Auteur Topic: Gezocht: christelijk gezin in Amersfoort of omgeving  (gelezen 1136 keer)

Iemand

• Bekijk profiel
Gezocht: christelijk gezin in Amersfoort of omgeving
« Gepost op: juli 31, 2005, 05:07:07 pm »
Gezocht: christelijk gezin in Amersfoort of omgeving die ruimte hebben om een meisje van 17 jaar een jaartje in de kost te hebben.
Misschien een beetje een rare oproep. Ik ga na de zomervakantie het EH-basisjaar aan de Evangelische Hogeschool in Amersfoort doen. Dit jaar wordt helaas niet door de overheid erkent, dus dat betekend: geen OV-jaarkaart, geen studiefinanciering, niks.
Ik hoop daarom een plekje voor niet al te veel geld in Amersfoort te kunnen vinden bij een christelijk gezin omdat de reiskosten zo hoog zijn.

Groetjes Jannetje

rietje

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2005, 09:17:15 pm »
worden de reiskosten niet (gedeeltelijk) door die school vergoed ofzo?
een vriendin van mij heeft die opleiding ook gedaan, maar kon de reiskosten weere terugkrijgen, ik weet alleen niet waarvan. ik wil het voor je navragen, maar dan moet je wel nog ff 2 a 3 weken voor wachten, ze is nu op vakantie....
gelukkig wie zuiver van hart zijn, want zij zullen God zien

wateengedoe2

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2005, 09:40:47 pm »
Een collega van mij is bij de GKV en woont op kamers in Leusden (ong. 15 min. fietsen van Amersfoort). Ik geloof niet dat ze verhuisplannen heeft, maar er zijn daar nog 3 kamers (geloof ik) en wellicht komt er 1 vrij. Het is geen gezin, ook is niet iedereen er christelijk, maar zij zelf is in ieder geval streng gelovig en recht in de leer. Ze komt, dacht ik, over een weekje terug van vakantie. Overigens ken ik de prijs van die kamers niet, maar het kan best zijn dat het te duur is voor je - vergeleken met de reiskosten.
« Laatst bewerkt op: augustus 15, 2005, 09:43:51 pm door wateengedoe2 »

Iemand

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 01, 2005, 06:45:54 pm »
@Rietje: naar mijn weten worden de reiskosten niet vergoed. Er is wel een speciaal fonds van de EH waar je soms leningen of een beurs uit kunt krijgen om de EH te betalen als je het zelf niet kunt. Maar daar ga ik geen gebruik van maken omdat ik door aardig wat familieleden, vrienden etc wordt gesponseerd en zelf natuurlijk ook werk om dat EH jaartje te betalen. Maar bedankt voor je reactie.  :)

@Edith: Oh fijn zeg, ik zal je zo snel mogelijk mailen.

rietje

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 01, 2005, 07:19:06 pm »
okeej!!
veel plezier en suc6 op de EH!!
gelukkig wie zuiver van hart zijn, want zij zullen God zien