Auteur Topic: praiseavond in assen 13 november 2004  (gelezen 1111 keer)

gert huberts

• Bekijk profiel
praiseavond in assen 13 november 2004
« Gepost op: juni 15, 2004, 03:54:01 pm »
Hallo broers en zussen in Christus,

Ik ben zo vrij om jullie te informeren over een, als de Here het wil, te houden praiseavond op zaterdag 13 november in Assen in de GKV "de Kandelaar" Oude Molenstraat 20 (Centrum) met de prachtige grote praiseband "XING".

De praiseavond is vergelijkbaar met de Rond-uit praiseavonden die de E.O. organiseert. Veel zingen maar ook meditatie en gebed. De avond is laagdrempelig en bedoeld voor iedereen maar vooral voor de jeugd, de God zoekende jeugd, de God prijzende jeugd enz.
De vraag aan de jeugd en de oudere is dan ook :"neem naast je hele familie ook je ongelovige of zoekende vriend(in), buur(meisje/jongen/vrouw/man)kennis, collega mee".

We willen graag, vooral in de drie noordelijke provincies, iedereen uitnodigen voor deze praiseavond. Over grenzen van ras, cultuur en vooral over grenzen van kerkmuren heen. Geef het alstublieft door.    

bij voorbaat dank,
in Christus verbonden,

Gert Huberts
Kanaal 16
9401 Ca Assen
« Laatst bewerkt op: juni 15, 2004, 03:55:08 pm door gert huberts »
gert

Wilhelmina

• Want uit Hem, en door Hem en t
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: juni 15, 2004, 04:28:46 pm »
Wat is dat toch in die GKV's ?

Je kunt elke zondagochtend praisen hoor. Gewoon elke kerkdienst een praisedienst, mét meditatie én gebed. En allemaal vrienden familie en ongelovige buren.

pola

• Geboeid
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 15, 2004, 04:38:02 pm »
Maar hoe moet dat dan met die goede diepe doorleefde preek, waar veel evangelischen (hoewel niet te vaak) naar snakken?
Misschien iets voor de zaterdagavond?
Woorden als messen, gooi ik in de strijd, niets ontziend, want ik heb gelijk. Ik win de discussie, maar verlies een vriend. Wat een prijs en toch niets bereikt.

Wilhelmina

• Want uit Hem, en door Hem en t
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juni 15, 2004, 04:54:30 pm »
quote:
pola schreef op 15 juni 2004 om 16:38:
Maar hoe moet dat dan met die goede diepe doorleefde preek, waar veel evangelischen (hoewel niet te vaak) naar snakken?
Misschien iets voor de zaterdagavond?

Meteen ook doen in diezelfde zondagochtenddienst, voor vriend en vijand héééél goed.

emmy

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juni 15, 2004, 04:58:28 pm »
er zijn ook wel gkv'ers die op zondag praisen hoor!
tis natuurlijk heel gaaf om bij zo'n groot evenement te zijn en dat met heel veel mensen tegelijk te doen!
Onderzoek alles..