Auteur Topic: het evangelie voor asielzoekers - hulp gevraagd  (gelezen 1215 keer)

Adinomis

• Bekijk profiel
het evangelie voor asielzoekers - hulp gevraagd
« Gepost op: augustus 03, 2005, 10:00:22 pm »
Ik werk als vrijwilliger bij de noodopvang van asielzoekers, die uit het AZC zijn gezet.
Nu willen een aantal Iraanse asielzoekers naar de christelijke conferentie in Baak van 12-15 aug. a.s. Ze horen dan het evangelie in hun eigen taal en ze zijn even uit hun besognes.
Nu kost die conferentie 25 euro per persoon, dat is een gereduceerde prijs voor asielzoekers want de normale prijs is 78,50 euro. Maar zelfs het gereduceerde bedrag is voor hen niet op te brengen. Ze krijgen 2,50 per dag per persoon en moeten daar eten en kleding van kopen. Wie wil een asielzoeker sponsoren voor 25 euro? Meer mag natuurlijk ook. Ik wil jullie wel verslag doen van de ervaringen van de persoon die je sponsort. Ook zou logies in Zutphen of Baak een oplossing zijn. Mijn gironummer is 7666118 t.n.v. S. Dijkhuis-Nijhof, Ten Post - tel. 050 3021386
Rom.12:21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

wateengedoe2

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: augustus 03, 2005, 10:07:58 pm »
Euh, ik wil best een asielzoeker helpen, maar heb je ook iets officiëlers dan alleen jouw gegevens? No offence, maar it's the internet, you know :)

Adinomis

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 05, 2005, 11:25:41 pm »
Eigenlijk niet. Het is maar kort dag. Omdat mijn hulp gevraagd werd sommige mensen hiervoor te vragen raak ik in een situatie verzeild van asielzoekers die graag willen, maar niet kunnen betalen. Sommigen staan echt open voor het evangelie en het zou zo'n mooie kans zijn om meer van God te horen en hun leven aan Hem te geven. Om die centen kunnen ze dan niet komen. Ik bid God om mogelijkheden. Geeft het om niet..... Hieraan moet ik denken. Ik doe zelf ook een duit in het zakje.
quote:
Edith schreef op 03 augustus 2005 om 22:07:
Euh, ik wil best een asielzoeker helpen, maar heb je ook iets officiëlers dan alleen jouw gegevens? No offence, maar it's the internet, you know :)

Rom.12:21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

Adinomis

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 06, 2005, 09:55:53 am »
Om terug te komen op je vraag "heb je iets officieels?". Ik heb erover nagedacht. De conferentie wordt georganiseerd door de Stichting Jozua, Exloërveen. Deze Stichting heeft gironummer 7370665. Alleen zou ik dan graag willen weten wat er gestort is, zodat dit bedrag dan ook ten goede komt aan de asielzoekers in de noodopvang, waarmee ik contact heb. Anders komt het in de algemene kas. Als ik het weet, neem ik wel contact op met de Heer Holleman van deze stichting.