Auteur Topic: ongeloofwaardig en opvallend nieuws - II  (gelezen 21005 keer)

lonneke

• Bekijk profiel
ongeloofwaardig en opvallend nieuws - II
« Gepost op: januari 20, 2005, 01:43:32 pm »
Harm schreef:

quote:

Hoho, ze was er zelf volledig bij. Zij was degene die de auto in zijn achteruit zette en 50 meter terug ging rijden en dan vervolgens tot stilstand komt tegen een boom met daartussen nog de dief. Dat was zij en ze had er ook prima voor kunnen kiezen om dit niet te doen en het over te laten aan de politie. Ik vind het dan niet correct om te zeggen dat deze vrouw ongewild in deze situatie is gekomen. Ze had er namelijk invloed op.

Ze wou gewoon haar tasje ophalen en daar was haast bij geboden anders waren de jongens ervan doorgegaan. Maar je weet ook niet of deze vrouw meerdere incidenten met buitenlanders heeft meegemaakt. Op een gegeven moment kan dit de druppel zijn die de emmer doet overlopen.

Maar we hebben het hier dan wel over deze vrouw maar een ander hoort gewoon met z'n vingers van andermans spullen af te blijven. De inmiddels overleden jongen was de eerste die hiertoe aanzet heeft gegeven. De vrouw heeft dit natuurlijk helemaal niet gewild. Niemand wil dat je tas wordt gestolen.

another brick

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2005, 01:48:29 pm »
Helemaal mee eens! Wat er gebeurt is, is een keten van gebeurtenissen, waarbij de tasjesdief de eerste was die in de fout ging. Als hij dat niet gedaan had, was al het volgende niet gebeurt!
en laat u ook zelf als levende stenen gebruiken voor de bouw van een geestelijke tempel. 1 Petr 2:5

karlos

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2005, 02:05:41 pm »
Ook al wordt je bestolen, het is nog geen reden tot moord (even in het midden latend of het wel dan niet opzettelijk was..). Dat je er achteraan gaat als je wordt bestolen kan ik begrijpen en met een auto ben je sneller dan lopend of hoe dan ook. Als ik naar het nieuws kijk, vind ik ook dat het veel te veel opgeblazen wordt en hoe de Marokkanen in dit geval reageren is zeker niet terecht (zoals eerder gezegd: de tasjesdief was de eerste die in de fout ging).
In gevallen als dit vind ik het zeer jammer hoe (met name de Telegraaf met grote foto's op de voorpagina) het nieuws opblaast en reacties de uitlokt, die alleen maar meer scheiding aanbrengen tussen autochtonen en allochtonen.
Nein!

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 20, 2005, 02:09:37 pm »
moord kan het nooit zijn, hooguit doodslag....
Pinkeltjefan

another brick

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 20, 2005, 02:10:08 pm »
Moord gaat me even wat te ver, dat impliceert dat het doden van Ali el B. opzettelijk en met voorbedachte rade heeft plaatsgevonden. Ik denk dat we er gevoeglijk vanuit kunnen gaan dat dat in dit geval niet zo was.
en laat u ook zelf als levende stenen gebruiken voor de bouw van een geestelijke tempel. 1 Petr 2:5

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 20, 2005, 02:17:14 pm »
Pinkeltjefan

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: januari 20, 2005, 05:11:54 pm »

quote:

lonneke schreef op 20 januari 2005 om 13:43:
Harm schreef:

[...]

Ze wou gewoon haar tasje ophalen en daar was haast bij geboden anders waren de jongens ervan doorgegaan. Maar je weet ook niet of deze vrouw meerdere incidenten met buitenlanders heeft meegemaakt. Op een gegeven moment kan dit de druppel zijn die de emmer doet overlopen.

Het is erg knap om te stellen dat de vrouw door zou hebben gehad dat dit iemand van buitenlandse komaf zou moeten zijn geweest.
Maar misschien droegen ze geen helm en reed de vrouw in het marokaanse getto. Misschien kan men wel stellen dat amsterdam zoveel buitenlanders heeft en dat nederlanders zo wie zo geen tasjes roven, dat de kans zo klein dat het geen nederlander zou zijn geweest. Dan zou het zo wie zo gerechtvaardigd zijn om iemand van de scooter af te rijden.

