Auteur Topic: Dungeons and Dragons + andere rollenspellen.  (gelezen 8934 keer)

grompie

• Bekijk profiel
Dungeons and Dragons + andere rollenspellen.
« Reactie #50 Gepost op: juli 24, 2005, 08:41:17 pm »
Ik dacht dat het pentagon de vorm van een pantagon heeft. mischien is dat bij de laatste verbouwing veranderd?
geheelonthouder

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: juli 24, 2005, 11:07:57 pm »
Sorry, ik haal even 2 dingen door elkaar merk ik. Vergeef me mijn onnozelheid. :) Het is wel weer duidelijk, ik moe tgewoon niet praten over dingen waar ik geen verstand van heb :)
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

grompie

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: juli 24, 2005, 11:40:36 pm »
geeft niks :)
ik hoop dat je er van geleerd(of met een t) heb.

maar het punt is natuurlijk dat het niet goed is je leven door symboliek te laten leiden.
geheelonthouder

Nunc

• En terstond kraaide een haan.
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: juli 25, 2005, 07:47:44 pm »

quote:

Marnix schreef op 23 juli 2005 om 15:22:
We moeten dan ook de aanslag op het pentagon toejuichen, aangezien deze de vorm van een pentagram heeft en dus duivelsch is! :)

quote:

grompie schreef op 24 juli 2005 om 20:41:
Ik dacht dat het pentagon de vorm van een pantagon heeft. mischien is dat bij de laatste verbouwing veranderd?
Een pentagon is toch een pentagram zonder de punten? AVee zei ook al zoiets.
« Laatst bewerkt op: juli 25, 2005, 07:50:48 pm door Nunc »

CZ

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: juli 26, 2005, 12:43:06 pm »
Ik speelde munchkin en vond het int begin wel geinig en goed bij me passen. Maar na een tijdje had ik het wel gezien met dit spel, waarin je 'vloeken' uitspreekt over tegenstanders. Het zijn wel grappige vloeken zoals "kip-op-je-kop" maar toch zat het me niet meer lekker - heb het kaartenspel plus uitbreiding in prullenbak gegooid. Lord of rings kan m.i nog wel omdat de bovennatuurlijke krachten daarin duidelijk niet om mee te spelen zijn en om andere redenen , maar Harry potter waarin toverij een spelletje wordt vind ik niks. Ik denk wel dat de ene persoon er minder gevoelig voor is dan de andere dus ieder zijn eigen afweging moet maken.

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: augustus 09, 2005, 10:57:04 am »
Ook bij Harry Potter geldt denk ik dat het een fantasie-verhaal is, en wanneer je na het lezen van een boek niet gaat proberen om op een bezem te gaan vliegen, er niks aan de hand is. Het probleem is alleen dat kinderen er misschien toch wat sneller door beinvloed worden. :)
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Thom

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: oktober 30, 2005, 11:25:17 pm »
Beetje oude topic, maar omdat er misschien nog interesse bij is:
Ik speel ook D&D :)
"Onderzoek alles, behoud het goede," 1 Tessalonicenzen 5:21