Auteur Topic: Wat is nu Genezing  (gelezen 9271 keer)

lio

• Bekijk profiel
Wat is nu Genezing
« Gepost op: mei 30, 2005, 02:55:03 pm »
Genezing vindt plaats als ik een ander dus Gods Licht laat plaats vinden in mijn denkgeest wat ik deel met God, één enkelvoudig gedachten van Liefde en Vrede.
Lieve groet leo
Modbreak:
En dan haal ik het linkje ook even weg ;)
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2005, 05:38:36 pm door Wybo »

wateengedoe2

• Bekijk profiel
Wat is nu Genezing
« Reactie #1 Gepost op: mei 30, 2005, 02:59:47 pm »
Leuk om een klein hoofdpijntje weg te denken ofzo, alleen het werkt niet bij mensen met een gebroken been, kanker o.i.d. (misschien op een héél enkele uitzondering na). 'Doe' mij maar een gewone dokter en een gewoon ziekenhuis (niet gezegd dat dat altijd zaligmakend is, hoor) ;)

Lilian

• Bekijk profiel
Wat is nu Genezing
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2005, 04:50:13 pm »
ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar je bedoeld een soort christelijke instraling ofzo? Net zoiets als Jomanda maar dan christelijk?

Want dat vind ik persoonlijk altijd heel eng... Ik zag ook altijd een kerkdienst uit het westen en die deden gebedsgenezingen. Het werkte wel maar ik weet nooit wat ik er van moet denken...

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Wat is nu Genezing
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2005, 04:58:26 pm »
Modbreak:
Dit staat niet in het juiste subforum en verder is het ook niet de bedoeling een topic te starten met zo'n vage openingspost. 'Reclame' voor deze web-site is op een GKV-forum ook niet op z'n plaats en er volgt dus een slotje.
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan