Auteur Topic: Four Brothers  (gelezen 1135 keer)

nadiia

• Bekijk profiel
Four Brothers
« Gepost op: november 27, 2005, 04:34:48 pm »
Hallo mensen.. ik ben Nadiia..:)

hebben jullie de film Four Brothers al gezien..? Met Mark Wahlberg
Want ik heb hem al wel gezien.. en ik ben er helemaal vlieft op geworden..:P op de film..
maar als jullie hem ook gzien hebben.. en hem ook best wel mooi vinden of juist niejj.. laat het me weten.. kunnen we lkkr gaan discusseren..:P haha lol

xxx Nadiia

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Four Brothers
« Reactie #1 Gepost op: november 27, 2005, 09:24:37 pm »
Wat vond je zo goed aan die film Nadia? Ik heb hem niet gezien, maar weet dat het verhaal gaat over 4 broers die wraak nemen op iemand.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Koerok

• Bekijk profiel
Four Brothers
« Reactie #2 Gepost op: november 28, 2005, 12:18:43 pm »
Wel aardig, maar ik was er zeker niet kapot van. Veel gerechtvaardigd macho- en moordgedrag ("nee nee, we zijn helemaal geen slechte jongens, maar we gaan wel even de moordenaar van onze moeder even overhoop knallen").
Kijk, als Clint Eastwood dat nou doet, ok, maar deze film is qua opzet vrij realistisch en daardoor kreeg ik van de wraakverheerlijking toch een wrange smaak in mijn mond (juist omdat je er zo makkelijk in meegaat).
"Ever noticed that people who believe in creationism really look unevolved?"

PietZa

• Bekijk profiel
Four Brothers
« Reactie #3 Gepost op: november 28, 2005, 01:03:59 pm »
Goed verzonnen verhaal lijn met goed in elkaar gezet plot waarbij je soms niet meer weet of iets nu bluf is of echt waar. Als het dus om verhaal gaat dan vind ik hem goed verzonnen. Er zit veel realisme in.

Maar misschien heeft Koerok ook wel een beetje gelijk dat het verheerlijken van wraak een beetje te ver gaat. Maar goed, er wordt ook niet exact gesuggereerd dat ze goed bezig waren met de wraakactie. Je zou er over kunnen discussieren, maar zelf vind ik het wel meevallen.

Ik vind het in ieder geval een goed in elkaar gezette film en erg goed verzonnen.
Verba volant, scripta manent

nadiia

• Bekijk profiel
Four Brothers
« Reactie #4 Gepost op: november 28, 2005, 05:58:34 pm »
Nou Pleun.. ik weet ook niejj zo goed.. maar toch.. ik bdoel jah.. kan domm klinken hoor.. maar ik vind hem gwoon mooi.. misschien ook wel omdat Mark Wahlberg erin speel..  
ik persoonlijk vind hem wel leuk.. er zitten van die mooie aktie-scenes in en ook humor.. en je kan ook echt zien dat de 4 broers echt zown broederband(of hoe je dat ook wil noemen) heeft.. of gwoon mooi acteer werk is..:P lol!
« Laatst bewerkt op: november 28, 2005, 05:59:37 pm door nadiia »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Four Brothers
« Reactie #5 Gepost op: november 28, 2005, 11:26:44 pm »
quote:
nadiia schreef op 28 november 2005 om 17:58:
Nou Pleun.. ik weet ook niejj zo goed.. maar toch.. ik bdoel jah.. kan domm klinken hoor.. maar ik vind hem gwoon mooi.. misschien ook wel omdat Mark Wahlberg erin speel..  

Haha dan moet je Planet of the Apes eens kijken, daarin heeft Mark Wahlberg de hoofdrol. Een hele lieve apin wordt verliefd op Mark.  :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun