Auteur Topic: Tweede Kerstdag in de Flevopolder vieren ???  (gelezen 1289 keer)

penguin1978

• Kind van de Alverzoener !!!
    • Bekijk profiel
Tweede Kerstdag in de Flevopolder vieren ???
« Gepost op: december 11, 2006, 11:00:40 pm »
Hoi iedereen,

December feestmaand, na het sinterklaasfeest, volgt bijna aan het einde van het jaar het kerstfees ... voor velen hier het feest van de geboorte van Jezus Christus. Daarnaast ook een feest waar families met elkaar feestvieren en samen zijn, voor velen mooie dagen!

Uit ervaring weet ik dat het ook anders kan zijn, het gezin waaruit je komt ligt uitelkaar, iedereen die je ooit kende woont ver weg of om welke reden dan ook ... is de kerst voor sommigen stiller als bij anderen, juist te weten dat anderen dan bijelkaar zijn kan een groot gevoel van eenzaamheid geven en mogelijk een gevoel van zinloosheid in de zin dat mogelijk niemand je mist bij dit feest.

Daarom wil ik een ieder uitnodigen om op 2e kerstdag een leuke dag te hebben bij mij in Dronten (ook degenen die zich niet vinden in het hierbovenstaande, maar toevallig 2e kerstdag nog vrij hebben en die het ook leukt lijkt) om met elkaar een mooie en gezellige dag te hebben! Vanaf 14.00 op dinsdag 26 december ben je welkom! Via de e-mail in mijn profiel kun je je opgeven als je wilt komen en eventueel met hoeveel ... als reactie stuur ik dan hoe bij mij te komen en eventuele andere informatie!

Omdat het schip met geld nog niet bij mij is binnengekomen, vraag ik een ieder zelf eten en drinken mee te nemen en leuke spellen zijn ook welkom!
fil 2:9- 11 Daarom heeft God Hem ook uitermate verhoogd en Hem de naam boven alle naam geschonken, opdat in de naam van Jezus zich alle knie zou buigen van hen, die in de hemel en die op de aarde en die onder de aarde zijn, en alle tong zou belijden:

St. Ignatius

• Fiat mihi secundum verbum Tuum
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: december 11, 2006, 11:37:44 pm »
Leuk idee! Ik ben zelf wel bij de familie, maar wens je wel succes en een hele gezellige dag toe!  d:)b
"Men zou een pleister op vele wonden willen zijn..." (Etty Hillesum, 1942)

Liudger

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 12, 2006, 12:31:40 am »
Mogen we ook virtueel langskomen  :+  ?
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

grondig christelijk

• Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 12, 2006, 02:57:52 pm »

quote:

penguin1978 schreef op 11 december 2006 om 23:00:
Hoi iedereen,

December feestmaand, na het sinterklaasfeest, volgt bijna aan het einde van het jaar het kerstfees ... voor velen hier het feest van de geboorte van Jezus Christus. Daarnaast ook een feest waar families met elkaar feestvieren en samen zijn, voor velen mooie dagen!

Uit ervaring weet ik dat het ook anders kan zijn, het gezin waaruit je komt ligt uitelkaar, iedereen die je ooit kende woont ver weg of om welke reden dan ook ... is de kerst voor sommigen stiller als bij anderen, juist te weten dat anderen dan bijelkaar zijn kan een groot gevoel van eenzaamheid geven en mogelijk een gevoel van zinloosheid in de zin dat mogelijk niemand je mist bij dit feest.

Daarom wil ik een ieder uitnodigen om op 2e kerstdag een leuke dag te hebben bij mij in Dronten (ook degenen die zich niet vinden in het hierbovenstaande, maar toevallig 2e kerstdag nog vrij hebben en die het ook leukt lijkt) om met elkaar een mooie en gezellige dag te hebben! Vanaf 14.00 op dinsdag 26 december ben je welkom! Via de e-mail in mijn profiel kun je je opgeven als je wilt komen en eventueel met hoeveel ... als reactie stuur ik dan hoe bij mij te komen en eventuele andere informatie!

Omdat het schip met geld nog niet bij mij is binnengekomen, vraag ik een ieder zelf eten en drinken mee te nemen en leuke spellen zijn ook welkom!

Dag,

Mag ik een dakloze meenemen als ik die toevallig tegen kom?
Of komt dat niet uit ;)

GC

thijs14

• vooral meekijker/lezer
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: december 12, 2006, 05:32:08 pm »
Ik vind het een geweldig iniatief!
veel succes ermee! :)
Nadat Jezus ervan gedronken had zei hij: ‘Het is volbracht.’ Hij boog zijn hoofd en gaf de geest. Joh 19,30

grondig christelijk

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: december 16, 2006, 02:29:25 pm »

quote:

thijs14 schreef op 12 december 2006 om 17:32:
Ik vind het een geweldig iniatief!
veel succes ermee! :)
hoeveel aanmeldingen heb je penquin

penguin1978

• Kind van de Alverzoener !!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: december 16, 2006, 05:55:01 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 16 december 2006 om 14:29:
[...]

hoeveel aanmeldingen heb je penquin

Echt storm loopt mijn oproep niet, tot nu toe nog niemand. Mogelijk heeft een ieder al zijn eigen afspraken en bijeenkomsten!

Iedereen blijft welkom uiteraard!

St. Ignatius, veel plezier bij de familie!

Liudger, natuurlijk mag je ook virtueel langskomen ... heb je een webcam en msn? dan kan er vanaf hier met je gechat worden  :+

Grondig Christelijk, natuurlijk zijn dak- en thuislozen ook welkom!

Thijs 14, Dank je voor je bemoediging!
fil 2:9- 11 Daarom heeft God Hem ook uitermate verhoogd en Hem de naam boven alle naam geschonken, opdat in de naam van Jezus zich alle knie zou buigen van hen, die in de hemel en die op de aarde en die onder de aarde zijn, en alle tong zou belijden:

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: december 16, 2006, 10:56:14 pm »
Ben ook niet alleen met kerst maar vind dat je een heel goed initiatief hebt genomen. :)
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

grondig christelijk

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: december 16, 2006, 10:58:50 pm »

quote:

penguin1978 schreef op 16 december 2006 om 17:55:
[...]

Echt storm loopt mijn oproep niet, tot nu toe nog niemand. Mogelijk heeft een ieder al zijn eigen afspraken en bijeenkomsten!

Iedereen blijft welkom uiteraard!

St. Ignatius, veel plezier bij de familie!

Liudger, natuurlijk mag je ook virtueel langskomen ... heb je een webcam en msn? dan kan er vanaf hier met je gechat worden  :+

Grondig Christelijk, natuurlijk zijn dak- en thuislozen ook welkom!

Thijs 14, Dank je voor je bemoediging!
ben jij soms alleen penquin

Zijnkind

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: december 17, 2006, 11:54:43 am »
Deze kerstdagen heb ik mijn kinderen weer om me heen. Dat is om het jaar het geval. En we gaan langs bij de familie. Door al het gereis kan ik je niet bij me thuis uitnodigen helaas.

Hopelijk volgen er nog aanmeldingen.
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: december 17, 2006, 03:05:38 pm »
* Fotogravinnetje heeft ook al een vol programma met kerst....
computerfout: een vreemde een in de byte