Kan men misschien ook stellen dat de jongens trachten de stoep op te rijden, hierbij (door de nattigheid) onderuit gingen. De vrouw dit niet heeft gezien, maar wel achteruit reed.
In dat geval had ze ook een overstekende bejaarde over kunnen rijden. Dit laatste is waarschijnlijk weer onwaarschijnlijk omdat deze angstig thuiszitten omdat ze bang zijn beroofd te worden.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: januari 21, 2005, 05:04:00 pm »
Zeventien kinderen verdacht van verkrachten meisje

Uitgegeven: 21 januari 2005 16:51
Laatst gewijzigd: 21 januari 2005 16:54

ROTTERDAM - Justitie verdenkt zeventien Rotterdamse jongens tussen de negen en zestien jaar van het verkrachten van een 13-jarig meisje. Vrijdag liet de persofficier van justitie weten dat de jongens het meisje meermalen misbruikten in kelderboxen en een woning.

Een van de verdachten is de 16-jarige jongen die er volgens justitie van wordt verdacht dat hij op 20 december op de Beijerlandselaan in Rotterdam een 15-jarige jongen heeft doodgestoken. In die zaak zitten in totaal zes jongeren vast.

Jeugdinrichting

De jongens verkrachtten het meisje in april, mei en oktober. Het slachtoffer deed in december aangifte. Sinds die tijd zijn vier van de verdachten in een jeugdinrichting geplaatst voor andere misdaden.

Acht jongens zijn naar aanleiding van de zedenzaak vastgezet. Twee moeten nog voor de rechter verschijnen en de 9-jarige jongen kan vanwege zijn leeftijd niet strafrechtelijk vervolgd worden. De Raad voor de Kinderbescherming is ingelicht.

:/  :/

rietje

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: januari 21, 2005, 08:42:40 pm »
het is toch verschrikkelijk....zo jong (niet dat je het op oudere leeftijd mag doen)
dan vraag ik me echt af: hoe hebben de ouders hun kinderen opgevoed??
niet dat de ouders er altijd wat aan kunnen doen, ik weet het, maar toch.
weet je als ouder zijnde met wie je kinderen omgaan?
weet je waar ze uithangen in hun vrije tijd?
gelukkig wie zuiver van hart zijn, want zij zullen God zien

Slim blondje

• De wijsheid niet in pacht.
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: januari 24, 2005, 01:21:08 pm »
Sneeuw verraadt inbrekers

Uitgegeven: 24 januari 2005 12:12
Laatst gewijzigd: 24 januari 2005 12:46

AMSTERDAM - Een pak sneeuw is een extra reden om op het rechte pad te blijven. Dat ondervonden twee mannen zondagnacht in het Utrechtse Hoogland. Rond 01.30 uur kreeg de politie de melding dat iemand glasgerinkel had gehoord bij een winkel. Eenmaal ter plaatse vond de politie voet- en bandensporen in de sneeuw.

In de omgeving van de winkel trof de politie een bestelbus aan met daarin twee mannen. Aan de hand van de bij de winkel gevonden sneeuwsporen kon de politie vaststellen dat het om de inbrekers ging.  

Bovendien werd in de bus inbrekersgereedschap gevonden. De mannen, 21 en 25 jaar en afkomstig uit Amersfoort, zijn aangehouden.

:)  :)
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: januari 24, 2005, 01:23:53 pm »
Doet me denken aan hoe de politie vorig jaar ofzo vele hennepkwekerijen op zolders had ontdekt. Ze liepen gewoon door de verdachte wijken en keken naar de sneeuw op de daken. Daar waar hennepkwekerijen konden zijn, is het op zolder warmer en ligt er minder sneeuw op de daken. Zo hadden ze een mooie lijst verdachte woningen :) :)
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: januari 24, 2005, 01:29:21 pm »
ik heb een goed verhitte zolder, maar ook goede isolatie... ;)
Pinkeltjefan

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: januari 24, 2005, 05:26:17 pm »
Terschelling krimpt, Ameland groeit

Uitgegeven: 24 januari 2005 15:48
Laatst gewijzigd: 24 januari 2005 16:03

TERSCHELLING - Terschelling is in dertig jaar tijd twee kilometer land kwijtgeraakt en buureiland Ameland is flink gegroeid.

"Het zand dat aan de oostzijde van Terschelling is afgekalfd, is aan de westzijde van Ameland aangegroeid", zei een woordvoerder van Staatsbosbeheer op Terschelling maandag.

Terschelling is het slachtoffer van een grote stroom aan de oostkant van het eiland. Die loopt vlak langs het eiland en neemt bij eb en vloed keer op keer een stukje land mee. Doordat langs Ameland juist geen stroom loopt, zet het zand zich daar af.

