Ik zal een paar voorbeelden geven waarom ik dit zo grappig vind.
Aan het eind van een aflevering geven ze altijd een checklist voor als je toch de neinig hebt om te doen waar het ging, bijvoorbeeld vakantie.
Ben ik eigenlijk wel moe?
Zou ik in staat zijn om binnen twee weken de eeuwenoude cultuur van de Maya's te doorgronden?
Versta ik überhaupt buitenlands?
Lust ik eigenlijk wel knoflook?
Is het logisch om, als ik vind dat alle buitenlanders ons land uit moeten, zelf als buitenlander naar een ander land te gaan?
Indien u meer dan één van deze vragen met 'nee' heeft moeten beantwoorden komt u niet in aanmerking voor vakantie en kunt U met een gerust hart gaan kuieren.
Mooi worden.
Zijn er ledematen die ik op hinderlijke wijze mis?
Ben ik ooit als model gevraagd voor een t.v.-spotje t.b.v. het brandwondencentrum te Beverwijk?
Zit er nóóit iemand naast me in de tram?
Ben ik wel eens preventief geruimd?
Is er ooit een tornado of een andere natuurramp naar mij genoemd?
Luidt het antwoord op meer dan één van deze vragen 'nee' dan bent u aan de buitenkant mooi genoeg en kunt u met een gerust hart gaan kuieren.
Aan het eind staat god bij een bank en zegt ie bijvoorbeeld,
Wij hebben anoniem besloten om op te houden met kinderen te nemen. Ik wil graag 400.000.000 euro over maken naar sos kinderdorpen!!!!
Kinderen nemen
Heb ik ooit een muzikaal meesterwerk geschreven?
Heb ik dit jaar één of meer Oscars ontvangen?
Is er de laatste jaren buiten mijn eigen woonplaats een straat of plein naar mij genoemd?
Heb ik ooit in mijn leven de stigmata ontvangen?
Heb ik verder ooit iets gedaan dat de moeite van het vermelden waard is?
Als U meer dan 4 van deze vragen met ‘nee’ heeft moeten beantwoorden komt u niet in aanmerking voor het nemen van kinderen en kunt u zich de rest van uw leven met een gerust hart overgeven aan: kuieren.