Auteur Topic: Vraag  (gelezen 1757 keer)

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Vraag
« Gepost op: mei 22, 2007, 11:24:34 pm »
Ik vindt dit ronduit waanzin.
Ik stel een SERIEUZE vraag als TS en dit is het gevolg?
Werkelijk geen stijl :(

Als je op deze manier mod wilt zijn en alle vragen en tegengas domweg verwijdert (en let wel, ik ben het beslist niet eens met het gedrag van Rikus hier en daar) slaat echt nergens op.
Dan maar in Chat gaan zetten?Belachelijk.

Als je ook maar enig respect hebt voor een ander dan doe je dit dus niet.
snap je nu wat Rikus soms ervaart? er wordt bot gemod, admins die denken dat ze hier en daar een grootheid op het forum zijn (waarvan de opruimactie in dit topic een helder voorbeeld is!).
leuk dat jullie lol hebben maar dit topic was series van oorsprong.

Ik verwacht dan ook dat de essentie teruggeplaatst wordt.
en ja, ik ben nu even vreselijk pissed off omdat op deze wijze elke serieuze vraag door de mods domweg genegeerd kan worden
Mail me maar als je wat wilt weten

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2007, 11:26:05 pm »

quote:

Pooh schreef op 22 mei 2007 om 23:12:
Modbreak:
Topic even vakkundig opgeschoond en CHT-waardig gemaakt.

zo kan iedereen wel modden op een forum, zie mijn eerdere post over de actie die je hebt gevoerd.
 :r  :r

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #2 Gepost op: mei 22, 2007, 11:27:31 pm »
Welk stom ****** heeft het in zijn hoofd gekregen om een topic dat duidelijk goed stond zo op te schonen dat er geen essentie meer van over is en het daarna in CHT gezet?
arrogant gedrag :(

En ik doel daarmee op het topic Vraag waarin ik serieus een vraag stelde en er tot op heden geen antwoord op is gekomen.
Begint op rusland te lijken hier......
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2007, 11:28:25 pm door Riemer Lap »

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #3 Gepost op: mei 22, 2007, 11:29:42 pm »
Doe niet zo moeilijk zeg. Dat topic was gewoon klaar, dan kan het opgeschoond worden en naar chat....

Waarom zou iedereen, tot weet ik hoe lang, moeten kunnen blijven lezen wat daar stond?

Rikus is geband, einde verhaal. klaar.
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2007, 11:30:17 pm door Wybo »
Pinkeltjefan

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #4 Gepost op: mei 22, 2007, 11:30:17 pm »
Excuus, ik had je even een PM moeten sturen. Maar je vraag was allang beantwoord, en de rest van 't feedback topic was zo weinig zinvol dat 't me niet heel nuttig leek om 'm open te houden. Na alle ellende eruit knippen bleef er een leuk CHT-waardig topic over.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #5 Gepost op: mei 22, 2007, 11:34:46 pm »

quote:

Pooh schreef op 22 mei 2007 om 23:30:
Excuus, ik had je even een PM moeten sturen. Maar je vraag was allang beantwoord, en de rest van 't feedback topic was zo weinig zinvol dat 't me niet heel nuttig leek om 'm open te houden. Na alle ellende eruit knippen bleef er een leuk CHT-waardig topic over.

dit is nou exact wat Rikus stoort: een ander die niet meedoet in een discussie gaat bepalen wat wel / niet van toepassing is in een discussie.
Dat kun je niet maken ropet hij dan en hij heeft (ondanks zijn minder fraaie bewoordingen) wel een punt op dat gebied.
opruimen, samenvatten etc. prima maar geef dat dan ook aan naar de user.
komt bij dat ik in het topic CHR vraag geen TS ben en dat Zijkind ook geen TS aangemaakt heeft. Om met de duivenmelker te spreken: geen ts???? Dan slotje. Dat roepen jullie steeds naar hem maar kennelijk hebben mods / admins een pre hier en daar.
Gooi dan de boel op slot ipv deze onzinnige actie te doen.
Je doet geen recht aan de vraag en zeker geen recht aan o.a. Rikus.....

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #6 Gepost op: mei 22, 2007, 11:35:00 pm »
Even de essentie, voor de niet zo oplettende lezertjes:

quote:

okidoki schreef op 21 mei 2007 om 22:47:
Als je in http://forum.gkv.nl/forum/view_message/267300 roept dat iets al een tijd nergens over gaat en het topic bestaat nog niet eens een tijd, waarom dan een slotje?
Het topic is nog geen twee dagen oud namelijk.
Waarom niet gewoon een verzoek om weer on-topic te gaan?

quote:

Zijnkind schreef op 22 mei 2007 om 00:08:
Ok, ruim aantal postings was misschien duidelijker geweest.

Het verbaasde mij trouwens ook hoeveel zijdiscussies in 2 dagen konden ontstaan. Maar goed, de TS (rikus in dit geval) is al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat een topicstart meer is dan alleen een artikel neerplempen. Juist om talloze zijsprongetjes te voorkomen dien je aan te geven waarover je het precies wilt hebben. Dit topic ging allang niet meer over hetgeen waarmee 2 dagen geleden gestart was.

quote:

okidoki schreef op 22 mei 2007 om 00:11:
[...]

en twee dagen duidt jij aan als "het gaat al een tijd nergens over" 8)7
sorry, maar was logischer geweest om de TS te vragen om een heldere T-start te schrijven.....

quote:

Zijnkind schreef op 22 mei 2007 om 00:12:

[...]
In dit geval durf ik wel te zeggen dat we dat al geruime tijd doen.

quote:

okidoki schreef op 22 mei 2007 om 00:20:
[...]

dat kan ik niet nakijken en hoef ik ook niet te meten m.i.
Ik stel alleen maar vast dat er in deze draad geen openbaar beroep op de TS is gedaan.

quote:

Zijnkind

• Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #7 Gepost op: mei 22, 2007, 11:37:35 pm »
Waarom zou ik een TS moeten maken in een topic dat ik niet gestart heb?
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #8 Gepost op: mei 22, 2007, 11:41:33 pm »

quote:

Wybo schreef op 22 mei 2007 om 23:29:
Doe niet zo moeilijk zeg. Dat topic was gewoon klaar, dan kan het opgeschoond worden en naar chat....

