Auteur Topic: Fitna  (gelezen 15895 keer)

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Gepost op: maart 27, 2008, 08:31:17 pm »
De film is te zien op: http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795

Wat vinden jullie er van?

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #1 Gepost op: maart 27, 2008, 08:52:19 pm »
ik vind het belachelijk, ik ben al 5 minuten aan het wachten en heb nog maar 5 seconden film gezien :(
geheelonthouder

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #2 Gepost op: maart 27, 2008, 08:52:19 pm »
ik vind het belachelijk, ik ben al 5 minuten aan het wachten en heb nog maar 5 seconden film gezien :(
geheelonthouder

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #3 Gepost op: maart 27, 2008, 08:57:11 pm »
cool, ik zie dubbel
geheelonthouder

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #4 Gepost op: maart 27, 2008, 09:02:54 pm »
wel fijn dat die het technisch zo goed op orde heeft :(
geheelonthouder

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #5 Gepost op: maart 27, 2008, 09:03:51 pm »
*  wil eigenlijk een eigen slowchat draaitje
geheelonthouder

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #6 Gepost op: maart 27, 2008, 09:09:54 pm »
wow, nu al  1212119 views
geheelonthouder

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #7 Gepost op: maart 27, 2008, 09:12:31 pm »
link werkt niet...
Mail me maar als je wat wilt weten

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #8 Gepost op: maart 27, 2008, 09:15:46 pm »

quote:

Bij mij wel. Ik heb inmiddels 12 minuten bekeken.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #9 Gepost op: maart 27, 2008, 09:18:15 pm »

quote:

Thorgrem schreef op 27 maart 2008 om 21:15:
[...]

Bij mij wel. Ik heb inmiddels 12 minuten bekeken.
Bestand wordt niet herkend door Windows :(

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #10 Gepost op: maart 27, 2008, 09:18:21 pm »
ik zit nu op 5:55
geheelonthouder

diak2b

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #11 Gepost op: maart 27, 2008, 09:24:05 pm »
he he, helemaal gezien.

Eerlijk gezegd vond ik Achmed de dode terrorist leuker:
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #12 Gepost op: maart 27, 2008, 09:25:00 pm »
6:43
wow  1610098 views we moeten naar de 8 miljoen toch?
geheelonthouder

Domus-Dei

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #13 Gepost op: maart 27, 2008, 09:25:44 pm »
Fragmenten gezien op de TV. Het schijnt mee te vallen. De Fitna-hype, onketend door de premier en andere CDA prominenten was overtrokken en contraproductief. De knieval van de scriba der PKN in Egypte en de gezamenlijke verklaring van de kerken en moslims tegen Fitna m.i. ook.

Wie weet een snellere link naar de film ?
Instaurare omnia in Christo

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #14 Gepost op: maart 27, 2008, 09:26:06 pm »
geheelonthouder

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #15 Gepost op: maart 27, 2008, 09:29:53 pm »
oeps verkeert knopje ik zit nu op 0:09
geheelonthouder

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #16 Gepost op: maart 27, 2008, 09:30:16 pm »

quote:

diak2b schreef op 27 maart 2008 om 21:24:
he he, helemaal gezien.

Eerlijk gezegd vond ik Achmed de dode terrorist leuker:
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Die was humor ja.
Eigenlijk is deze film slechts een opsomming van wat ik de afgelopen jaren heb gezien en gelezen. Enkel iemand die op een onbewoond eiland heeft gewoond of blind geloofde in politiek leiders als Cohen zullen geschokt zijn.

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #17 Gepost op: maart 27, 2008, 09:31:32 pm »
geheelonthouder

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #18 Gepost op: maart 27, 2008, 09:37:42 pm »
Ik heb hem inmiddels helemaal gezien. Ik ben nu zeer benieuwd hoe de reactie van de wereld zal zijn. Mocht het nog rellen worden dan toont dat enkel het gelijk van WIlders.

