Auteur Topic: Wat is er op televisie?  (gelezen 36031 keer)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Wat is er op televisie?
« Reactie #250 Gepost op: september 06, 2005, 11:33:52 pm »
Uiteindelijk ben ik niet in beeld geweest. Ik werd op het rijtje stoelen naast het decor neergepoot. Maar het was wel leuk om erbij te zijn. :) Je voelt de spanning bijna letterlijk hangen.
Twee interviews maakten erg veel indruk op me. De ene was met Monique Rigter, de vrouw van de vorig jaar aan kanker overleden radio-DJ Wim Rigter. Een strijdbare vrouw met veel passie en emotie.
De andere was met Sandra, een ex-prostituee. Vijf maanden geleden vond ze God en stapte ze uit de prostitutie, nadat ze er tien jaar in gezeten heeft. Nu helpt ze andere prostituees. Ook zat ze laatst in het programma Vijf Sterren op Talpa. Een programma uit de TV Competitie dat draaide om het uit de prostitutie stappen van vijf prostituees.Tegen het einde van het interview zei Andries Knevel tegen haar: 'Je straalt helemaal.' Dat klopte helemaal. Een hele lieve meid die het ware Levensgeluk bij God gevonden heeft. Prijs de Heer! :)

http://www.eo.nl/db.images/5546350

Het verhaal van Sandra
« Laatst bewerkt op: september 07, 2005, 09:42:51 am door Mezzamorpheus »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Wat is er op televisie?
« Reactie #251 Gepost op: september 07, 2005, 03:24:56 pm »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 06 september 2005 om 23:33:
Uiteindelijk ben ik niet in beeld geweest.  
Het lag dus niet aan m'n ogen.  :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Wat is er op televisie?
« Reactie #252 Gepost op: september 07, 2005, 03:57:00 pm »
tijd voor een nieuw deeltje
Pinkeltjefan