quote:
DJTonyFoxx schreef op 30 juni 2007 om 00:40:Zo, dan maar een berichtje van Tony Foxx zelf.
Ten eerste PietZa , erg bedankt voor je leuke en opbouwende post!
Dat er mensen zijn die mijn cd niks vinden, dat is prima. En daar zit ik ook
echt niet mee. Het is zoals PietZa zegt, het is je smaak. Nu hebben sommige
mensen de nare gewoonte om het af te gaan kraken omdat het niet hun smaak
is. (u hum MacGuinness), laat staan andere voor zelfverheerlijking uit te maken.
De Bijbel (Jezus) leert ons toch heel anders te handelen niet waar MacGuinness?
Neem even de moeite om de biografie op mijn website te lezen.
www.djtonyfoxx.com . Of in tab ''media'''een aantal press artikelen.
Mochten je daarna nog dingen onduidelijk zijn, waarom ik dit doe, of voor wie
ik dit doe, wil ik het je graag uitleggen.
Met vriendelijke groet, Anthonie
Ps. De audiosamples op mijn site geven een veel beter beeld weer van wat voor
muziek het is.
Je website had ik al gelezen, en ook daar is het eerste wat ik lees wie jou manager is en hoe ik jou kan boeken, zo krijg ik de indruk dat het wel heel erg om jou draait.
Voor de rest, je website is in het engels wat ik niet helemaal begrijp, waarom in het engels? Je doelgroep is toch voornamelijk de nederlandse jeugd?
Op je website schrijf je dat de reguliere dancemuziek aanzet tot sex en drugs en dat je dat afkeurd, en dat je een goed alternatief wil aanbieden. Maar als ik op jou hyves site kijk gaan jou interesses toch nog steeds uit naar Tiësto en van Buuren, dat snap ik dan weer niet.
De bijbel leert ons om nederig te zijn, en niet je zelf op een voetstuk te plaatsen, en wat ik hier zie is dat iemand zich zelf op een voetstuk plaatst.
Het is erg moelijk als je succes hebt om bescheiden te blijven, je ziet het overal, in de reguliere muziekwereld maar ook in de christelijke muziekwereld. Ook gospel artiesten hebben fans en delen handtekeningen uit, en ik vind dat een beetje eng.
Ook tijdens de kerkdiensten zie je het steeds meer, een bandje voorin de kerk speelt opwekkingsliederen en na afloop krijgen ze een groot applaus. Moet je niet doen, tenzij je voor Jezus klapt, maar ik krijg vaak de indruk dat dat niet het geval is...
Ben ik dan zelf zo geweldig? Nou nee, niet echt, ik ken me zelf en ik schiet nogal vaak te kort. Maar mag je dan niet kritisch zijn naar anderen toe als je ziet dat er iets mis gaat? De bijbel spoort ons aan om waakzaam te zijn en om op elkaar te passen, maar het lijkt er steeds meer op dat dat niet meer mag, en daar maak ik me wel eens zorgen over.