ja dat zal idd best wel kunnen...ik heb er ook mijn twijfels bij... maar ik ben altijd nogal voorzichtig met uitingen hierover omdat ik er zelf niet zoveel van weet, van het hele geloof en de dingen daaromheen, en soms zeg ik dan iets 'doms' en wordt je meteen uitgeluld...dus ik probeer meestal gewoon een middenweg te vinden en een niet zo uitgesproken antwoord te geven.
Andy komt idd nogal impulsief over, maar in mijn ogen is daar niet echt iets verkeerds of gevaarlijks aan. Voor mij maakt het ook niet uit of hij christen blijft of niet, ...als hij zelf maar gelukkig is. Ik denk dat mensen ook zonder God wel gelukkig kunnen zijn en op het 'goede' pad kunnen blijven. Ik ben er wel van overtuigd dat deze levensstijl beter voor hem is dan zijn vorige was, dus in dat opzicht ben ik al lang blij.
Wat kan er dan precies fout gaan bij een 'spektakelbekering'? Dat hij weer terugvalt in zijn oude levensstijl bedoel je?
Ik las dat iemand de raad gaf om eerst eens wat stabieler te worden, stabiliteit is zeker heel erg belangrijk. Maar ik zou zelf niet weten wat het beste voor hem is.
Ik ga overigens niet sponsoren, want dat doe ik sowieso al nauwelijks (meestal alleen voor dierendoelen, maar dat terzijde).