Auteur Topic: ongeloofwaardig en/of opvallend nieuws V  (gelezen 90921 keer)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
ongeloofwaardig en/of opvallend nieuws V
« Gepost op: januari 11, 2006, 03:35:16 pm »

quote:

Een levende spin van enkele centimeters groot is na bijna een maand uit het oor van een Zweedse vrouw verwijderd. De vrouw klaagde de laatste tijd over de achteruitgang van haar gehoor en dacht dat om een verstopping door oorsmeer ging. Toen zij een "krabbend geluid" ging horen besloot de vrouw naar de dokter te gaan om haar oren te laten uitspuiten. Daarbij kwam de nog springlevende spin uit haar oor gespoeld.
:o :+
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2006, 03:37:22 pm »
Moeder biedt kind aan op Marktplaats

Uitgegeven: 10 januari 2006 22:28
Laatst gewijzigd: 11 januari 2006 14:12
EMMELOORD - De website www.marktplaats.nl heeft dinsdagavond een advertentie verwijderd waarin een kind van een jaar oud gratis werd aangeboden. Volgens een medewerkster van het Emmeloordse bedrijf worden "gelukkig niet vaker" kinderen op de site aangeboden.

De plaatser van de advertentie beweert een moeder te zijn met vier kinderen. "Hij heeft geen ziektes, ik doe hem weg omdat ik meer dingen aan mijn hoofd heb en niet zo goed met kinderen om kan gaan", luidt de begeleidende tekst. De plaatser zegt uit Leeuwarden te komen en liet een telefoonnummer en e-mailadres achter. Het telefoonnummer was dinsdagavond niet bereikbaar. Hoe serieus de advertentie is, is niet duidelijk.

Bod

Ondanks dat in de advertentie uitdrukkelijk staat "dat het kind gratis is", heeft een van de 152 mensen die de advertentie hadden bekeken toch twee euro vijftig geboden. Marktplaats heeft direct de politie ingeschakeld.

Volgens de Marktplaats-medewerkster heeft ooit eens een moeder bij wijze van grap haar puberdochter te koop aangeboden, "zo van: ik kan niets meer met haar beginnen."

De recherche heeft inmiddels de jacht geopend op de adverteerder. De politie Friesland heeft twee rechercheurs op de zaak gezet, meldde een woordvoerder van het korps woensdag.

LOL 2 man worden er op deze grap gezet :D
Lang leve Nederland
Pinkeltjefan

Promtus

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 11, 2006, 03:54:50 pm »

quote:

Wybo schreef op 11 januari 2006 om 15:37:
LOL 2 man worden er op deze grap gezet :D
Lang leve Nederland
Nou inderdaad, sjonge wat overdreven zeg!

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 12, 2006, 05:46:26 pm »

quote:

Kilo's cocaïne op marinefregat

DEN HAAG - De marechaussee op Curaçao en de marine hebben begin december op het Nederlandse fregat Tjerk Hiddes meerdere kilo's cocaïne aangetroffen. Er zijn nog geen aanhoudingen verricht. Dat heeft de marechaussee donderdag bekendgemaakt.

De marechaussee en marine troffen de verborgen cocaïne aan op 7 december vorig jaar toen het schip bij Curaçao lag. Het schip was daar voor vier maanden in het kader van drugsbestrijding. Op 19 december kwam de Hr.Ms. Tjerk Hiddes terug in de haven van Den Helder.

De marechaussee wil niet zeggen hoeveel cocaïne precies is aangetroffen, waar de drugs zijn gevonden en of de vondst toeval was of naar aanleiding van een tip.

Verlegenheid
De drugsvondst brengt de Koninklijke Marine ernstig in verlegenheid. Dat gebeurt niet voor het eerst. In 1998 werd een omvangrijke cocaïnesmokkel ontdekt waarbij mariniers 125 kilo cocaïne hadden gesmokkeld aan boord van Orion-patrouillevliegtuigen. Het gerechtshof in Amsterdam veroordeelde de drie hoofdverdachten in 2000 tot celstraffen van zeven tot acht jaar.

