elsevier, HP de tijd enzo kun je volgens mij 'gewoon kritisch' lezen, i.v.m. opinievorming.
Bladen als National Geographic kijk ik ook graag in. Fantastische reportages, maar wel pure evolutie. Ook kritisch blijven dus, maar wel genieten van de foto's
Verder lees ik eigenlijk vooral PC-bladen

Daar kun je overigens ook flink hebberig van worden!
En dan vergeet ik nog bijna de sportbladen. Wel achteraf lezen over wat er op zondag tijdens de kerkdienst elders gebeurt, dus...