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #19 Gepost op: maart 27, 2008, 09:43:13 pm »
Ik heb hem denk ik wel helemaal gezien ongeveer, weinig nieuws. saai eigenlijk.
geheelonthouder

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #20 Gepost op: maart 27, 2008, 09:57:40 pm »

quote:

Thorgrem schreef op 27 maart 2008 om 21:37:
Ik heb hem inmiddels helemaal gezien. Ik ben nu zeer benieuwd hoe de reactie van de wereld zal zijn. Mocht het nog rellen worden dan toont dat enkel het gelijk van WIlders.
voor rellen moet je geen rede hebben je moet een aanleiding hebben :)
geheelonthouder

Domus-Dei

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #21 Gepost op: maart 27, 2008, 10:11:20 pm »
Twee filmpjes van ongeveer 7 minuten elk gezien. Volgens Arabist Hans Jansen bevat de film geen nieuwe beelden.
Vind het goed dat Wilders aandacht besteed aan de soera's die zonder veel problemen intolerantie en geweld legitimeren.
Alleen al de aankondiging van de film heeft m.i. het gelijk van de film al bevestigd door de overspannen reacties van moslims.
Hoop dat nu de zogenaamde gematigde moslims inhoudelijk zullen reageren op de film met argumenten. De vernederende en ongepaste excuusexercities van Balkenende, Bas Plasier e.a. wereldlijke en geestelijke leiders mogen van mij subiet stoppen. Indien we de moslims echt serieus nemen moeten we hen durven te confronteren met voor hen onwelgevallige feiten. Echt vreedzaam samenleven is pas mogelijk wanneer groepen elkaar in alle oprechtheid kunnen aanspreken. Nepdialogen veroorzaken meer schade dan dat ze problemen oplossen. Buigen voor chantage en intimidatie van een kleine groep moslimextremisten is niet de oplossing. Debat en het aansporen tot het maken van ondubbelzinnige keuzen wel.

H1961

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #22 Gepost op: maart 27, 2008, 11:06:37 pm »
Ik heb het filmpje(Fitna)gedownload en op mijn harde schijf gezet en ben hem
toen op mijn gemak gaan kijken,zonder haperingen/storingen.
Elke vredelievende moslim hoeft zich niet aangesproken te voelen bij het zien
van deze (mini)film.

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #23 Gepost op: maart 27, 2008, 11:10:44 pm »

quote:

H1961 schreef op 27 maart 2008 om 23:06:
Ik heb het filmpje(Fitna)gedownload en op mijn harde schijf gezet en ben hem
toen op mijn gemak gaan kijken,zonder haperingen/storingen.
Elke vredelievende moslim hoeft zich niet aangesproken te voelen bij het zien
van deze (mini)film.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik hoor te weinig geluiden uit de islamitische wereld die dit soort daden veroordelen. Ik heb nergens massale demonstraties gezien in de islamitische wereld toen er weer een aanslag was gepleegd in het westen. Een volk wat wel massaal de straat op gaat als er een tekeningetje verschijnt, maar het massaal af laat weten als er 3000 onschuldige mensen vermoord worden door mensen die in naam van de islam 2 vliegtuigen civiele torens in boren, roept bij mij ernstige vraagtekens op. Als die extremistische minderheid werkelijk zo minimaal is en geen bijval heeft dan was het lang niet zo'n groot probleem geworden.
« Laatst bewerkt op: maart 27, 2008, 11:11:22 pm door Thorgrem »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #24 Gepost op: maart 27, 2008, 11:23:54 pm »
De vraag is even hoe massaal die demonstraties precies waren, in vergelijking met het complete aantal moslims...
edit:*Oh ja, Mezza vindt het filmpje maar nietszeggend eigenlijk. Alles wat getoond wordt wisten we al... Ben het voor de verandering wel behoorlijk eens met de reactie van Rutte.  O-)
« Laatst bewerkt op: maart 27, 2008, 11:25:59 pm door Mezzamorpheus »

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #25 Gepost op: maart 27, 2008, 11:34:58 pm »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 27 maart 2008 om 23:23:
De vraag is even hoe massaal die demonstraties precies waren, in vergelijking met het complete aantal moslims...
Is dit een serieuze opmerking? Wil je soms beweren dat de demonstraties met Martin Luther King niet massaal waren omdat er percentueel gezien slechts enkeling op kwam dagen?

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #26 Gepost op: maart 28, 2008, 12:15:53 am »
Zoals vanovond iemand op tv zei: knip en plakwerk. Niets meer dan dat...
Weinig inhoud, veel herhaling van oude zaken en niet echt dat je zegt: ''Poeh hee, die Wilders heeft iets teweeg gebracht".
Niet echt, oude wijn in nieuwe zakken blijft oude wijn....

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #27 Gepost op: maart 28, 2008, 12:34:03 am »

quote:

Thorgrem schreef op 27 maart 2008 om 23:34:
[...]

