Auteur Topic: Winter Wonder Rock 2004  (gelezen 1822 keer)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Gepost op: december 03, 2004, 10:35:10 am »
Ik ben vandaag en morgen op Winter Wonder Rock!
Ik heb er erg veel zin in! Ik kijk vooral erg uit naar de optredens van Rock 'n Roll Worship Circus, Pillar, Sanctus Real en MuteMath.
Gaan er nog meer forummers heen?

Mart

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #1 Gepost op: december 03, 2004, 12:15:43 pm »
ik niet

bart1984

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #2 Gepost op: december 04, 2004, 12:00:58 am »
ik ook niet maar ik ga wel naar megadeth.

Promtus

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #3 Gepost op: december 04, 2004, 12:56:10 am »
ik ook niet maar ik ga wel naar mn werk

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #4 Gepost op: december 05, 2004, 09:33:40 pm »
OK, ff terugblikken:...

Day Of Fire: positieve verrassing. Cd boeit me niet zo, live doen ze het best goed. Prima opening. Zwaar sympathieke zanger.
East West: Viel tegen, alhoewel ik ook geen liefhebber van de stijl ben. Vond het teveel gebrij, te weinig contact met het publiek, te weinig overtuigend. Missch. nog teveel last van jetlag.
Rock n Roll Worship Circus: Megagoed. Klasse-muzikanten. Muziek pakt je of pakt je niet. Beetje lastig voor publiek.
BarlowGirl: viel tegen. Te standaard, te gemaakt, veel minder stoer dan de cd.
Paul Colman: Erg goed (van wat ik gezien heb): Duitse band stukken beter dan Trio. Krikt z'n liedjes gelijk omhoog. Rascommunicator, geweldig hoe hij zichzelf ook weet weg te cijferen.
Pillar (van wat ik gezien heb): Viel tegen. Ik vond het slechter (minder pakkend) dan de cd. Gevolg: te weinig contact met publiek.

Zaterdag:
SacredLife gemist, Project 86 na een half nummer weer verdwenen  ;) .
Cathy Burton: Leuk. Viel me mee. Kreeg zaal goed mee.
Jeff Deyo: Goed, enthousiast, gedreven. Iets te standaard. Saturate was toppertje. Gebruikte mooie opmerking uit interview met hem 's middags  ;) .
Sanctus Real: Cool. Iets te dichtgesmeerd en Beautiful Day net iets te zwak. Stem zanger soms te slecht hoorbaar (of lag dat aan mij?). Preek was aan ene kant teveel van het goede. Aan de andere kant sprak het mij net op dat moment persoonlijk heel erg aan.
Supertones: Leuk feestje, viel me ietwat mee. 't Blijft niet mijn ding.
MuteMath: Fantastisch! Heerlijk! Uur lang zwaar genoten. Die gaan het helemaal maken. Geweldige gasten ook.

HebbeZ!-Podium, een klein beetje van gezien: Nucleair Playground, erg leuk! The Rock kort gezien, viel me mee. !Kboemm ook kort gezien: erg strak!

Het was een tof weekend!
« Laatst bewerkt op: december 05, 2004, 10:27:33 pm door Mezzamorpheus »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #5 Gepost op: december 05, 2004, 09:59:09 pm »
Over HebbeZ gesproken... Interessant, die muziekbijlage bij het nummer van deze maand.  d:)b
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #6 Gepost op: december 05, 2004, 10:08:33 pm »
Cool!
Hoe vind je het U2-artikel?

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #7 Gepost op: december 05, 2004, 10:10:13 pm »
Dat komt in m'n plakboek.  :+ Leuk artikel hoor, al weet ik natuurlijk al heel veel van deze band.  B)
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #8 Gepost op: december 05, 2004, 10:30:09 pm »
OK, back to WWR!
Marnix?

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #9 Gepost op: december 05, 2004, 10:32:20 pm »
Heb je nog Happietaria gesponsord?? Ik had begrepen dat ze daar ook stonden...

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #10 Gepost op: december 05, 2004, 10:56:10 pm »
Sorry, maar ik vond 'em echt veels te duur. Bovendien had ik niet zoveel bonnen gekocht en had ik geen zin om weer nieuwe bij te kopen. Volgend jaar beter misschien.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #11 Gepost op: december 05, 2004, 11:09:35 pm »
je hád er ook kunnen gaan helpen als vrijwilliger... gratis toegang erbij :)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #12 Gepost op: december 05, 2004, 11:12:03 pm »
Ik was er als Pers. Ook gratis toegang. :)

