quote:
Pooh schreef op 20 april 2005 om 15:35:Het kan aan mij liggen hoor, maar een enquete van een user, met maar 1 post, op een home.planet accountje, wekt bij mij niet echt vertrouwen. Kan die enquete niet op gkv.nl gehost worden?
Ook lijkt het me slim om enig onderscheid te maken tussen het forum en de frontpage. Vragen over navigatie en vormgeving enzo vallen nu een beetje uit de lucht, als je 't hebt over "deze site".
Tenslotte snap ik weinig van de achterliggende techniek. Waarom is er gekozen voor een email-form? Dat moet toch netter kunnen, zonder dat ik meteen mijn emailadres moet achterlaten?
Sorry mensen, snap dat dit jullie wat raar overkomt, ik zal het proberen een btje uit te leggen:
Ik ben idd 'die student' waar 'ze' het blijkbaar over hadden.
De enquete kon gemakkelijk bij gvk.nl gehost worden ivm het cms wat de gkv gebruikt.
'deze site' refereert aan de gkv-website, niet aan het forum.
er is gekozen voor een mailform omdat dat de enige techniek is die ik beheers. Ik ben totaal niet van plan om iets met de mailadressen te doen, de mail wordt weggegooid zodra de attachment is opgeslagen.
iets uithalen met ip-adressen wil ik al helemaal niet, laat staan dat dat helemaal onmogelijk is voor een noob als ik
(bovendien ben ik ook nog steeds een gkv-er en passen dit soort activiteiten daar niet bij lijkt me....)
De post is puur bedoeld om de respons op de enquete (afstudeerproject) wat te verhogen.