Op 6 september kwam het schip naar Curaçao. Behalve met drugsbestrijding in het Caribisch gebied heeft de bemanning zich ook bezig gehouden met Kustwachttaken rond de eilanden van de Nederlandse Antillen en Aruba. In de periode dat de Hiddes in de Cariben was, heeft het geen drugs weten te onderscheppen.

Cursiveringen van mij... :X

Waar zou die niet-onderschepte cocaïne toch gebleven zijn... O-) Tsss... 8)7
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 12, 2006, 06:33:41 pm »
Marokkanen verhuizen naar Belgie om sfeer

Wel jammer dat ze er een fotootje bij zetten van een turkse vrouw (naar ik vermoed).
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2006, 06:34:58 pm door elle »
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 12, 2006, 06:54:37 pm »

quote:

elle schreef op 12 januari 2006 om 18:33:
Marokkanen verhuizen naar Belgie om sfeer

Wel jammer dat ze er een fotootje bij zetten van een turkse vrouw (naar ik vermoed).

scherp :D

Je hebt gelijk lijkt mij. Maar het bewijst wel weer dat 'men' wel de mond vol heeft van integratie, maar dat het blijkbaar mar een kant op hoeft. (Ok misschien overdrijf ik een beetje, maar ik vind het wel weer typisch ja)
Pinkeltjefan

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: januari 12, 2006, 07:21:21 pm »
We hebben er nu een discussie over op IRC. Er schijnen wel degelijk marokkaansen te bestaan die op deze manier de hoofddoek dragen (ik werd onder meer gewezen op Jihad, de marokkaanse deelneemster van het BNN programma 'het elftal'. Zij draagt haar doek ook zo). Dus misschien is wat ik 'Marokaanse dracht' noem wel berbers, en is die vrouw een niet-berberse marokkaanse.
Bij deze dus een kanttekening op mijn vorige post :).
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2006, 07:24:50 pm door elle »
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: januari 12, 2006, 07:26:31 pm »
Als je kijkt naar de huidskleur en de vorm van het gezicht ga ik toch echt voor Turks, ik vind haar qua uiterlijk niks van een Marokaanse hebben.

(Qua jas trouwens ook, maar dat is een wat dubieuzere stelling denk ik ;) )
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2006, 07:27:26 pm door Wybo »
Pinkeltjefan

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: januari 12, 2006, 08:35:42 pm »
LEEUWARDEN Een jongen van 15 blijkt de
 advertentie op marktplaats.nl te hebben
 gezet waarin een baby werd aangeboden.
 Hij heeft spijt van alle commotie en  
 wordt niet vervolgd,zegt de politie.  

zo weer een zware misdaad opgelost ;)
Wel mooi dat ze hem niet vervolgen
Pinkeltjefan

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: januari 12, 2006, 08:54:50 pm »
Uit recent onderzoek is het volgende gebleken:

Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar.

De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een kopernetwerk!

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen.

Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al   een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk in hun bezit hadden.

En dat zo'n 1000 jaar voor de Russen...

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd:

"Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 5000 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden."

De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk.
Pinkeltjefan

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: januari 12, 2006, 09:00:43 pm »
wat ongelooflijk flauw... march!!! :P

Promtus

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: januari 12, 2006, 11:38:05 pm »
lol

MaVee

• eitje :D
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: januari 13, 2006, 01:55:35 pm »
lol, postduifjes misschien? :P
eerst was ik een ei
nu ben ik een kip
kip zijn vind ik mooier
er zit wel leven in een ei
het is alleen wat dooier

march

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: januari 13, 2006, 02:03:28 pm »
Nah, ze vonden toch geen postduifbotjes? :+

Clint

• Priester naar Melchisedek
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: januari 13, 2006, 05:58:52 pm »
Ik vond die mop buitengewoon geestig. Ga zo door echt uniek :*)
P de Mooij