quote:
ALS je vindt dat Secular zich misdroeg (waar ik het voor alle helderheid niet mee eens ben), dan kan je imho moeilijk bij CryHavoc tot een sterk afwijkende conclusie komen.
quote:
In ieder geval zie ik weinig reden voor die emotie, maar misschien heb ik iets gemist.
Dat lijkt me dan wel ja. Ik vind persoonlijk dat er weinig reden is om het bericht van Secular te corrigeren, omdat ik denk dat Secular zichzelf volstrekt duidelijk laat kennen. Maar de berichten van CryHavoc zijn nou niet bepaald erg afwijkend. Zijn minachting voor God, voor christenen en voor "geloof" in het algemeen is, aan de berichten te zien net zo groot, net zo emotioneel, en net zo los van behoorlijke onderbouwing, als bij Secular.
quote:
En nee, het is niet heel erg dat mensen vanuit hun emotie reageren. Alleen mag op de man spelen niet, dus verwijderen we zo'n post. Zo gek is dat toch niet?
Laat ik het er maar op houden dat ik de reacties van Doarsie, Okidoki en BBB heel helder vond, en dat ik me die ook heb aangetrokken.
quote:
Als het zo over komt: excuus, dat was niet mijn bedoeling. Maar wat was de bedoeling van onderstaande opmerking?
resumeren. Ik neem aan dat je daar het nut wel van kent: even samenvatten wat door verschillende personen is gezegd, wat daar de samenhangende betekenis van is, en dat zo formuleren dat het voor correctie open staat.
quote:
Die conclusie is namelijk volgens mij totaal niet terecht. Het was wel off-topic, wel een ad-hominem, en je mag wel degelijk melden dat CH geen christen is. Dan concludeer ik dus dat er blijkbaar iemand zijn gelijk wil halen. Misschien was die conclusie te snel.
Wat ik deed, heb ik hiervoor al aangegeven.