Hmmm... 't is aardig zoiets, maar zoals hij zelf al zegt: God rekent niet in rapportcijfers. Evenzo heb je natuurlijk geen quiz nodig om voor jezelf te kunnen bepalen hoe goed je de bijbel kent. Bovendien zegt het uit je hoofd weten van bepaalde passages of feitjes nog weinig over je persoonlijke relatie met God.
Ondanks dat is het inderdaad best een vermakelijk en leuk in elkaar gezet quizje. Hij heeft er duidelijk tijd in gestoken en de vragen zijn niet flauw, maar zitten weldegelijk goed in elkaar. Ook de 'nazorg' bij het antwoord vind ik leuk.
Alleen zit er een klein bugje... en dat is dat je bij het gebruik van de backbutton opnieuw de vraag in kunt vullen. Na dat uitvoerig getest te hebben kwam ik op de volgende score:
quote:
Eindscore:
155 uit 100
Gefeliciteerd, je hebt het eind van de quiz gehaald. Hierboven zie je je score.
Je zou het kunnen vergelijken met het schoolcijfer 15.5 Je hebt een "goed schoolcijfer" gehaald.
Kortom: gelukkig werkt God niet met schoolcijfers, want dan zouden de afkijkers en de valsspelers het weer beter doen dan de harde werkers die zich waarlijk inzetten.

Dus ja, voordat iemand anders het mij toewerpt: ik heb het boetekleed al aangetrokken.