Auteur Topic: oproep kandidaten nieuw tv programma EO de laatste reis  (gelezen 2261 keer)

mandyamanda

• Bekijk profiel
oproep kandidaten nieuw tv programma EO de laatste reis
« Gepost op: november 12, 2004, 10:49:24 am »
Oproep:

De laatste Reis

Komend voorjaar start de EO met het nieuwe tv-programma “De Laatste Reis” met  Margje Fikse als presentatrice. In deze serie gaan mensen voor de laatste keer terug naar een voor hen bijzondere plek(stad, streek of land) welke een cruciale rol in hun leven heeft gespeeld. Samen met een kind, kleinkind, broer, zus of goede vriend(in) gaat men op reis en vertelt men nog eenmaal zijn/haar levensverhaal en wat maakt dat deze plek zo bijzonder is.
Margje Fikse gaat voor deze mensen op zoek naar oude bekenden die in het verhaal een belangrijke rol hebben gespeeld en die zij uit het oog zijn verloren. Na jaren hoopt zij een bijzondere ontmoeting tot stand te kunnen brengen.
“De laatste Reis” is ook een moment om de balans van het leven op te maken en zowel terug te blikken op het verleden als vooruit te kijken op de eeuwigheid. Wat zijn de levenslessen die zijn geleerd en wat blijkt daarin dan van waarden te zijn geweest? Op wat voor manier speelt daarin het geloof in God een rol en hoe kijkt men tegen de eindigheid van het leven aan?
De redactie van dit programma is op zoek naar christenen die hun laatste reis zouden willen maken. Met name zijn wij op zoek naar mensen die al op oudere leeftijd zijn of mensen die vanwege een ziekte nog een keer terug zouden willen naar die ene bijzondere plek.
Als u meer informatie wilt of u wilt zich aanmelden voor dit programma, schrijft u dan naar:

Contrast Mediaproducties
Tav Patrick Hoogendoorn
Van der Palmstraat 4
3332 JL Zwijndrecht

Emailadres: patrickhoogendoorn@filternet.nl
mandy

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: november 12, 2004, 10:54:27 am »
Ouderwetse emotie-tv van de EO.  d:)b
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Slim blondje

• De wijsheid niet in pacht.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 12, 2004, 11:00:08 am »

quote:

Pleun schreef op 12 november 2004 om 10:54:
Ouderwetse emotie-tv van de EO.  d:)b
Nouja, waar slaat dat nou weer op? Heeft de EO ooit iets anders gedaan???
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 12, 2004, 11:04:30 am »
Hmz, het was maar een sarcastisch grapje hoor.  ;)
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: november 12, 2004, 11:30:51 am »
En da nis het ook echt je laatste reis?
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 12, 2004, 12:48:52 pm »
vriendjes van de EO,
Misschien wordt het eens tijd om serieuze journalistiek te bedrijven. Het zou me in elk geval een lief ding waard zijn als ik niet op bijna elk mogelijk forum een oproep tegen zou komen van het zoveelste productiebedrijfje van de EO dat op zoek is naar zielige mensen. ik wordt er een beetje moe van.

Heel even googlen:
haarweb forum
Credible forum
impact forum
sexueel misbruik forum
Daarnaast nog op fora van:
Bosnie.pagina.nl,  Servie.pagina.nl, ebate, refoweb en allerlei fora voor mensen met psychische of sociaal-emotionele problemen. Tjongejongejonge, wat een geweldige onderzoeksmethoden.
...

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: november 12, 2004, 03:17:49 pm »

quote:

arend schreef op 12 november 2004 om 12:48:
serieuze journalistiek bedrijven

is de belangrijkste functie van de eo journalistiek bedrijven? lijkt me niet..
wel vind ik dat er de laatste tijd erg veel van dit soort programa´s bij de eo te zien zijn, maar misschien is het een soort reactie op de vele ´lege´ programma´s die er bij de commercielen te zien zijn en die veel publiek trekken..

Ron

• Zoek eerst Zijn koninkrijk
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: november 12, 2004, 03:39:54 pm »
Ik zou niet gelijk zo'n programma in een hoekje zetten. Je hoeft zelf natuurlijk niet te kijken, maar het kan voor anderen heel herkenbaar of leerzaam zijn.
Cogito Ergo Sum?

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: november 12, 2004, 03:51:26 pm »
Dat zal best. Van mij mag de EO ook staatsomroep worden, zolang er maar genoeg voetbal op tv blijft.