"Binnen tien jaar zal de stroom zich wel weer verplaatsen naar Ameland en dan groeit Terschelling weer en krimpt Ameland juist", zo voorspelt de woordvoerder.

De Waddeneilanden veranderen door afzetting en afkalving geregeld van vorm. Zo is het Friese Schiermonnikoog in de loop van de jaren de Groningse wateren 'binnengewandeld'. Schier groeide aan de oostzijde en verloor aan de westzijde land aan zee.

Volgens Staatsbosbeheer verplaatsen alle Nederlandse Waddeneilanden zich de laatste honderden jaren in oostelijke richting.

Bron: www.nu.nl

Hmm... Dan moeten ze het oerolfestival ook maar verplaatsen naar Ameland.
 ;)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: januari 24, 2005, 05:30:12 pm »
Dat de eilanden veranderen was toch al jaren bekend, of is de discussie betreffende Rottumeroog al vergeten?
Liefde is vreemd

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: januari 24, 2005, 05:40:41 pm »
gebeurd dit eigenlijk ook in Zeeland ?

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: januari 24, 2005, 05:56:41 pm »
zeeland is niet van zand

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: januari 24, 2005, 06:02:15 pm »

quote:

Van beton ? :+

Promtus

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: januari 24, 2005, 06:08:57 pm »

quote:

fette klei? :D

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: januari 24, 2005, 06:18:27 pm »
Klei is toch heel fijn zand ?

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: januari 24, 2005, 06:31:33 pm »
Ik vind dat Schiermonnikoog Gronings grondgebied moet worden.

Zelfs die eilanden hebben geen zin in Friese overheersing: ze wandelen allemaal onze kant op :+
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2005, 06:31:44 pm door Roodkapje »
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

karlos

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: januari 25, 2005, 11:09:03 am »
Nog even en dan hebben we helemaal geen eilanden meer, zijn ze allemaal opgeschoven naar Duitsland :+
Nein!

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: januari 25, 2005, 11:17:44 am »

quote:

Roodkapje schreef op 24 januari 2005 om 18:31:
Ik vind dat Schiermonnikoog Gronings grondgebied moet worden.

Zelfs die eilanden hebben geen zin in Friese overheersing: ze wandelen allemaal onze kant op :+

Oké, jullie mogen Schiermonnikoog en Rottumerplaat hebben, en Ameland krijgen jullie er dan gratis bij, en dan houden wij Vlieland en Terschelling, van Texel maken we een soort manhattan, inclusief vliegveld, zodat we schiphol kunnen sluiten.

Nog meer voorstanders van dit plan ?

http://www.photo-exhibits.com/north_america/united_states/images/nyc_downtown-manhattan-1_bwa.jpg

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: januari 25, 2005, 11:18:36 am »

quote:

karlos schreef op 25 januari 2005 om 11:09:
Nog even en dan hebben we helemaal geen eilanden meer, zijn ze allemaal opgeschoven naar Duitsland :+
Ameland is toch al van Duitsland ?  :+

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: januari 25, 2005, 11:21:43 am »
Schiermonikoog is al jaren eigendom van de duitsers.
Liefde is vreemd

karlos

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: januari 25, 2005, 11:35:46 am »

quote:

Oké, jullie mogen Schiermonnikoog en Rottumerplaat hebben, en Ameland krijgen jullie er dan gratis bij, en dan houden wij Vlieland en Terschelling, van Texel maken we een soort manhattan, inclusief vliegveld, zodat we schiphol kunnen sluiten.
Van Texel een Manhattan maken klinkt wel aardig... hebben wij ook onze wereldstad, laten we het dan meteen New Texel noemen :+ , maar Schiphol sluiten lijkt me onzin, sowieso is het een beetje zonde van het geld en ligt het lekker dicht bij Amsterdam, maar als we nu gewoon van Vlieland een vliegveld maken, met een ondergrondse verbinding naar New Texel, waar we de zwaardere vliegtuigen heen leiden, dan wordt Schiphol een heleboel ontlast.  d:)b
Nein!

