quote:Bumblebee schreef op 20 februari 2008 om 08:33:De zoekfunctie doet het niet, en het recept voor mijn truffeltaart staat hier op het forum En ik kan ook niet meer "alle onderwerpen" kiezen in de chat om het topic handmatig op te zoeken want die zijn ook allemaal weg HELP! Wie kan het recept voor truffeltaart terugvinden??
quote:
quote:Fotogravinnetje schreef op 21 februari 2008 om 17:17:Je browser wordt er wel iets langzamer van (want hij laadt iedere pagina opnieuw), maar je zou kunnen proberen hoe het gaat als je via Extra - Internetopties - Algemeen naar de Instellingen van je Browsegeschiedenis gaat en het bolletje voor Elke keer als ik de webpagina bezoek neerzet. Hopelijk lost dat het probleem op.
quote:okidoki schreef op 04 maart 2008 om 00:07:Ik vind het jammer dat de emoticons niet meer in de tekst maar onder de tekst gedropt worden Probeer maar eens uit:knip een tekst in deelquotes en ga na een opmerking op een deel van de quote naar de knop emoticons en klik een willekeurige aan, de emoticon wordt dan niet op de plek van de cursor gezet maar onderaan de tekst.Nu moet ik alle :>:>:>:>:>)())(&)(&) uit mijn kop gaan leren
quote:Dostojevski schreef op 04 maart 2008 om 20:21:[...]Dit is de oplossing helaas niet: ik heb dit altijd al ingesteld in IE, want ik bezoek veel fora en dan is het irritant als je niet direct de nieuwste versie van pagina's ziet. Bij alle fora krijg ik de recentste versie, behalve bij GKV.Dit weekend gebruikte ik FF en werkte het idd wel prima. Maar FF is op mijn eigen computer langzamer dan IE, bovendien is IE de belangrijkste browser, dus ik denk dat het toch wel handig is als dit forum in de meest recente versie laadt.
quote:Pooh schreef op 04 maart 2008 om 22:23:[...]Vreemd, het lukt me niet dat te reproduceren.
quote:okidoki schreef op 05 maart 2008 om 00:27:[...]Wat zie jij dan als je een quote opsplitst in delen en een emoticon in wilt voegen terwijl er tekst onder de cursor aanwezig is?Bij mij worden de lachebekjes onder de tekst neergezet en niet op de plek van de cursor
quote:Ursa schreef op 05 maart 2008 om 13:26:Ik gebruik IE7.
quote:Fotogravinnetje schreef op 06 maart 2008 om 08:38:Als ik hier kijk werkt het bij Ursa ook niet echt, okidoki
quote:Ursa schreef op 06 maart 2008 om 16:14:Het wordt er steeds gekker op... ik ben nu ingelogd vanaf de UB (de bieb, zeg maar), met IE7, maar hier werkt het prima. Thuis heb ik er echter nog wel problemen mee (moet blijven herladen).EDIT: te vroeg gejuichd/gedacht. Het blijkt hier (na een poosje?) ook niet te werken.
quote:okidoki schreef op 10 maart 2008 om 23:51:De zoekfunctie werkt nog niet jofel. zoeken via Google werkt veul beters ik krijg alleen maar errormeldingen en die zoek in weer niet
quote:Harold-2 schreef op 26 maart 2008 om 11:48:Hmm, wilde net een nieuw topic over de (niet werkende) zoekfunctie beginnen. Maar het was hier al gemeld.
quote:Fotogravinnetje schreef op 26 maart 2008 om 13:38:Zoeken kan ook prima via google
quote:Bumblebee schreef op 26 maart 2008 om 22:02:Is het een idee om dit zoekhulpje tijdelijk sticky te maken zodat iedereen 'm direkt kan vinden in Feedback?
quote:AVee schreef op 27 maart 2008 om 22:39:[...]Dat lijkt me een beetje zinloos, de search doet het toch gewoon