Auteur Topic: 1-10-2005: concert Michael W Smith in het Gelredome!  (gelezen 3321 keer)

Marloes

• Bekijk profiel
1-10-2005: concert Michael W Smith in het Gelredome!
« Gepost op: juni 07, 2005, 07:23:35 pm »
Klik voor meer info:

http://img98.echo.cx/img98/636/michaelwsmith5sw.jpg

Wie gaan er allemaal?
[Prediker 7:29]

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: juni 08, 2005, 09:27:15 am »
Ik ga. :)
Het loopt nog niet echt storm in dit topic trouwens...
Maar goed, misschien kunnen we wel een meeting rond dit concert organiseren ofzo...? :)

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 08, 2005, 02:36:00 pm »
Misschien ga ik ook wel. 'k Zal eens kijken of er Amsterdammers meegaan.
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juni 08, 2005, 03:32:55 pm »
Ik zou wel zin hebben, maar de afstand is vrij groot voor mij en de prijs eerlijk gezegd errug hoog....
computerfout: een vreemde een in de byte

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juni 13, 2005, 11:13:01 am »
Ik ken die man alleen van 1 nummer en dat is volgens mij nog niet eens van hemzelf ook. Ik heb het dan over: "Awesome God".
Live vanuit de luie stoel

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: juni 13, 2005, 12:44:39 pm »
Inderdaad niet van hem.

barbara

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: juni 13, 2005, 12:52:11 pm »
ik ga misschien ook wel.
Naar zijn vorige concert ben ik toen niet geweest, en dat vond ik achteraf erg jammer..

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: juni 13, 2005, 04:51:43 pm »
Ok, vertel mij eens wat die man zo goed maakt als artiest? En dan niet zeggen dat ie over God zingt etc. want dat is altijd goed, mits het niet is om God af te kraken etc. Maar dat snap je.. :)
Live vanuit de luie stoel

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: juni 13, 2005, 06:10:50 pm »
Hij is gewoon een echte ras-entertainer, die ontzettend goed weet hoe je publiek kan/moet boeien en zijn nummers zijn allemaal heel erg toegankelijk (makkelijk meezingbaar enzo), terwijl ze vaak toch heel erg knap in elkaar zitten en muzikaal kan ie makkelijk switchen tussen pop en rock en sinds een paar jaar zingt ie dus veel worship en stelt zijn talenten veel duidelijker dan ooit in dienst van God.

En verder is ie gewoon de meest succesvolle gospel-artiest ooit. Hij verkoopt de meeste cd's, heeft de meeste prijzen gewonnen en gaat al zo'n 25 jaar mee.
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2005, 06:12:33 pm door Mezzamorpheus »

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: juni 13, 2005, 06:14:20 pm »
...en hij heeft jarenlang in de top100 mooiste mannen van Amerika gestaan!

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: juni 13, 2005, 06:16:45 pm »
Overigens ben ik het ongeveer met Mezza eens. Het feit dat hij een rasentertainer is, doet mij twijfelen of ik al dan niet zal gaan. Qua muziek sta hij wel aan de top binnen de christelijke wereld. Als je hem niet kent, dan zou ik zeker het nummer 'Place in this world' een keer gaan luisteren. Al een oud lied van hem, maar steengoed.

grace!

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: juni 13, 2005, 09:17:41 pm »
Hallo! De meesten van jullie zullen mij niet kennen (ik lees meestal alleen maar mee zonder te reageren), maar ik wil even laten weten dat ik ook ga. En al duurt het nog even, ik heb er al erg veel zin in! Bij zijn concert van 2 jaar geleden ben ik ook geweest, en dat was helemaal geweldig. Sinds mijn studententijd geniet ik enorm van de muziek van MWS. Waarom? Zijn teksten raken mij (het nr. wat LaNaussee noemde is daar een goed voorbeeld van), zijn stem vind ik erg goed en ik vond/vind het heel bijzonder om met zoveel mensen God groot te maken (al is dit concert daar natuurlijk zeker niet de enige mogelijkheid toe).

@ LaNaussee: je geeft aan dat zijn "entertainer-schap" je doet twijfelen om naar een concert te gaan. Waarom? Ik heb er persoonlijk geen enkel probleem mee dat hij een goeie boodschap ook nog eens in een aantrekkelijk jasje weet te brengen. (ik bedoel dit niet negatief hoor, ben gewoon benieuwd)

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: juni 14, 2005, 12:13:26 pm »
quote:
grace! schreef op 13 juni 2005 om 21:17:
@ LaNaussee: je geeft aan dat zijn "entertainer-schap" je doet twijfelen om naar een concert te gaan. Waarom? Ik heb er persoonlijk geen enkel probleem mee dat hij een goeie boodschap ook nog eens in een aantrekkelijk jasje weet te brengen. (ik bedoel dit niet negatief hoor, ben gewoon benieuwd)

Ik lees het ook echt niet als negatief hoor ;)
Maar in antwoord op je vraag. Ik ben één keer bij een concert van hem geweest en ik heb hem een aantal keer op tv gezien. En ik vind de manier waarop hij zichzelf presenteert en het publiek wil vermaken een beetje over-the-top. Het zorgt ervoor dat ik hem een beetje onecht over vind komen. Het is te gemaakt. En daar houd ik gewoon niet zo van. Ik hou er meer van wanneer artiesten zich gewoon concentreren op de muziek en niet teveel tierlantijntjes daarbij vertonen. Willen ze dat toch, dan moeten ze gewoon gaan voor de show, zoals bv. Mylène Farmer of Pink Floyd. Maar dan ga je ook naar een concert om de show te zien, ipv de artiest live te zien spelen

grace!

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: juni 14, 2005, 10:46:06 pm »
Oké, het is me duidelijk wat je bedoelt, hij is idd wel een beetje typisch Amerikaans. Ik heb er zelf niet zo'n last van en geniet vooral heel erg van de muziek en de aanbidding. Ik ben benieuwd wat je uiteindelijke keuze zal worden. Maar ach, als je maar lang genoeg wacht hoef je je hoofd er niet meer over te breken, dan is het vast wel uitverkocht. ;-)

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: juni 22, 2005, 12:50:51 pm »
Dat Smith het publiek weet te boeien en te entertainen vind ik absoluut niet ten koste van de muziek gaan hoor.

Ik ga er trouwens niet heen, hoewel het Gelredome zo ongeveer mijn achtertuin is en ik best hou van praise/worship... maar ik vind 30 euro toch echt wat teveel voor zo'n concertje.
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien