quote:
Vrouw
Enige vooroordelen: Vrouwen en mannen verschillen van elkaar. Sommige dingen kunnen vrouwen nu eenmaal minder goed dan mannen, denk je. Bovendien zijn vrouwen in sommige opzichte echt zwakker.
watteh?

quote:
Religie
Enige vooroordelen: Je begrijpt best dat mensen religieus zijn, maar wil niet dat ze te fanatiek worden. Bovendien verbaas je je over de verschillende stromingen. Je vraagt je af of het uiteindelijk niet allemaal één pot nat is.
watteh? (en dan vooral die laatste zin, daarvoor klopt het wel

quote:
De straat
Geen vooroordelen: Je vindt dat het leven een boeiende variëteit van mensen biedt. We mogen er trots op zijn dat er zoveel kan en mag in Nederland. Je bent niet bang en benadert iedereen met een open vizier.

quote:
Homo's
Enige vooroordelen: Je bent het er niet mee eens dat homo's in elkaar geslagen worden, maar je begrijpt wel dat mensen zich storen aan nichterig gedrag. Jij stoort je daar ook aan. Homo's profileren zichzelf altijd zo overdreven. Als zij normaal zouden doen, zou de rest van de wereld ze ook gewoon behandelen.
watteh? sjongejonge zeg, als ik dit zou denken zou ik een hekel aan mijn eigen bekrompenheid hebben

quote:
Mantelzorg
Enige vooroordelen: Eigenlijk vind je dat mensen voor elkaar zouden moeten zorgen in huiselijke kring. Maar je begrijpt ook dat dat niet altijd haalbaar is. Je zou willen dat verzorgingstehuizen en kinderopvang niet nodig zouden zijn, maar nu ze er zijn, ben je er toch wel blij mee.
wat is nou precies mijn vooroordeel?
quote:
Terrorisme
Enige vooroordelen: Die aanslagen vind je verschrikkelijk. Je volgt alle beelden op tv, leest alle kranten. Maar na een tijdje gaat je gewone leven toch weer verder. Je kunt er namelijk gewoon niet dag en nacht bij stilstaan. Wel ben je iets banger geworden en hoop je dat er nooit een aanslag in Nederland gepleegd zal worden.
banger geworden? volgt alles? ik hoop dat er nergens ooit een aanslag zal plaats vinden... niet speciaal in nederland of zo

quote:
Werken
Geen vooroordelen: Werken vind je leuk, maar is niet zaligmakend. Je begrijpt dan ook niet dat moeders ook nog fulltime met hun carrière bezig zijn. Wel realiseer je je dat vrouwen minder kansen hebben in deze maatschappij, maar de vader kan toch ook stoppen met werken?

quote:
Wijken
Enige vooroordelen: Je ultieme droom is een koophuis. Als je dat nog niet hebt dan wil je die droom zeker verwezenlijken. En als je het wel hebt, dan wil je groter. Je vindt het terecht dat mensen wonen op een manier die passend is bij hun situatie. Studenten klein en op elkaar; gezinnen ruim in een koophuis. Ook vernieuwing juich je toen. Niemand wil toch in een oud huis wonen?
LOL welke rijke vrouw wil met mij trouwen om mijn
ultieme droom in vervulling te laten gaan?

sjonge jonge, ik heb wel gelachen om de uitslag iig