Auteur Topic: God leren kennen  (gelezen 1123 keer)

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
God leren kennen
« Gepost op: maart 26, 2003, 08:44:43 pm »
Ik ben nu het boek "God leren kennen" van J.I. Packer aan het lezen. Het schijnt dat veel mensen erdoor geraakt zijn, lopen die hier toevallig ook rond?
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

grompie

• Bekijk profiel
God leren kennen
« Reactie #1 Gepost op: april 29, 2003, 04:43:28 pm »
Leuk boek, alleen heb ik het nooit kunnen opbrengen om het uit te lezen maar ik denk dat ik het idee wel snap.
Over het "idee" ben ik wel enthousiast in de zin dat het mijn inzicht heeft vergroot.

NB. het is jammer dat de meeste "goede" boeken zo dik is.
geheelonthouder

Anita

• Bekijk profiel
God leren kennen
« Reactie #2 Gepost op: april 29, 2003, 05:03:12 pm »
quote:
op 26 Mar 2003 20:44:43 schreef Lalage:
Ik ben nu het boek "God leren kennen" van J.I. Packer aan het lezen. Het schijnt dat veel mensen erdoor geraakt zijn, lopen die hier toevallig ook rond?

Wij hebben het boek een paar jaar geleden met onze bijbelstudiegroep behandeld. Het raakte me niet zodanig dat ik er wezenlijk door veranderd ben. Maar het heeft me wel veel over Gods grootheid geleerd.  Heb je de andere twee delen ook al van deze serie? 'Groeien in Christus' en 'Wandelen door de Geest'

Anita
God is geest en wie Hem aanbidden, moeten aanbidden in geest en in waarheid. Joh 4:24

Anita

• Bekijk profiel
God leren kennen
« Reactie #3 Gepost op: april 29, 2003, 05:04:38 pm »
quote:
op 29 Apr 2003 16:43:28 schreef grompie:.

NB. het is jammer dat de meeste "goede" boeken zo dik is.

Die zin klopt niet in mijn beleving.
Weet je wat ik een goed boek vind? Een boek waarvan je hoopt dat-ie nog láng niet uit is!

Anita
God is geest en wie Hem aanbidden, moeten aanbidden in geest en in waarheid. Joh 4:24