Beste Priscilla en Aquila,
Jullie schreven:
He, Snoopy, staan wij al op het lijsje van niet-te-overtuigen-personen??
Alleen dit kleine stukje tekst is al een belediging van de Heiland! Hoe kun je nu zoiets menen. Het antwoord wat ik van jullie wijsneuzen zou hebben verwacht is dit:
De Heilige Geest vermaand, leert en troost in alles dat in overeenstemming is met de Heilige Schrift en het voorbeeld van onze Hemelse Koning en Heiland!
Maar omdat jullie niet alles willen erkennen van wat er in de Bijbels staat, komt zo'n gedachte ook niet in julie op.
en dan dit:
@@In ieder geval hebben wij NIETS met Rome en allerlei complotten te maken. Ik houdt me niet bezig met de Roomse leer of iets wat die kant uit gaat....
Dus lijkt me jou discussie ook niet relevant voor ons@@
Wie veranderde de Sabbat in Zondag? Rome.
Waar wijst Jezus op? HERSTEL VAN HET DAGELIJKSE OFFER, (In rechte staat terugbrengen) herstel van de geboden en wetten, voor de trouwe Christen van vandaag!
In voorbereiding om hem tegemoet te kunne gaan!
Wat een intelligente opmerking en vooral een Bijbelse weergave van Jezus voorbeeld. Nergens hebben jullie ergens de eer aan de Heiland gegeven. Jullie kletsen maar alsof jullie de enige Goden van het heeal zijn.
Zelfs een welgemeende oproep en advies aan mijn vrienden Cyber en Vaneccles, weten jullie nog op een onwaardige manier in de kijker te zetten.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze mensen dat opvatten.
Wel aan beste vrienden, bestudeer maar eens deze sites. Misschien iets voor een volgende discussie. Antwoord nu maar eerst eens op mijn postings of verwijzingen, inplaatsvan stilletjes te zwijgen en je te verschuilen achter jullie eigengerechtigheid!
Islam-de Paus:http://www.reformation.org/vatican-and-islam.html
Een bedenkelijk rol van de RKK in Vietnam:
http://www.reformation.org/vietnam.html (Engels)
Het domino-effect van de Verenigde Staten en de Route van enduring Freedom in de oprichting van een One World Order
http://www.earthsfinalwarning.com/Dutch%20EFW.PDFWacht nu maar eerst af Priscilla en Aquila, maak niet zo'n angstige indruk, alsof jullie de wijsheid in pacht hebben.Langzaam breek ik jullie Rijk af. Gewoon door naar de feiten te (ver-) wijzen. Zolang jullie niet serieus op mijn postings (vandaar dat ik mijn diverse nicknames heb aangegeven) ingaan en ze negeren, ontgaat mij niet de indruk dat jullie de verwijzingen van Cyber, van mij en ook van Vaneccles proberen uit de weg te gaan.
Cyber schrijft heel goede zaken en verwijst jullie vaak direct naar de essentie van de boodschappen van de Heiland en nog zien julie ze niet en negeren jullie zijn visie. Nu kan het zijn dat het niet ziet, wel aan, probeer het dan eens van een ander aan te nemen.
Ik zei al, ik breek jullie Rijk hier af.Dat wil zeggen, ik blijf steeds naar dezelfde feiten wijzen, steeds herhalend, laat de Heilige Geest het maar bewerken in de harten van de lezers van deze forums. Uiteindelijk Piscilla en Aquila, verlies je je terrein en zul
je toe moeten geven dat de Heilige Geest leidt. Wees stil, IK strijd voor u, leert de Heiland.
Welaan beste mensen, ik heb zoveel ervaring met de Bijbel en de Profetie (als kennis niet als midddel gered te zijn dus) dat ik jullie postings piekfijn door heb. Daarom is het overloos geprietpraat. Ik volg het al een hele tijd. We kunnen de hele Bijbel doorspitten, maar leg het voor aan de Heilige Geest. Als dan de reactie van jullie zo is, zoals je nu aan mij doet, dan doe ik mee vanaf nu aan en dan verwijs ik, ongemerkt de mensen naar die informatie die nodig is om gered te kunnen worden. Daar waar de Heiland onze aandacht op wil vestigen, omdat de tijd kort is. Omdat het nodig is dat we leren inzien waar het in deze wereld naar toe gaat en op tijd gereed zijn, met het aangevulde restje olie, met nieuwe verse, zodat onze lamp blijft branden.
