Dat homosexuele praktijken een gruwel zijn in de ogen van God is duidelijk. Ik weet dat het er staat en ik ben het er ook mee eens dat we vooral in de laatste dagen gesmaad zullen worden. In 1 Petrus 4 : 14 staat:
"als u gehoond wordt omdat u de naam van Christus draagt, prijs u dan gelukkig, want dat betekent dat de Geest van God in al zijn luister op u rust."
Er zijn collega's op mijn werk (artsen vooral) die enorm kunnen honen en spotten, terwijl ze weten dat ik geloof. Als er een vloek valt zeggen ze ineens: "sorry", maar 1 van de artsen stuurde bijvoorbeeld kerstkaarten rond waarop een foto van hun gezin, verkleed als Maria Jozef en het kindje Jezus met hun 5 poezen. (om maar een voorbeeld te noemen)
Ik voel me vaak zijdelings bespot en genoemde tekst maakt me toch weer erg gelukkig. Wat een genade en wat een pijn om mensen die zo zichzelf vaak tot God verheffen, zeker in dit wereldje.
De bruidegom echter is altijd wel zeer integer en ik denk dat hij het heel erg gaat waarderen als ik toch kom en hem gemeend en wel geluk en liefde toewens. Ik zal daar niet gaan feesten (het zal wel een deftig feest worden trouwens (dokter-advocaat) dus ik verwacht geen losbandige toestanden ofzo............maar je weet het niet.
Zoals eerder gezegd ik voel toch het meest voor wel gaan, gelukwensen en bidden om liefde en gelegenheid om te vertellen dat Jezus de redder is, die ONVOORWAARDELIJK liefheeft, zonder zoete broodjes te bakken. MMMMMMMMMMmmmmm lastig blijft het gewoon wel........