Hallo,
Beetje rare vraag misschien voor een newbee zul je zeggen, maar hoop dat jullie me toch verder kunnen helpen. Ik zit bij de plaatselijk gkv in de evangelisatiecomissie. Nu gaan we binnenkort een gemeenteavond organiseren over het thema "evangeliserende gemeente".
Nu wil het geval dat we nogal wat papier gaan uitdelen, vragenlijsten, enquetes, vooral bedoeld als doordenkertjes en huiswerk. Nu dacht ik laten we eens het internet af zoeken naar wat leuke pennen die we in de kerk kunnen neerleggen waarmee de gemeenteleden dan kunnen schrijven.
Mijn vraag is dus: hoe kom ik aan leuke pennen? Dan zoek ik bij voorkeur pennen met simpele, christelijk verantwoorde teksten. We moeten er namelijk mee rekening houden dat de helft van de pennen "per ongeluk" wordt meegenomen door gemeenteleden. Het moet dat ook een leuk aandenken aan de avond zijn, die pen.
Daarnaast zou het leuk zijn als de pen geschikt is om bij evangelisatie activiteiten te gebruiken of uit te delen.
Ik ken genoeg sites die materiaal hebben voor evangelisatie, maar dat zijn vooral folders, boekjes, posteres en een paar balonnnen.... Wie helpt me verder?