Auteur Topic: De tweede dood  (gelezen 9978 keer)

P. Strootman

• Bekijk profiel
De tweede dood
« Reactie #100 Gepost op: augustus 16, 2004, 06:45:30 pm »
Pier,

Je hebt gelijk, dat in 1 Joh. 5.7 iets ingevoegd is, wat er dus niet in thuis hoort.

Priscilla en Aquilla,

Het lijkt mij beter om het woord persoon niet te gebruiken, om er God of Gest mee aan te duiden. Het woord persoon betekent eigenlijk 'vermommimg'en is dus alleen op de mens van toepassing.

Piet Strootman

P. Strootman

• Bekijk profiel
De tweede dood
« Reactie #101 Gepost op: augustus 16, 2004, 06:50:01 pm »
Pier,
Wat je mij door wilt geven? Graag!

bedankt
Piet Strootman

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
De tweede dood
« Reactie #102 Gepost op: augustus 16, 2004, 07:25:03 pm »
Modbreak
In dit topic wordt me zo langzamerhand iets té kritisch geschreven over de Drie-eenheid. Vandaar een slotje. Mocht men hier heel graag op door willen discussieren, dan kan het topic evt. naar Levensbeschouwing. Ik ben alleen geen verhuisbedrijf; verzoeken om verplaatsing & heropening kunnen via een Topicreport (http://forum.gkv.nl/templates/gkv/images/icons/icon_hand.gif) tot ondergetekende worden gericht. Gebeurt slechts indien ik 2 of meer TR's ontvang; anders is een discussie uiteraard niet goed mogelijk

NB: ik realiseer me dat dit topic geopend werd voordat de richtlijnen voor het Bijbelstudieforum online kwamen. Desalniettemin wil ik alle lezers en mn Topicstarters (TS) oproepen de richtlijnen aandachtig door te neuzelen.

groet
Arend
(mod bf)
...