Auteur Topic: Luna Halo komt op 7 juli naar Amsterdam!!  (gelezen 1129 keer)

farao

• The Spirit That Guides Us
    • Bekijk profiel
Luna Halo komt op 7 juli naar Amsterdam!!
« Gepost op: juli 02, 2004, 05:44:13 pm »

Luna Halo is back! En hoe... Na lange radiostilte is er onlangs weer een nieuwe EP opgenomen. En die verrast elke fan. Kom 7 juli naar Amsterdam en hoor het resultaat zelf. The Rock is geboekt als voorprogramma. Tickets zijn verkrijgbaar voor € 9,50 bij Interticket in de voorverkoop en voor € 12,50 aan de zaal.

Lokatie: Berea-gebouw, Joop Geesinkweg 313, Amsterdam. Vervoer: elk kwartier rijdt Metro 54 vanaf station Duivendrecht in 2 minuten naar halte van der Madeweg. Het gebouw ligt dan op loopafstand. Aanvang concert 20:00, zaal open 19:30. Het concert is waarschijnlijk rond 22:30 afgelopen (onder voorbehoud).

2 jaar geleden rockte ze heel WWR weg en het was echt een super vet concert vooral als ik het nu zo terug luister, zijn er nog meer mensen die aanstaande woensdag gaan? ik ga waarschijnlijk met een groepje mensen uit me kerk en heb er super veel zin in  
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: juli 04, 2004, 03:33:30 pm »
Ik ga erheen op de fiets! Maar is het zo vroeg al afgelopen? Want er spelen twee bands, dan spelen ze dus helemaal niet lang
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

farao

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juli 04, 2004, 03:53:47 pm »
t begint 8 uur zeg dan de rock een half uur en 9 uur begint Luna Halo das wel ander half uur he das best lang lijkt me en half 11 t loopt toch altijd uit hehe
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juli 04, 2004, 05:03:15 pm »
Ik ga er ook heen, is het in de buurt van de kinkerstraat?
Vrijgemaakt :D (Rom. 8:2)

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juli 04, 2004, 06:48:23 pm »
Wie is dat? Ik ben benieuwd...
Live vanuit de luie stoel

farao

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: juli 04, 2004, 07:46:28 pm »
meer info: www.lunahalo.nl en daar kan je ook een nummer van ze downloaden om te luisteren .

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: juli 04, 2004, 10:13:46 pm »
Check ook http://www.jesusfreakhideout.com/cdreviews/WastingAwayEP.asp. Een recensie (vijf sterren uit vijf, uitzonderlijk voor die site!) en vier audioclips.
Vergeet ook niet http://www.lunahalo.com.

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: juli 04, 2004, 11:04:43 pm »
Gaat niemand m'n vraag beantwoorden? Moet ik het zelf weer uitzoeken. :-/

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: juli 04, 2004, 11:57:04 pm »
Ik ben niet (zo) bekend in Amsterdam.    Misschien Elle?

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: juli 05, 2004, 10:02:36 am »
Volgens mij is Van der Madeweg niet bij de Kinkerstraat in de buurt. Het is bij Duivendrecht.
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: juli 05, 2004, 10:55:28 am »
quote:
Lalage schreef op 05 juli 2004 om 10:02:
Volgens mij is Van der Madeweg niet bij de Kinkerstraat in de buurt. Het is bij Duivendrecht.

Bedankt he:)

farao

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: juli 08, 2004, 11:40:49 am »
En wat vinden jullie er van?? Ik vondt het echt super vet en heb lekker mee staan springen het was echt super en ze zijn weer een stuk harder als vorige keer echt geweldig hun muziek het wordt steeds beter!!! ik heb echt super genoten vooral die hoge uithalen kippevel  

Heb ook nog handtekeningen weten te krijgen haha op me sok had nergens anders plaats   en heb nog een snaar van de gitaarist gehad gouwe kerel trouwens  

De enige die ik van t forum heb gezien is marnix maar voor de rest kende ik niemand van gezicht eigenlijk  

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: juli 08, 2004, 11:45:47 am »
Ah nee he, ben ik het helemaal vergeten. :-/

MaVee

• eitje :D
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: juli 08, 2004, 02:00:38 pm »
Shit! Vergeten...
En mij was nog wel gevraagd om met iemand mee te gaan...
Luna Halo is trouwens wel erg goed (wat ik nog van WWR weet), the Rock heb ik nog niet gehoord, maar dat zal vast niet lang meer duren... (mijn schone zusje is er redelijk fan van, en 1 van de gitaristen zit bij ons in de kerk!)
eerst was ik een ei
nu ben ik een kip
kip zijn vind ik mooier
er zit wel leven in een ei
het is alleen wat dooier

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: juli 08, 2004, 08:42:59 pm »
Ik was daar, was leuk! Wel gek dat er vloerkleed lag en geen bar was en geen bier en geen sigarettenrook (wel handig, want dan stink je niet zo).

The Rock in het voorprogramma deed het ook erg goed. Ik heb weer eens genoten

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: juli 09, 2004, 12:59:51 am »
Lalage! Wat had je aan... misschien heb ik je onbewust wel gezien

Het was idd super... en nog gratis ook voor mij

Farao heb ik trouwens nog gezien...

Ik heb het grootste deel van de tijd aan de linker kant van de zaal staan springen en headbangen
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: juli 09, 2004, 02:24:17 pm »
Hmz ik heb jou niet gespot. Ik stond helemaal links met een shirt van Porcupine Tree aan. Helemaal in het zwart dus (nouja bijna helemaal) en met mijn haar los (blond, lang, maar nog niet lang genoeg). Ik stond zo links dat in mijn buurt amper iemand bewoog, behalve een blonde jongen met bril naast me. Het duurde daardoor bij mij wel lang voor de stemming erin kwam. Haha, er waren daar echt mensen van allerlei fora waar ik kom, maar ik heb niemand herkend...
« Laatst bewerkt op: juli 09, 2004, 02:24:58 pm door Lalage »

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: juli 09, 2004, 04:22:27 pm »
Ik stond dan denk ik een stukje schuin rechts achter je... ik kan me wel herinneren een meisje met lange blonde haren in het zwart in die hoek te hebben gezien.

Ik stond bij Luna Halo in elk geval uitgebreid te springen en te headbangen en zo Heb nog steeds een beetje spierpijn... maar het was ook koud buiten he, daarkomt dat vast door
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien