heeft God een langere baard dan Allah.
Ik vond het programma interessant. Bas gaat in op evolutie op zijn manier en heeft het uiteraard ook over hoe mooi alles in elkaar zit... Daar zit waardering in, maar hij stelt ook de twijfelvraag hierin. Hij blijft als het ware objectief... (maar is hij dit ook?)
Ik raad het je aan om te kijken, maar wil je dan vragen op 2 momenten door te blijven kijken... Ik zat zelf even met de vraag van waarom? Hans Teeuwen komt een moment langs (1 minuut) en het voorgelezen stripverhaal vind ik op de rand. Maar dat is mijn maatstaf... Ik prik daar ook doorheen en kijk door... juist omdat het zo verschrikkelijk interesant is hoe Bas ingaat op de vragen of God bestaat en hoe de evolutie of de schepping de aarde maakte.
Maar wat Bas zijn doel is van die Teeuwen begrijp ik niet... Bas is zelf namelijk steeds heel correct in het benoemen van het christendom... Hij gebruikt voorzover ik weet nooit rare benamingen.
de url is
beklijk!Ik hoop dat je deze wil kijken en ook doorkijkt ondanks de soms wat scherpe kantjes. Hij duurt 24 minuten.
Ik ben erg benieuwd naar je reactie op Bas zijn stelligheid. Hij zet me aan het denken, maar ik krijg maar geen zwaar verweer in mijn hoofd omdat zijn mening eigenlijk wel iets heeft... alleen het klopt niet helemaal...
vreemd
Kan hij het te lekker verwoorden/verpakken?
.maroon
ps. als ik em deze week nog een keer heb gezien zal ik vast nog wat andere dingen hebben... dus...
Maar eerst jullie