Is dit een serieuze opmerking? Wil je soms beweren dat de demonstraties met Martin Luther King niet massaal waren omdat er percentueel gezien slechts enkeling op kwam dagen?
ik ken een stuk of 30 moslims die niet tegen die cartoons zijn gaan protesteren en uhm 0 die dat wel hebben gedaan.
geheelonthouder

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #28 Gepost op: maart 28, 2008, 12:43:09 am »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 27 maart 2008 om 23:23:
edit:*Oh ja, Mezza vindt het filmpje maar nietszeggend eigenlijk. Alles wat getoond wordt wisten we al... Ben het voor de verandering wel behoorlijk eens met de reactie van Rutte.  O-)

Das een goede, ik heb eens op tv de uitspraak door een moslimterrorist horen doen dat geloof ik slechts 1 procent van de moslims (maar kan ook 3 procent zijn) terroristisch zijn. Dat zou neer komen op 1 miljoen mensen wereldwijd. Dat vond hij prachtig, want als ze allemaal te gelijk beginnen met de Jihad dan werd het pas echt oorlog.

Tja, das best eng. Gelukkig zijn ze niet zo goed georganiseerd. Een echte oplossing is niet door de Koran te verbieden geloof ik. Ook de Islam verbieden niet. Daar wakker je nog meer geweld mee aan. Wat wel de oplossing is weet ik niet. Ik geloof dat die menselijk gesproken er niet is, vrees ik.

Ik vindt trouwens die film wel goed (kheb hem uitgekeken). Het confronteerd de vele mensen die zeggen dat de Islam een vredelievende Godsdienst is wel met de feiten. De ophef vooraf kan ik me ook wel voorstellen, vanwege de maatregelen die Wilders wil nemen als het aan hem licht (Koran verbieden) en de gevolgen van die film. Das nog maar weer af wachten.
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2008, 12:46:30 am door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #29 Gepost op: maart 28, 2008, 01:24:33 am »
16 minuten oud nieuws. :O

En 't is waarschijnlijk een paar uurtjes werk om een remake te doen met bijbelteksten, beelden uit Irak, Abu Ghraib plaatjes enzo, wat concentratiekampen, een handvol neergeschoten Palesteinen, een paar IRA figuren (in Noord-Ierland zijn ze aan beide kanten af en toe heel creatief met bijbelteksten) en hier en daar een atoombom. En om het af te ronden is er vast een 'christen' te vinden die een abortus arts heeft neergeschoten en verteld dat hij het zo weer zou doen.
Waarschijnlijk hoef je niet eens erg je best te doen om met iets te komen dat schokkender is...
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

Domus-Dei

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #30 Gepost op: maart 28, 2008, 01:51:12 am »
Ach ja, het neerschieten van abortusartsen door christenfundamentalisten werd door staatssecretaris Aboutaleb in het programma van Pauw en Witteman ook dankbaar aangehaald om aan te tonen dat geweld niet alleen binnen de Islam voortkomt. De enige die serieus op de inhoud van de film inging was arabist Hans Jansen. Het naast elkaar stellen van Christendom en Islam is m.i. appelen met peren vergelijken. Het zijn niet de christenen die wereldwijd op grote schaal andersgelovigen onderdrukken en vervolgen. Weliswaar zijn (gelukkig) niet alle moslims terroristen, maar wel de meeste terroristen moslims. Een ongemakkelijke waarheid die vooral christenen in dit land het liefst niet willen benoemen. De gemeenschappelijke verklaring van de PKN, CMO en CGI tegen de film Fitna noemt 'het ''verwerpelijk'' als het heilige in de godsdienst wordt bespot en het geloof wordt gekrenkt en keurt daarom belastering van de Koran en Mohammed met kracht af'. Blijkbaar is er volgens deze verklaring (bekrachtigd door de scriba der PKN) dus geen wezenlijk onderscheid tussen de religies. Er zullen weinig weldenkende christenen zijn die dit geloven. Daarentegen wel velen die de verklaring uit angst (stilzwijgend) onderschrijven. Degenen die het onderscheid nog niet weten verwijs ik naar de site van de arabist Jansen.
http://www.arabistjansen.nl/
Dan hoeven we later niet te zeggen dat we het niet geweten hebben.
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2008, 01:57:09 am door Domus-Dei »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #31 Gepost op: maart 28, 2008, 09:36:50 am »

quote:

Domus-Dei schreef op 28 maart 2008 om 01:51:
Het zijn niet de christenen die wereldwijd op grote schaal andersgelovigen onderdrukken en vervolgen.
Bedoel je nou te zeggen dat moslims wereldwijd en op grote schaal andersgelovigen onderdrukken en vervolgen?

