Auteur Topic: Inwoners van Fryslân en omstreken!  (gelezen 1092 keer)

Thom

• Bekijk profiel
Inwoners van Fryslân en omstreken!
« Gepost op: november 10, 2005, 12:37:06 pm »
Vanavond kijken naar Omrop Fryslân, dat scheelt mij het plaatsen van een foto. Ik kom vanavond namelijk op tv in verband met het bezoek van de Jordaanse Koning aan Fryslân op 1 december...  :+
http://www2.omropfryslan.....asp?objectID=36881#36881
"Onderzoek alles, behoud het goede," 1 Tessalonicenzen 5:21

Appelmoes??

• Mayo is voor mietjes!
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: november 10, 2005, 12:48:53 pm »
Ik was al bijna bang voor een Fryslân boppe-topic :P
Je moet de groenten van Joost hebben!

Peter

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 10, 2005, 01:42:09 pm »
quote:
Thom schreef op 10 november 2005 om 12:37:
Vanavond kijken naar Omrop Fryslân, dat scheelt mij het plaatsen van een foto.

Die mensen bij Omrop Fryslân doen ook echt alles om kijkers te trekken, he.

drentenaar

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 10, 2005, 01:54:20 pm »
quote:
Thom schreef op 10 november 2005 om 12:37: Ik kom vanavond namelijk op tv in verband met het bezoek van de Jordaanse Koning aan Fryslân op 1 december...  :+
http://www2.omropfryslan.....asp?objectID=36881#36881

Maar eens afwachten of die Koning nog wel komt met al dat moordadige gerommel in zijn 'veilige' hoofdstad Amman.

't Zou niet de eerste Arabische vorst zijn die afgezet werd tijdens verblijf buitenslands.

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: november 10, 2005, 02:08:12 pm »
quote:
Thom schreef op 10 november 2005 om 12:37:
Vanavond kijken naar Omrop Fryslân...

Tja... Sinds twee weken heb ik een schotel aan m'n huis hangen, dus helaas...

Ik heb wel tv-limburg...   ;)

Thom

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 10, 2005, 06:29:36 pm »
Het wordt niet uitgezonden :(
Mijn hele mooie interview over de Frisian Nuon Solar Challenge, zomaar geschrapt! Nou, dan vertel ik het hier maar, zodat Gereformeerd Nederland, voor zover hier vertegenwoordigd, in ieder geval wél op de hoogte is!

Op 1 december brengt Willem-Alexander samen met de Koning en Koningin van Jordanië een bezoek aan Friesland. Ze bezoeken daar onder andere het Van Hall Instituut, waar ze de laboratoria van Van Hall en Wetsus gaan bekijken.
Vervolgens krijgen ze vier demonstratiebootjes te zien die over het riviertje de Potmarge zullen varen. Het zijn vier bootjes op zonne-energie, die een beeld moeten geven van de volgend jaar te houden Frisian Nuon Solar Challenge (http://www.frisiannuonsolarchallenge.com). De link met Jordanië is de volgende: De eerste buitenlandse inschrijving voor de race kwam van de Universiteit van Amman, Jordanië. Zodoende is Zijne Majesteit ook geïnteresseerd in onze "sinneboatrace".

Voor vragen, kijk op de site, of mail me (adres vind je ook wel op de site).

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: november 10, 2005, 07:17:42 pm »
Wat doe je precies bij Omrop Fryslan, Thom?

drentenaar

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: november 15, 2005, 07:52:23 pm »
Maar goed, beste Thom, dat je optreden voor 'Omrop Fryslan' geen doorgang vond.
Mijn onheilsprofetie werd - helaas -  bewaarheid!

NU.nl meldt heden:,

Staatsbezoek Jordaans koninklijk paar uitgesteld
15 november 2005
DEN HAAG - De Jordaanse koning Abdullah en zijn vrouw koningin Rania hebben hun staatsbezoek aan Nederland uitgesteld. Het paar zou Nederland van 29 november tot en met 1 december bezoeken, maar ziet hier voorlopig vanaf na de aanslagen in Amman vorige week. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag gezegd.

Tweede Kamerlid Wilders maakt zich druk over het bezoek van het Jordaanse koningspaar, omdat koning Abdullah op uitnodiging van de gemeente Amsterdam een voordracht over de islam zou houden. In vragen aan premier Balkenende en minister Bot van Buitenlandse Zaken stelt Wilders dat de scheiding van kerk en staat in het geding is met "deze propaganda-bijeenkomst voor een godsdienstige beweging". Hij vraagt zich verder af of koningin Beatrix bij een tegenbezoek ook een voordracht over het christendom gaat houden.

Thom

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: november 15, 2005, 11:02:58 pm »
quote:
Mezzamorpheus schreef op 10 november 2005 om 19:17:
Wat doe je precies bij Omrop Fryslan, Thom?

Ik werk niet bij Omrop Fryslân, maar ben als stagiair verbonden aan de organisatie van de Frisian Nuon Solar Challenge. En in verband daarmee willen ze me nog wel eens interviewen. Ben een aantal weken geleden ook al op tv geweest omdat ik toen twee Amerikanen die meedoen aan de race een weekend door Fryslân heb geleid.

quote:
drentenaar schreef op 15 november 2005 om 19:52:
Maar goed, beste Thom, dat je optreden voor 'Omrop Fryslan' geen doorgang vond.
Mijn onheilsprofetie werd - helaas -  bewaarheid!

NU.nl meldt heden:,

Staatsbezoek Jordaans koninklijk paar uitgesteld
15 november 2005
DEN HAAG - De Jordaanse koning Abdullah en zijn vrouw koningin Rania hebben hun staatsbezoek aan Nederland uitgesteld. Het paar zou Nederland van 29 november tot en met 1 december bezoeken, maar ziet hier voorlopig vanaf na de aanslagen in Amman vorige week. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag gezegd.

Tweede Kamerlid Wilders maakt zich druk over het bezoek van het Jordaanse koningspaar, omdat koning Abdullah op uitnodiging van de gemeente Amsterdam een voordracht over de islam zou houden. In vragen aan premier Balkenende en minister Bot van Buitenlandse Zaken stelt Wilders dat de scheiding van kerk en staat in het geding is met "deze propaganda-bijeenkomst voor een godsdienstige beweging". Hij vraagt zich verder af of koningin Beatrix bij een tegenbezoek ook een voordracht over het christendom gaat houden.

Ik wist het vanmorgen al... als één van de eersten. Er is een periode van nationale rouw afgekondigd in Jordanië, 40 dagen lang. En daar valt het bezoek ook precies in. Natuurlijk is het jammer dat het niet doorgaat... Ik had de koning en zijn mooie vrouw (ze wordt door velen de mooiste koningin ter wereld genoemd) best wel even de hand willen drukken. Maarja, het is uitgesteld tot nader order, en ik ben benieuwd of het überhaupt nog doorgaat. Ik hoop het wel natuurlijk ;)