ongetwijfeld al eerder aan de orde gweest,
tgaat mij er niet om of het nu mag of nie,
voor mij kan het niet,
ik weet dat als ik daar mn gang laat gaan, het van kwaad tot erger wordt en dat mijn lust het zal overwinnen voor liefde en da wil ik niet,
het probleem is alleen, dak in die zelfbevrediging blijf, ik kom er nie van af, probeer alles al, en ik zie dan hoe mijn blik naar meiden/ vrouwen veranderd en daar baal ik enorm van, ik zit er verdorie al 8 jaar mee,
en okee, we hebben geen tv, filter op internet, maar we hebben wel een Kazaa programma waarmee je ook allemaal seksshit kan downloaden,
en nuja, allerlei verhalen komen ook wel stiekum door t filter heen,
ik kan me zelf van alles afleren, ma da wil nie, dan sluit ik me gewoon voor alles en ieder1 af, behalve seks, en ben ik in volle concentratie,
en ik weet al veel te veel over seks, termen, technieken enzo, pff, als ik n meisje aan zou pakken zou ze denken dak enorm ervaring in seks heb, nuja, dat heb ik nie, tenminste nie met iemand anders,
ts altijd zo geweest dat seks en sociale contacten op g1 enkele manier mixte, ik ga met liefde en respect met t andere geslacht om, en als ik es anderen gedachten krijg, die minder met liefde te maken hebben, dan zorg ik dat zij dat nooit merken..
en ze hebben dat ook altijd wel zo gevoeld, als er n meisje op me afkwam en ze vertelde hoe fout haar ex was geweest, terwijl die alleen maar in prakijkt gebracht, wat ik in gedachten heb gdaan, ja alleen niet bij haar, maar bij één of andere gezichtsloos lekker ding die ik verder nie ken, maar ze vertrouwt me dan zo, voelt zich veilig, en ja ik zou haar ook nooit wat doen, natuurlijk, en nuja weet ik wat,
en ik wete wel, dat ik het zelf ook nia kan, vechten tegen begeertes, moet met kracht van GOd, ma hoe gaat dat, moek dan zelf kappen? nou, dan gaat het van kwaad tot erger, heb ik wel es gedaan en dan zak elke dag aan de gang, en dan zink je zo diep..
moet ik de rest van mn leven maar blijven vechten zonder hoop op overwinning, ja ik weet wel, dak om bij GOd te mogen horen, ik nie perse hier vanaf moet ik bedoel, het gaat erom wat je wil,
maar soms wil ik nie, en dan heb ik beelden in mn hoofd die er uit moeten, van mij, maar ook weer nie, want af en toe wil ik die beelden weer heel duidelijk voor mn netvlies hebben,
en dan kan ik mzelf echt gaan haten hierom, hoe kan ik dan zo slecht zijn, ik zou elk momnent kunnen rukken, ook al was het direct na n praiseavond waar ik met tranen heb lopen praisen, ksluit me ff af voor God en joepa daar ga ik,
en wat moek met verkering dan, kheb nog g1 verkering ghad? ik wil ook geen sex voor t huwelijk,
(ohja mocht iemand denken dat die schulgevoelens aangepraat zijn, over zelfbevrediging en sex voor t huwelijk, dat is nie zo)
aan de andere kant heb ik me wel tussen mensen staande gehouden die alleen maar over sex praten enzo, ja kweennie..