Auteur Topic: Geen schrijfrechten mysql  (gelezen 1811 keer)

mauritsdej

• Bekijk profiel
Geen schrijfrechten mysql
« Gepost op: juni 06, 2007, 08:34:15 pm »
Ik kwam er vanavond achter dat ik met mijn site voor onze SooS geen schrijfrechten heb om data toe te voegen. Ik zelf gebruik de CMS Jupiter Portal. Ik heb al meer op dit forum gezien dat mensen moeite hadden met CMS Joomla!. Kan iemand mij hierbij helpen?

mtl

• Moderator WEB
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: juni 07, 2007, 03:36:11 pm »
Kan je ook iets meer informatie geven? Heb je zelf toegang tot plesk? Krijg je een bepaald soort melding? Terugkijkend naar andere posts van je is het een subdomein van de kerk...misschien dat iemand het wachtwoord heeft gewijzigd (is wat simpel gedacht maar alles kan :) ).

En het kan aan mij liggen maar ik zie de link met Joomla even niet?! Gebruiken wij als kerk ook (is nog in testfase) maar dat werkt verder prima!
What the caterpillar calls the end of the world God calls a butterfly.

mauritsdej

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 08, 2007, 02:48:49 pm »
Ik heb zelf ook nog eens logisch zitten nadenken en ik kwam erachter dat je je wel kon registeren :P (dus wel schrijfrechten).  Dus ik ga het ergens anders ff vragen hoe het zit. Toch bedankt!

j@f@

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juni 08, 2007, 09:19:15 pm »
Heb ook problemen gehad met Joomla. Kon bepaalde zaken niet wijzigen. Als oplossing heb ik toen via chmod de rechten van bepaalde directories aangepast.