Ik ga maar eens even alle puntje langs, zal wel een lange post worden.
Voor vrijwel alle wijzigingen geldt dat je ze wellicht niet direct ziet, de pagina expliciet verversen (F5 of Ctrl+F5) zou dat op moeten lossen.
En verder, meldt erust alle problemen en probleempje, maar vermeld bij voorkeur even welke browser (en versie) je gebruikt, met name als het om "Dit staat scheef" problemen gaat.
Linkjes in berichten zouden nu weer allemaal onderstreep moeten zijn.
Smilies waren alweer terug.
Pushmessages kunnen nu bekeken worden, de layout daarvan is nog niet briljant, die ga ik binnenkort onder handen nemen.
Het GKV logo is terug, als je dat nog niet ziet kan het helpen het hem
hier even te openen (en dat te refreshen). Die wordt niet altijd opnieuw opgehaald als een pagina refreshed.
De breedte van de kolomen in lijsten met topics wordt nu volledig door de browser bepaald en dat lijkt overal zinnige breedtes op te leveren. Als iemand daar toch nog problemen heeft dan hoor ik dat graag.
D'r zit in de antwoorden toolbar een knopje

waarmee het invoerscherm vergroot kan worden, maar ik zal kijken of ik de default voor het antwoorden een maatje groter kan krijgen, 't is nu inderdaad wel erg klein.
Modbreaks, editpercentages
zijn configuratie problemen, daar ga ik zo naar kijken.
Search problemen ook, maar ik vermoed dat die door parse opgelost moeten worden.