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #13 Gepost op: december 05, 2004, 11:16:24 pm »
Ok :) maar dan had je dus al een heeeeleboel geld uitgespaard... kon d'r echt niet een goed-doel-maaltje van af??? Moeten we een Mezza-fonds openen.... ;)
« Laatst bewerkt op: december 05, 2004, 11:17:57 pm door E-line »

farao

• The Spirit That Guides Us
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #14 Gepost op: december 06, 2004, 11:11:13 am »
Ik vond het echt weer super gaaf dit jaar, heb echt bijna van alle bands genoten!! echt gave momenten meegemaakt!! :D en ja Mute Math is live ook helemaal geweldig!!! ;)
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Marnix

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #15 Gepost op: december 06, 2004, 01:21:33 pm »
Hm Mezza, heb je je CHE-perskaart weer misbruikt? ;) Had ik ook kunnen doen bedenk ik me nu :D

Tja, wat zal ik er van zeggen, leuk je weer es tegen te zijn gekomen.

Ik vond het gaaf. Make up your mind vond ik wat tegenvallen ten opzichte van Flevo... Nucleair Playground (winaar Cocoon 2004) vond ik wel cool, vooral omdat er een klasgenoot van me in meespeelde en de zanger zit in een paralelklas. Morphia vond ik wel aardig, de "zang" vind ik niet super maar overheerste gelukkig niet zo als op Flevo... Project 86 is niet echt mijn muziek... ik zou het thuis nooit opzetten, maar in de pit was het wel feest (nog wel een kopstoot moeten incasseren maar ja, dat is het risico van het vak). The OC Supertones vond ik helemaal geweldig, ze kregen de hele zaal weer los en daarbij heb ik gesprongen en gepogood tot ik niet meer kon :D Mute Math was super, kende ze nog niet en ik was verrast door de goede muziek die ze maken. De rest van de bands heb ik niet zoveel van meegekregen, die vond ik wat te slapjes. Nadeeltjes waren: 1. De koffie was duur. 2. Er werd geen bier geschonken dus moesten we regelmatig ff naar de auto lopen :) 3. Bij het kooivoetballen (half uur op kisten gevoetbald, winnaar bleef staan :)) een spiertje in mijn kuit verrekt.... nog niet zoveel last van in het begin maar na al dat rondspringen was dat wel anders, met moeite de trap kunnen komen thuis en de volgende ochtend kon ik nauwelijks lopen :D

Ach het hoort er bij he, ik heb in ieder geval genoten!
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Does

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #16 Gepost op: december 06, 2004, 01:25:31 pm »
Ah was dat dit weekend?
Live vanuit de luie stoel

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #17 Gepost op: december 06, 2004, 02:20:28 pm »
Ja

farao

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #18 Gepost op: december 06, 2004, 02:45:51 pm »
hmmm dat van het lopen herken ik!!!

oh ja het leuke was nog dat ik bij aardig wat bands vooraanstond door de pit kan je toch aardig naar voren komen :P bij Project86 stond ik lekker vooraan en het was echt geweldig!! hoe die zanger de hele tijd liep te kijken in het publiek :P het was echt heerlijk zo'n hardcore band bezig te zien!!! heerlijk om weer lekker mee te schreeuwen!! hehe het was wel lache dat ik een beetje te vaak te zien was op het grote scherm, op een gegeven moment had die camaraman me vol in beeld, ik had maar snel me hand voor me gezicht gedaan ;) was wel een gouwe :)
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Marnix

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #19 Gepost op: december 06, 2004, 03:59:48 pm »
:) Misschien heb ik dan ook nog wel een keer tegen jou aan gebeukt :D
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

farao

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #20 Gepost op: december 06, 2004, 04:52:04 pm »
ja wie weet :P ik had je wel een paar keer zien lopen, maar ik zie je wel vaker lopen ook op school alleen gedag zeggen zit er niet bij ;)

Marnix

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #21 Gepost op: december 06, 2004, 05:27:15 pm »
Tja ik weet niet wie jij bent..... dus jij moet echt es hoi gaan zeggen :D

farao

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #22 Gepost op: december 07, 2004, 09:05:15 am »
haha k is goed, ik had je toen keer bij luna halo gezien, dus vandaag zeg ik ff hoi :P

Michie23

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #23 Gepost op: december 08, 2004, 01:26:40 am »
zo raar dat er op wwr wel een pit is en op flevo niet :S

Marnix

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock 2004
« Reactie #24 Gepost op: december 09, 2004, 01:03:40 am »
Haha dinsdag was ik niet op school ;) Vandaag wel... je niet gezien... maar nu je zegt van Luna Halo gaat gaat er wel vaag een lampje branden. Was al helemaal vergeten dat ik jou daar heb gezien :)

Michie23, ik snap je niet.... Wanneer ben je voor het laatst op Flevo geweest? Want daar is zeker wel een pit. Op het hoofdpodium soms iets minder... maar binnenconcerten wel... en buiten ook zeker wel hoor.