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #32 Gepost op: maart 28, 2008, 09:43:17 am »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 28 maart 2008 om 09:36:
[...]

Bedoel je nou te zeggen dat moslims wereldwijd en op grote schaal andersgelovigen onderdrukken en vervolgen?

Even kijken wat ik zoal uit het hoofd op kan noemen.
Irak
Iran
Saodie-Arabië
Afganistan
Islamitische delen van India
Indonesië
Dufar

Het staat een ieder vrij om het lijstje verder aan te vullen.

socrates

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #33 Gepost op: maart 28, 2008, 10:17:55 am »
Ben benieuwd wat Wilders nu precies wil? De dingen die hij heeft laten zien, zijn algemeen bekend. Er zijn moslimterroristen, actiever en meer dan andere groepen. Waarom zou je dit willen laten zien? Het draagt niets bij aan de hele discussie, het richt zich niet op de islamitisering van Nederland en er worden dus geen oplossingen aangedragen.
Niet laten zien vanwege dreiging lijkt me geen argument, maar om met Paulus te spreken, alles is toegestaan, niet alles is nuttig..........
'het enige dat ik weet, is dat ik niets weet'

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #34 Gepost op: maart 28, 2008, 10:32:38 am »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 28 maart 2008 om 09:36:
[...]

Nee, er werd al gezegd dat niet alle moslims terroristen zijn. Ik begrijp je houding wel, echter is het probleem dat de Koran en het voorbeeld dat de profeet Mohammed uitdroeg meer aanzet tot geweld dan welke Godsdienst dan ook. Ik heb eens gehoord op tv dat Geert Wilders afkeer van de Islam voortkwam uit een tijd dat hij in het midden Oosten verbleef. Ik meen in Israël. Hoewel niet alle moslims geweldadig zijn, is het over het algemeen wel zo dat ze tegen de Joden zijn. En waar de Islam regeerd kunnen andere mensen meestal niet meer in gelijkwaardige vrijheid leven. In Turkije begint het beter te worden, maar we kennen de geschiedenis.

Daarbij waarschuwde Jezus zelf al tegen Goddienstig terreur in de laatste dagen voor zijn wederkomst met de waarschuwing "In de laatste dagen zullen mensen je komen doden om gode een eer te bewijzen, maar dat doen zij omdat ze God niet kennen en mij ook nog nooit hebben gekend."
Een nieuwe start is een nieuw begin

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #35 Gepost op: maart 28, 2008, 10:33:20 am »

quote:

Domus-Dei schreef op 28 maart 2008 om 01:51:
Het naast elkaar stellen van Christendom en Islam is m.i. appelen met peren vergelijken. Het zijn tegenwoordig niet meer de christenen die wereldwijd op grote schaal andersgelovigen onderdrukken en vervolgen.
Zo, gecorrigeerd...

quote:

Weliswaar zijn (gelukkig) niet alle moslims terroristen, maar wel de meeste terroristen moslims.

Ja, want IRA leden zijn geen terroristen, ETA leden zijn geen terroristen, Folkert van der Graaf is geen terrorist, RARA figuren zijn geen terroristen, KKK leden zijn geen terroristen, neo-nazi's zijn geen terroristen. Dat is namelijk allemaal anders.

Tenzij je definitie van terrorist bij voorbaat 'extremistische moslim' is, dan heb je helemaal gelijk...
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2008, 10:33:45 am door AVee »
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #36 Gepost op: maart 28, 2008, 10:34:43 am »
Wilders wil volgens mij een open en democraties debat over de islam in Nerderland. Met als uitgangspunt dat zijn interpretatie van de koran de enige ware is.
geheelonthouder

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #37 Gepost op: maart 28, 2008, 10:36:09 am »

quote:

grompie schreef op 28 maart 2008 om 10:34:
Wilders wil volgens mij een open en democraties debat over de islam in Nerderland. Met als uitgangspunt dat zijn interpretatie van de koran de enige ware is.
Zijn visie op de koran staaft hij aan de hand van voorbeelden uit de islamitische wereld zoals die vandaag de dag is.

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #38 Gepost op: maart 28, 2008, 10:40:03 am »

quote:

Thorgrem schreef op 28 maart 2008 om 09:43:
[...]

