quote:
Na het lezen van het boek: Brieven van heer Foulgrin (R Alcorn), zijn bij mij veel vragen beantwoord.
Ik zou een ieder aanraden dit te lezen máár ik vond het een pittig, confronterend boek.
Dit heeft op mij een ongelooflijk diepe indruk gemaakt, het heeft me met de neus op de feiten gedrukt.
De haat en de sluwheid van de duivel werden me nog nooit zo duidelijk.
De duivel doet álles om je te verleiden. En hij is alwetend, al duizenden jaren gaat ook hij mee, dus feiten weet hij ook.
Dus niet alleen mensen die paranormaal begaafd zeggen te zijn, maar ook mensen die in het kro programma: 'wie was ik' gedetailleerde feiten uit het verleden vertelden (als hetware gereïncarneert)
De duivel was er toen ook en kan je zo veel vertellen.
Als je zulke programma's kijkt besef dat jij als kijker niet weet wie er achter de informatie zit. God of de duivel.
Met de opkomst van deze programma's Char, Wie was ik, en Er is nog zoveel meer, is er een nieuw platform ontstaan. En gezien de hoge kijkcijfers is er inderdaad een grote interesse in 'de niet zichtbare dingen/ het leven na de dood'
Als je het boek hebt gelezen dan weet je dat je zo op moet oppassen wáár wat vandaan komt.
Dat het klopt en waar is, daar gaat het niet om.
Blijf kritisch en weet dat zowel God als de duivel hier achter kan zitten.
Sterkte!