Niet onsportief zijn en "boos" worden. De Waarheid is Jezus, niet Piscilla of Aquila of zelfs één van ons. Maar ik weet wel wat de Heilige Geest uit kan richten aan de mensen, als wij de Waarheid (Jezus) verkondigen zoals Hij dat deed, vanuit het fundament van Zijn God en Vader. En dat is mijn kracht en mijn zekerheid.
Enkel weken geleden is iemand gedoopd. De persoon kreeg Bijbelonderricht van mij. Gewoon de Bijbel volgen, gewoon de Profetie (om de dagelijske ervaring van groei in Diens Gerechtigheid en vervulling van de belofte te leren zien). Dat toepassen dat ik eerst zelf ondervonden heb. Een Rooms Katholieke gelovige, tot op het bot, wees ik op de essentie van Jezus, vanuit de RKK leerde ik de persoon de Heiland los te zien van afgoderij en verkeerde voorstellingen van zaken, die vanuit Rome in de wereld komen.
De dame begon Openbaringen te bestuderen, zelf onder leiding van de Heilige Geest.
Zij woont 350 kilometer bij ij vandaan, via email en soms telefoon wees ik haar op 911 op de oorlogen in Irak en de situatie in de wereld en wees haar op de essentie er van in Openbaringen 9(:11) en 13. Over de Islam en de kerk van Rome de Vrijmetselarij, die bijv in België aan de touwtjes trekt onder het mom van christendom en democratie.
Zij leerde de Heiland kennen en kwam uit een isolement, waar geen plaats was voor hulp en vriendschap (vanuit haar RK kerk), maar ze vond die wel in een kerkgemeente van mensen die trouw Jezus navolgen. De warmte van de Heiland en diens belangstelling voor het innerlijke van de mens in plaats van de kennis en het uiterlijk.
Kennis is macht, maar karakter is meer!
Ogen gingen open, gevoelens van verplichte religieuze handelingen werden, langzaam maar zeker, voorbeelden van Jezus uitdrukking van liefde voor de mens en de wil om te verlossen. De RKK kreeg een andere plaats, maar niet minder respectvol. Immers het gaat om (misleidde) mensen. Jezus wijst op de gevaren. Als trouwe volgelingen moeten wij de mensen daar ook op wijzen.
Hoe meer jullie blijk geven van het wederkerig in gaan tegen deze zaken, hoe oprecht of gemeend ook, hoe meer ik twijfel aan jullie kennis en het feit de Heiland de plaats te geven die Hem -alleen- toe kan komen in het verlossingsplan van Zijn God en Vader.
Ik denk meer aan misleiding die jullie parten speelt.
Als wij de Beesten niet zien en herkennen, hoe onderscheiden wij dan het Lam, dat in ons midden is. Maken we nu dezelfde fout als het Joode volk van het OT, die de zedelijke norm van de profetie en de Heioand (die datw as) naasst zich neerlegde, maar kennis had voor velen.
Deze dame nu, volgde de studies over Openbaringen, ik liet de persoon videotapes zien waarin politici en allerlei geleerde mensen zelf toegaven, een Groot Babylon op te willen richten, dat ze aan een Hemelse God geen boodschap hebben maar ZELF een Rijk willen oprichten. met Rome als hun Leider!
In de site:
http://www.earthsfinalwarning.com/Dutch%20EFW.PDF wordt er verwezen naar al die wereldse krachten. De presidenten, Koningen en Keizers, die al eeuwen de vrijheid en de vrede beloven.
De Staatskerk die de ene na de andere oorlog rechtvaardigd en alle partijen steunt of tegen elkaar opzet.
Dus beste vrienden als jullie je (ook) niet bezig willen houden met de profetie en die "complottheorie" van Satan niet willen of kunnen doorzien, wordt dan niet boos maar respecteer ook iemand die jullie op die feiten wil wijzen. Geef mij en leer mij nu niet aan dat jullie in al je wijsheid jezelf verraad, door Openbaringen te negeren waar het feitelijk over een complot gaat. Waar haarzuiver de aardse geschiedenis, notabene van de tijd waarin wij (ook) leven, zo exact in profetischre tijdspanne staat opgetekend, waar Daniël al naar verwijst, dat het mij niet verwonderd beste Priscilla en Aquila dat jullie boos worden. Want daar staan de LAATSTE oproepen aan de mensheid om UIT TE GAAN en zich voor te bereiden. Waar in Openbaringen 9 zo uitvoerig Abouker en zijn manschappen omschreven staan, zij die de Islam over de Arabische wereld brachten, het eerste wee.
