Auteur Topic: Studeer jij in Wageningen komend jaar?  (gelezen 1011 keer)

VGSW

• Bekijk profiel
Studeer jij in Wageningen komend jaar?
« Gepost op: mei 04, 2005, 10:59:42 am »
Kom jij volgend jaar in Wageningen studeren en wil je meer dan studeren alleen? De VGSW biedt een christelijke en studentikoze sfeer waarin je jezelf kunt ontplooien tot christen academicus doormiddel van allerhande activiteiten. Wat dacht je van een bijbelkring voorzitten, een zeilweekend organiseren of een lezing bijwonen over 'Liefde en Seksualiteit'? Ben jij onze volgende praeses?

Geef je op voor het novitiaat of kijk eerst eens op onze website: www.vgsw.nl of neem contact op met Johan Bondt (T 0317 418494) of per mail: novcie@vgsw.nl

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2005, 12:17:35 pm »
Ze hebben zoveel talenten op de VGSW dat ze nu al op zoek zijn naar een nieuwe preases :+
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2005, 12:34:20 pm »
En Ichthus Wageningen dan? :?
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 04, 2005, 12:43:58 pm »
Modbreak:
mensen ik blijf niet deleten.... het gaat hier om de VGSW, iedereen die het ergens anders over wil hebben kan een eigen topic starten...
Pinkeltjefan

VGSW

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 04, 2005, 12:44:13 pm »
Als je in Wageningen gaat studeren kun je natuurlijk ook voor een andere vereniging kiezen, daar ben je vrij in, maar namens de VGSW post ik dit hier.

Het belangrijkste is dat, als je naast je studie graag wat leuks wilt doen, je een vereniging zoekt die bij je past.
Ichthus, CSFR of Navigators, je vindt ze allemaal in Wageningen... kijk dus ook gerust op hun sites en onderzoek of ze bij jou passen.
Maar ik kan je vertellen dat alle vier de vereningnen verschillen van elkaar en dat de VGSW een redelijke mengeling is van de anderen.