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: januari 25, 2005, 11:45:13 am »

quote:

karlos schreef op 25 januari 2005 om 11:35:
[...]

maar als we nu gewoon van Vlieland een vliegveld maken,

Er staat al een verkeerstoren.

http://www.md-d.nl/sod/images/chinookophors.jpg

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: januari 25, 2005, 12:38:25 pm »
'Noord-Nederland als autonome regio'

SIBRANDABUORREN - Friesland, Groningen en Drenthe moeten zich afscheiden van Nederland en samen als autonome noordelijke regio binnen Europa verder gaan. Dat vindt de Fryske Nasjonale Partij (FNP).

Fractievoorzitter Johannes Kramer van de Friese nationalisten vindt dat de drie noordelijke provincies serieus over zo'n afscheiding moeten nadenken. "Maar het moet dan wel heel veel voordeel ten opzichte van de huidige situatie opleveren", verklaarde Kramer dinsdag.

De Friese politicus zegt het geen probleem te vinden als de stad Groningen in zo'n autonome regio de hoofdstad is.

-------

_/-\o_    d:)b  :Y)
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2005, 12:38:57 pm door Marloes »
[Prediker 7:29]

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: januari 25, 2005, 12:45:26 pm »
klinkt als een niet-levensvatbare kerk die middels financiële injecties gaande wordt gehouden
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2005, 12:45:39 pm door LaNaussee »

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: januari 25, 2005, 12:50:17 pm »
kerk?

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: januari 25, 2005, 01:00:01 pm »
als beeld; bij ons in de gkv zijn er kerken die kunstmatig in leven worden gehouden.

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: januari 25, 2005, 01:02:54 pm »
Als dat doorgaat dan zal ik moeten emigreren.

Kan ik nu al vast ergens asiel aanvragen ?

karlos

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: januari 25, 2005, 01:03:05 pm »

quote:

LaNaussee schreef op 25 januari 2005 om 13:00:
als beeld; bij ons in de gkv zijn er kerken die kunstmatig in leven worden gehouden.
dat krijg je als al die studenten geen VVB betalen...
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2005, 01:03:31 pm door karlos »
Nein!

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: januari 25, 2005, 01:04:09 pm »
Sorry, ik ken alleen een plaats in Drenthe waar wel eens kerkasiel is verleend.
Wij moeten ook maar uitwijken naar de Randstad. :+

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: januari 25, 2005, 01:06:51 pm »

quote:

karlos schreef op 25 januari 2005 om 13:03:

dat krijg je als al die studenten geen VVB betalen...
Een betere kerk begint bij jezelf, karlos  ;)

Promtus

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: januari 25, 2005, 04:37:15 pm »

quote:

Marloes schreef op 25 januari 2005 om 12:38:
'Noord-Nederland als autonome regio'

SIBRANDABUORREN - Friesland, Groningen en Drenthe moeten zich afscheiden van Nederland en samen als autonome noordelijke regio binnen Europa verder gaan. Dat vindt de Fryske Nasjonale Partij (FNP).

Fractievoorzitter Johannes Kramer van de Friese nationalisten vindt dat de drie noordelijke provincies serieus over zo'n afscheiding moeten nadenken. "Maar het moet dan wel heel veel voordeel ten opzichte van de huidige situatie opleveren", verklaarde Kramer dinsdag.

De Friese politicus zegt het geen probleem te vinden als de stad Groningen in zo'n autonome regio de hoofdstad is.

-------
morgen?          of vandaag?

wimpie

• WWJD?
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: januari 25, 2005, 05:09:58 pm »

quote:

Man slaat vrouw na smsje over hond
Een man in Dubai heeft zijn vrouw in elkaar geslagen nadat hij een smsje op haar telefoon verkeerd had begrepen.
De tekst ging over hun stoute hond, maar de man dacht dat het over hem ging en werd woedend.
In het sms bericht stond: Hij luistert niet, Hij vind het eten dat ik maak niet lekker, hij vernielt het meubilair, door hem is het huis nooit netjes, de laatste tijd is ie erg brutaal en ongehoorzaam.

daarom lees ik nooit de smsjes van mn vriendin...

zidane

• Komt er eerlijk voor uit!
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: januari 25, 2005, 05:45:38 pm »
_/-\o_
Doe maar gewoon....dan doe je al gek genoeg!

