Auteur Topic: Discussie  (gelezen 1076 keer)

P. Strootman

• Bekijk profiel
Discussie
« Gepost op: augustus 16, 2004, 09:52:32 pm »
Geachte Zijlstra,
Ik sta achter de waarschuwing van Arend. Een discussie moet niet teveel gaan over innerlijke, geestelijke geloofsbeleving. Wilt u dat toch doen, dan hebt u hier mijn e-mailadres:p_strootman@planet.nl
Ik wist niet hoe het anders moest doen.
Ik hoop dat ik hiermee niet 'gezondigd'heb tegen de regels van het forum.
Piet Strootman

P. Zijlstra

• Bekijk profiel
Discussie
« Reactie #1 Gepost op: augustus 17, 2004, 08:59:26 am »
quote:
P. Strootman schreef op 16 augustus 2004 om 21:52:
Geachte Zijlstra,
Ik sta achter de waarschuwing van Arend. Een discussie moet niet teveel gaan over innerlijke, geestelijke geloofsbeleving. Wilt u dat toch doen, dan hebt u hier mijn e-mailadres:p_strootman@planet.nl
Ik wist niet hoe het anders moest doen.
Ik hoop dat ik hiermee niet 'gezondigd'heb tegen de regels van het forum.
Piet Strootman

Eerlijk gezegd ben ik wat gepikeerd over de manier waarop een discussie wordt afgekapt. Voor mij is een bijbelstudie niet alleen maar een wetenschappelijk iets, de bijbel is je leven en niet iets waar je over praat zoals je wel kunt doen met het nieuwste boek of de nieuwste film. Arend je zal je werk goed doen, maar dit ging mij te ver.

Overigens wil ik hartelijk bedanken voor uw aanbod, maar ik ga er niet op in. Ik merk dat ik in die zin mij niet kan verplaatsen in uw mening en dan ben ik al snel geneigd om belerend te wezen, wat overigens niet fout is, maar ik geloof niet dat wij daar beiden bij gebaat zijn
« Laatst bewerkt op: augustus 17, 2004, 09:03:08 am door P. Zijlstra »

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Discussie
« Reactie #2 Gepost op: augustus 17, 2004, 09:04:08 am »
Heb je ondertussen de richtlijnen gelezen? Dan zie je dat we het hier niet op de manier zoals binnen dat topic gebeurde willen zien.
Er moeten grenzen gesteld worden aan een dergelijk subforum. En daar zullen we ook binnen moeten blijven.

verder komt hier een slotje over, want ook dit is geen BF topic.
« Laatst bewerkt op: augustus 17, 2004, 09:04:57 am door Wybo »
Pinkeltjefan