Irak
Iran
Saodie-Arabië
Afganistan
Indonesië
Dufar

Kortom: het Midden-Oosten, een (relatief niet heel groot) deel van Azië en een klein beetje Afrika.
Ik vraag nogmaals: Bedoel je nou te zeggen dat moslims wereldwijd en op grote schaal andersgelovigen onderdrukken en vervolgen?

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #39 Gepost op: maart 28, 2008, 10:48:36 am »
Op grote schaal zou ik kunnen onderschrijven ja. Al helemaal als je kijkt waar het islamitische gedachtegoed overheerst.
Het spreekt voor zich dat de islam in Noord en Zuid-Amerika geen kans heeft om te onderdrukken aangezien de aanwezigheid daar te verwaarlozen is. Tot op heden is dat in Europa ook nog het geval, alhoewel we in grote Europese steden zoals London en Parijs al wijken zien waar islamieten in de meerderheid zijn en waar de niet islamitische bevolking al bedreigd/onderdrukt wordt.

Op grote schaal dus. Wereldwijs is momenteel nog niet mogelijk in verband met de verspreiding van het islamitische gedachtegoed.

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #40 Gepost op: maart 28, 2008, 04:21:05 pm »
Wilders doet met Fitna precies wat de moslim extremisten willen.  Namelijk de beelden van hun gruweldaden  (aan het westen) laten zien.
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2008, 04:25:39 pm door Doarsie »

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #41 Gepost op: maart 28, 2008, 04:30:58 pm »
.http://www.tctubantia.nl/multimedia/archive/00706/toos28maart_706797b.png

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #42 Gepost op: maart 28, 2008, 05:31:16 pm »

quote:

Thorgrem schreef op 28 maart 2008 om 09:43:
[...]

Irak
Iran
Saodie-Arabië
Afganistan
Indonesië
Dufar

Van wie zouden al die landen dat onderdrukken van burgers geleert hebben?  :Y)
geheelonthouder

Thorgrem

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #43 Gepost op: maart 28, 2008, 05:39:11 pm »

quote:

grompie schreef op 28 maart 2008 om 17:31:
[...]

Van wie zouden al die landen dat onderdrukken van burgers geleert hebben?  :Y)
Wie zegt dat ze daar überhaupt iets geleerd hebben in de afgelopen 1000 jaar?  :Y)

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #44 Gepost op: maart 28, 2008, 05:50:05 pm »
Leuk om te zien hoe de tekenaars er mee omgaan:
http://elsje.nl/images/120669547820080328Fitna.jpg
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_5033_17007e82f680ff5581275551515e6ec68020eb89.gif

'k heb het nog eens bekeken maar echt weinig nieuws.
Veel geblaat van wilders maar weinig wol.
En nu wil hij er in den lande over gaan praten?
(Overigens wat gaat dat de staat aan beveiliging kosten?)

wateengedoe2

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #45 Gepost op: maart 28, 2008, 06:26:34 pm »
Wie echt iets goeds in het Arabisch wil horen, moet liever hier wezen -> tasbeha.org/mp3/Hymns/Gospel_Readings/St_Mark,_Jersey_City,_NJ.html

edit: niet-aanklikbaar gemaakt, want hij doet iets geks met de komma's. Dus ff kopiëren naar de adresbalk van je browser.
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2008, 06:50:08 pm door wateengedoe2 »

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #46 Gepost op: maart 28, 2008, 06:31:04 pm »

quote:

wateengedoe2 schreef op 28 maart 2008 om 18:26:
Wie echt iets goeds in het Arabisch wil horen, moet liever hier wezen :)
bugged
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2008, 06:32:11 pm door grompie »
geheelonthouder

wateengedoe2

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #47 Gepost op: maart 28, 2008, 06:34:32 pm »

quote:

offtopic: ?

grompie

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #48 Gepost op: maart 28, 2008, 06:36:36 pm »

quote:

dat mischien ook maar je linkje doet het niet :p
geheelonthouder

wateengedoe2

• Bekijk profiel
Fitna
« Reactie #49 Gepost op: maart 28, 2008, 06:41:31 pm »

quote:

grompie schreef op 28 maart 2008 om 18:36:
[...]

dat mischien ook maar je linkje doet het niet :p
Nou, daarom dat vraagteken, want hier werkt ie wél. http://tasbeha.org/mp3/Hy...Jersey_City,_NJ.html
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2008, 06:43:08 pm door wateengedoe2 »