Auteur Topic: Evangelisatie Resurreqtion  (gelezen 954 keer)

Jermaine

• Bekijk profiel
Evangelisatie Resurreqtion
« Gepost op: juli 14, 2004, 10:19:30 am »

Aan de Kerken, Christelijke organisaties, Denominaties in geheel Nederland.

Op 24 juli gaan wij opnieuw evangeliseren bij de Heiniken Music Hall in Amsterdam.
Heiniken Music Hall is gelegen naast de Amsterdam Arena.
Het gaat dit keer om Resurreqtion, welke een hardcore evenement is van de organisatie Q-Dance.
Wij nodigen een ieder uit om met ons mee te doen bij deze actie.
Informatie omtrent dit feest kun je vinden via onderstaande link.
Let wel: sommige beelden kunnen schokkend zijn.
http://www.q-dance.nl/index.php?SECTION=party;ACTION=single;PARTYID=6357

Wat is Hardcore?
Hardcore is een keiharde vorm van house muziek. De essentie wordt gelegd op de bas, maar dit is niet zo erg als techno muziek. Opmerkelijk is, dat het wel veel sneller gaat. Het verschil tussen techno en hardcore is dat er in de hardcore nog wat tekst bijkomt. De meeste jongeren gebruiken voor dit soort muziek XTC of Speed om hierop te kunnen dansen (hakken zoals ze het eigenlijk noemen)

Waarom evangeliseren wij?
Dit is een vraag die vaker aan ons wordt gesteld en daar geven wij heel graag antwoordt op.
 Wij evangeliseren omdat God de opdracht heeft gegeven aan een ieder die gelooft in zijn eniggeboren Zoon Jezus Christus (Mattheus 28:19)
 Omdat wij iedereen willen vertellen over de grote liefde van Christus en redding door vergeving van zijn of haar zonden.

Is evangelisatie van deze tijd?
Natuurlijk is evangelisatie van deze tijd en wij geloven dat het altijd zal blijven bestaan, want God heeft de wereld eerst lief gehad en zolang zijn liefde niet gehoord is door een ieder zal evangelisatie nodig zijn en ook blijven bestaan.

Vorige ervaringen?
Wij hebben ontelbare ervaringen mogen meemaken door te evangeliseren en zijn van mening dat vele jongeren de weg kwijt zijn of juist zoeken in allerlei pleziertjes.
De vernietigende werking van drugs en andere verdovende middelen hebben onze aandacht getrokken en daarom willen wij deze jongeren vertellen dat Jezus nog steeds dezelfde is en dat Hij nog steeds zijn liefde aan hen wilt geven.
Wij hebben met veel mensen mogen bidden en velen hebben de stap genomen richting Jezus en hebben Hem in hun hart toegelaten.

Heb jij interesse om mee te doen dan mag je contact opnemen met:
Atina De Graaf 06- 41318957    e-mail: Salvation4Christ@hotmail.com
Jermaine Leidsman 06- 26730065

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: juli 14, 2004, 10:28:52 am »
Dit bericht hoort volgens mij meer in het Prikbord thuis.

Tevens zie ik het nut er nooit zo van in van het evangeliseren bij evenementen.
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2004, 10:32:41 am »
Kickje naar het PrikBord
Pinkeltjefan

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juli 14, 2004, 10:49:19 am »
Goed project! Overigens even een belangrijke correcittie: Het is HeinEken... niet Heiniken
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juli 14, 2004, 10:59:31 am »
Ja tof zeg!!!
Kga naar summerschool t/m die dag.

haha Marnix
« Laatst bewerkt op: juli 14, 2004, 10:59:44 am door Sarah »
Vrijgemaakt :D (Rom. 8:2)