Een verlies voor de Christenen van die tijd en een verlies, zo leek het, voor een Heiland die wil verlossen. Ja, het eerste wee. De Reine vrouw in barendsnood.
Maar die Abouker die mensen onthoofdde, liet de mensen die God de Almachtige Vader aanbaden, vrij en los en raakte ze met geen vinger aan. Zijn geboden, Zijn wet bleek krachtiger dan welke menselijk gebod of wet dan ook. Zelfs Satan, die door Abouker en Rome werkte, moest het afleggen tegen de trouwe navolgers van Gods wetten en geboden, hoe primitief of zwak dan ook! De kracht van Zijn genade overwon de oproep tot het negeren van Gods oproepen om Zijn wet en geboden na te volgen, teneinde de kracht van de genade (-tijd) ten volle te kunnen genieten, of juist te verliezen.
Satan juicht als wij onze genade(-tijd) verdoen met prietpraat en overloos geklets zonder resultaat. Als wij menen dat er maar één Evangelie is dat redt, het Evangelie van menselijke geboden en wetten. Maar dan zijn we verkeerd bezig.
En wie heeft dit alles geschreven en bekend gemaakt aan ons, door Johannes op Patmos? JEZUS
En wie toont er nu openlijk een gebrek aan kennis? Priscilla en Aquiles, want zij houden zich niet bezig met Openbaringen, want dat is te moeilijk en te ingewikkeld. Maar waarom schrijft de Heiland ons dat? Omdat Hij wil dat de 7 gemeenten van Openbaring 2 nog gered kunnen worden en zich: verbinden met het herstel van het dagelijkse offer in het Heiligdom (door de Heilige Geest)
Want beste geleerden:
Openbaring 14
12 Het is nu wel duidelijk waarom Gods volk niet mag ophouden Gods geboden te gehoorzamen en in Jezus te geloven." (Waaronder Gods Sabbt en NIET de ZON dag van het Vaticaan.
En als jullie dan zo intelligent menen te zijn en de mensen maar overloos laten praten zonder een doelgericht antwoord, ook over de complotten die notabene in de Bijbel staan, dan wil ik jullie wijsheid wat aanvullen met dit gegeven:
Openbaring 22
18 Ik waarschuw ieder die de profetische woorden van dit boek hoort: Als iemand er iets aan toevoegt, zal God hem de rampen laten overkomen, die in dit boek staan.
19 Als iemand iets van de profetische woorden van dit boek afneemt, zal God hem het recht afnemen om van de levensboom te eten en in de stad van God te komen, waarover in dit boek gesproken wordt.
20 Hij, Die dit alles bekend heeft gemaakt, zegt: "Ja, Ik kom al spoedig." Amen. Ja, Here Jezus, kom
Ik hoop dat jullie nu eens iets hier van leren! Wijsneuzen!
En als jullie dan toch niet alles aannemen wat de Heilige Schrift leert:
Kosher eten is ook iets dat ook geldt voor Christenen van vandaag, niet zoals de Joden van het OT, maar als Geestelijek Joden van het NT, het OT is immers afgeschafd!, en zij die Jezus menen na te volgen, doen wat Hij ons voorhield om rein en gelukkig te kunnen zijn.
En daar hoort dus verantwoordelijk en matig voedsel ook bij. Immers wij zijn toch een Tempel van de Heilige Geest. Ahwel dan, dan kunnen wij ook alles weten wat Jezus van Zijn Vader heeft gehoord, want dat heeft Hij ons ook vertelt. Ook over de complotten die tegen Hem en ons aanstaande zijn . Niets hoeft dan voor ons verborgen te blijven.
Is dat nu niet bemoedigend!
Genesis 26:5
omdat Abraham naar Mij geluisterd en mijn dienst in
acht genomen heeft:
mijn geboden, mijn inzettingen en mijn wetten.
En dat is voor de gelovige Christen van vandaag niet anders!
Weet je wie zo'n voorbeeld was? Daniël, aan het Hof van Nebukadnessar! Goed he?
Wie zegt Jezus na te volgen, moet de ervaring hebben als een Daniël in de leeuwenkuil, waarin we vandaag de dag nog steeds leven!
Of dat zo eenvoudig is.....ik denk het niet. Maar tot nu toe heb ik bemoedigende ervaringen opgedaan alshoewel ik moet zeggen.......bidden, het helpt!
Jullie moeten nog een hoop leren Piscilla en Aquila
Gegroet