Hoi allemaal,
Momenteel zit ik in een moeilijke periode. Er was een dip in mijn relatie. Deze zijn we boven gekomen, het is uitgepraat en we hebben allebei weer zin in onze relatie. WE hebben nog genoeg plannen. Alleen ik heb sinds die dip slapeloze nachten. Dat ik vier uur snachts wakker word en niet meer kan slapen omdat er allerlei angstige gedachten door mijn hoofd gaan. Voornamelijk dat het uitgaat tussen ons. Waarom ik dat denk? geen idee. Ze laat op alle mogelijk manier weten dat ze van me houdt. Ze ziet een toekomst voor ons. Ze steunt me in alle moeilijke dingen, maar snachts in bed, dan ben ik zo bang dat ze weggaat bij me. Omdat ik het er nu zo moeilijk mee heb en nu heel veel het contact zoek. Als ze online is, en ze zegt niks tegen me, denk ik al dat ik niet meer haar nummer 1 ben.
Terwijl dat gewoon bullshit is. Ik wil dit graag laten rusten.
Ik bid zoveel voor onze relatie en voor mij, dat ik dit kan laten rusten. Ik leg het allemaal in Gods hand, en wil zo graag vertrouwen in Zijn plan met mij maar eigenlijk wil ik maar 1 ding: weten dat zij met mij wil trouwen. alleen ben ik zo bang haar weg te jagen van mij als ik dat tegen haar zeg. Zij weet het al van mij en ze wil zo graag dat ik haar vertrouw. DAt doe ik ook, maar toch is overdags en savonds iets waardoor ik mij zorgen maak.
Wil graag hulp hierbij. Hulp van het geloof. Ik bid tot God de Almachtige of Hij mij hier bij wil helpen. Of hij mij rust wil geven. Ik ben al ruim een week nu zo bang en slapeloos.