Promtus

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: januari 25, 2005, 06:43:41 pm »
Hoor ik nou net dat Nawijn een partij gaat oprichten in NL in samenwerking met Fillip de Winter?

wimpie

• WWJD?
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: januari 25, 2005, 06:53:58 pm »
hoop t niet

zidane

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: januari 25, 2005, 07:20:17 pm »
Ach ja, een partijtje meer of minder :?

zidane

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: januari 25, 2005, 07:21:48 pm »
Enne wat lees is MacGuiness,

De friese nationale partij, friesland onafhankelijk, Foppe for president?? :Y)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: januari 25, 2005, 07:25:53 pm »

quote:

Promtus schreef op 25 januari 2005 om 16:37:
[...]

morgen?          of vandaag?
Doe maar gisteren. d:)b
Liefde is vreemd

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: januari 25, 2005, 11:52:37 pm »

quote:

zidane schreef op 25 januari 2005 om 19:21:
Enne wat lees is MacGuiness,

De friese nationale partij, friesland onafhankelijk, Foppe for president?? :Y)

Ik blijf gewoon liever bij Holland, ik heb namelijk ook Hollands bloed in mijn adertjes stromen, zometeen wordt er gesorteerd op ras, nou, dan ben ik dus mooi het bokje. :|

En de geschiedenis leert ons dat dat niet vaak goed afloopt voor etnische minderheden. ;(

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: januari 26, 2005, 12:52:51 am »

quote:

Macguinness schreef op 25 januari 2005 om 23:52:
[...]

Ik blijf gewoon liever bij Holland, ik heb namelijk ook Hollands bloed in mijn adertjes stromen, zometeen wordt er gesorteerd op ras, nou, dan ben ik dus mooi het bokje. :|

En de geschiedenis leert ons dat dat niet vaak goed afloopt voor etnische minderheden. ;(
West-Friesland zul je bedoelen :+
Liefde is vreemd

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: januari 26, 2005, 12:54:43 am »

quote:

Picardijn schreef op 26 januari 2005 om 00:52:
[...]

West-Friesland zul je bedoelen :+
Oost-Holland. ;)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: januari 26, 2005, 01:00:05 am »
Trouwens als men onafhankelijk wil worden moet men de ost-friezen ook meerekenen. Tot aan de Deense grens natuurlijk.
Doen we Zeeland bij Belgie, staat Belgie gelijk weer als een schoon land op de wereldkaart. Nu zitten ze ergens op 112 tussen Togo en Kenia, als je weet dat de VS zonder er iets voor hoeft te doen op 45 staat.
Liefde is vreemd

Slim blondje

• De wijsheid niet in pacht.
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: januari 26, 2005, 11:19:58 am »
Drugsoma
Een celstraf dreigt voor de 66-jarige Engelse oma Patricia Tabram, omdat ze haar buren regelmatig spacecake en cannabis-ovenschotel voorschotelde.
Aan een auto-ongeluk hield 'granny' diverse ongemakken over en de cannabis bleek een goede remedie tegen de pijn. Aanvankelijk kocht ze de cannabis bij een kroeg, maar uiteindelijk besloot ze het zelf te verbouwen. Op haar land stonden planten met een waarde van 850 pond.
Tabram lijkt niet onder de indruk van een mogelijk verblijf in de cel. "Als ik de bak in moet, kan ik mooi de laatste hand aan mijn boek, 'grootmoeder eet cannabis', leggen."  

:+
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: januari 26, 2005, 11:52:29 am »
LOL, dat geeft wel een heel andere lading aan Oma's cake... :D
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: januari 26, 2005, 12:36:15 pm »
Zit je mooi nat met je cake.
Liefde is vreemd

karlos

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: januari 28, 2005, 02:30:56 pm »
Politie zet enkele straten af in Amsterdam

Uitgegeven: 28 januari 2005 13:54
Laatst gewijzigd: 28 januari 2005 14:12

AMSTERDAM - De politie heeft vrijdagochtend enkele straten in de Amsterdamse wijk Buitenveldert afgezet. Enkele politiemensen droegen kogelvrije vesten. Het gaat onder meer om de straten Soetendaal en de Goudestein. Een arrestatieteam is iets na 13.30 uur een huis aan de Soetendaal binnengevallen.

De politie wil niet zeggen waarom ze de omgeving heeft afgezet, maar ontkent dat het iets te maken heeft met de moord op twee mensen die donderdagavond in de nabije omgeving in een huis werden gevonden. In dat pand aan de Bolestein was ook een 4-jarig meisje aanwezig. Zij bleek ongedeerd.

Weer zoiets als in Den Haag? tgaat lekker in Nederland... jammer dat ik nu niet in Amsterdam ben... :P
Volgens mij is het ergens in de buurt van de Vrije Universiteit... wie weet er meer van?
Nein!