Waarom zou iedereen, tot weet ik hoe lang, moeten kunnen blijven lezen wat daar stond?

Rikus is geband, einde verhaal. klaar.

dat rikus geband is wist ik niet, ik kan me voorstellen dat die actie gedaan is, hoewel het zijn negatieve gevoelens alleen maar zal voeden. Ik had op meerdere lijnen contact met hem. zijn taal was hard, zijn probleem groter....

Mijn excuses voor de harde reactie, ik was na een avond werken gewoon even piisig omdat dit gebeurd is (ben overigens nog steeds verbaasd maar dat is mijn zaak)

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #9 Gepost op: mei 22, 2007, 11:41:41 pm »

quote:

okidoki schreef op 22 mei 2007 om 23:34:
[...]
dit is nou exact wat Rikus stoort: een ander die niet meedoet in een discussie gaat bepalen wat wel / niet van toepassing is in een discussie.

Ik ben mod in Feedback, dus ik bepaal inderdaad wat daar wel of niet van relevant is. De 2e helft van de discussie ging nergens meer over, en staat nu in chat. De 1e helft was beantwoord, en staat hierboven nog een keer. Wat moet daar nog aan toegevoegd worden?

quote:

Dat kun je niet maken ropet hij dan en hij heeft (ondanks zijn minder fraaie bewoordingen) wel een punt op dat gebied.
opruimen, samenvatten etc. prima maar geef dat dan ook aan naar de user.

Nogmaals excuus, ik had een PM moeten sturen. Ben ik vergeten, ik ben ook maar een mens (en bovendien teringdruk met al die rommel opruimen die allerlei users hier produceren).

quote:

komt bij dat ik in het topic CHR vraag geen TS ben en dat Zijkind ook geen TS aangemaakt heeft. Om met de duivenmelker te spreken: geen ts???? Dan slotje. Dat roepen jullie steeds naar hem maar kennelijk hebben mods / admins een pre hier en daar.

Wat een flauwekul. In CHT mag alles.

quote:

Gooi dan de boel op slot ipv deze onzinnige actie te doen.
Je doet geen recht aan de vraag en zeker geen recht aan o.a. Rikus.....

O.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #10 Gepost op: mei 22, 2007, 11:42:53 pm »

quote:

Pooh schreef op 22 mei 2007 om 23:41:

[...]

Ik ben mod in Feedback,
zie mijn bericht dat we kennelijk gelijktijdig posten

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #11 Gepost op: mei 22, 2007, 11:44:17 pm »

quote:

okidoki schreef op 22 mei 2007 om 23:42:
[...]

zie mijn bericht dat we kennelijk gelijktijdig posten

Ik snap nog steeds niet wat er niet beantwoord was aan je vraag? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gewoon.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #12 Gepost op: mei 22, 2007, 11:47:31 pm »

quote:

okidoki schreef op 22 mei 2007 om 23:41:
[...]

dat rikus geband is wist ik niet, ik kan me voorstellen dat die actie gedaan is, hoewel het zijn negatieve gevoelens alleen maar zal voeden. Ik had op meerdere lijnen contact met hem. zijn taal was hard, zijn probleem groter....

Mijn excuses voor de harde reactie, ik was na een avond werken gewoon even piisig omdat dit gebeurd is (ben overigens nog steeds verbaasd maar dat is mijn zaak)

Kijk, dit zijn reacties waar ik van hou :)

Het gaat hier idd vaak anders dan op andere fora, daar zijn diverse redenen voor. Aan de ene kant is er iets meer sturing, en aan de andere kant is er ook meer ruimte. Die 2 zaken komen vaak nogal eens tegenstrijdig over. Maar als je goed oplet zul je zien dat het slechts een schijnbare tegenstelling is.

Het doel van het forum is discussie, maar wel op een gezonde en vriendelijke manier. Op moment dat je voortdurend stookt kan dat consequenties hebben, ten eerste worden een aantal users pissed omdat 'hun leuke forum' verkloot wordt voor hun gevoel. Dan wordt zo'n user dus hard aangepakt. Maar als het kan dan is er ook veel mogelijk als het de sfeer tengoede komt.
Pinkeltjefan

Zijnkind

• Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #13 Gepost op: mei 22, 2007, 11:51:21 pm »
Rikus was in mijn ogen een zichzelf vervullende profetie. Door tegen alle regels in te gaan en elke bijstuurpoging af te doen als gereformeerde arrogante censuur....kom je vanzelf zover dat je gecensureerd wordt. Helaas betekend dit dat hij in zijn punt zal blijven geloven. Maar er was geen manier om hem dat te laten zien. Ondertussen verziekte hij wel het forum voor vele andere users getuige de vele topic reports die over hem binnenkwamen.
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #14 Gepost op: mei 22, 2007, 11:52:39 pm »

quote:

Pooh schreef op 22 mei 2007 om 23:44:

[...]

Ik snap nog steeds niet wat er niet beantwoord was aan je vraag? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gewoon.
met je andere bericht zijn mijn vragen al opgelost.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Vraag
« Reactie #15 Gepost op: mei 22, 2007, 11:57:15 pm »
dus: slotje welkom

Pooh

• Administrator
  • Administrator