Auteur Topic: Opmerking  (gelezen 1301 keer)

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Opmerking
« Gepost op: november 07, 2008, 11:51:59 pm »
Naar aanleiding van deze:

quote:

Priscilla en Aquila schreef op 07 november 2008 om 23:43:
[mbr]Een aantal berichten vewrijderd. We kennen hier de faq. Houdt je er dan ook aan.
[/mbr]

Wel de opmerking dat jullie de user die alles wat RKK is verguisd IMHO best mogen aanspreken op wat hij doet.
In elke draad waar hij is regent het negatieve feedback op hem.
Ik vermoedt dat het gros wat is verwijderd een reactie op die persoon is.
Doe dan wat aan de persoon denk ik dan (en ja, ik heb TR's aangemaakt)
edit:wat mij daarnaast aardig dwars gaat zitten dat de opmerkingen van deze user deels gewoon blijven staan.
Nee, hij hoeft niet te reageren en OT te blijven, mag katholieken voor wat dan ook uitmaken en ik baal daar van. Iedereen doet zijn best maar hij doet het minste. zonder dollen: doe er wat aan.als je wilt knippen knip dan alles om een draad clean te krijgen, dat is geen kritiek maar een tip.
« Laatst bewerkt op: november 08, 2008, 12:46:30 am door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Opmerking
« Reactie #1 Gepost op: november 08, 2008, 03:23:48 am »
joh, ze doen het aardig. We redden ons wel.
« Laatst bewerkt op: november 08, 2008, 03:25:19 am door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Opmerking
« Reactie #2 Gepost op: november 08, 2008, 08:34:59 am »
Welke posts die er nog van "die user" staan vindt je nog steeds te ver gaan, okidoki? Ik heb 't topic doorgelezen maar er staat nu m.i. niet zoveel meer dat echt niet door de beugel kan.

Overigens vraag ik me af of het topic nog iets zinnigs gaat opleveren, dus bij de volgende ontsporing gaat-ie gewoon dicht  :)
Bombus terrestris Reginae

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Opmerking
« Reactie #3 Gepost op: november 08, 2008, 11:01:44 am »
Hoi.
Wat heel belangrijk is, is dat de mods een user aanspreken op eventueel verkeerd gedrag.
Zogauw andere users onrespectvol regaeren naar iemand die dat (in hun ogen min of meer) ook doet, wordt dat toch verwijderd. Dat is nl op de man, als het de persoon betreft.
Dat is vaak het probleem.
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Opmerking
« Reactie #4 Gepost op: november 08, 2008, 11:14:29 am »

quote:

okidoki schreef op 07 november 2008 om 23:51:

[...]

Wel de opmerking dat jullie de user die alles wat RKK is verguisd IMHO best mogen aanspreken op wat hij doet.

Dat is ook al gebeurd. Je gaat het zomaar vanuit dat dat niet gebeurt. :?
We hoeven dit soort dingen echt niet te melden nl...

quote:

edit:wat mij daarnaast aardig dwars gaat zitten dat de opmerkingen van deze user deels gewoon blijven staan.
Nee, hij hoeft niet te reageren en OT te blijven, mag katholieken voor wat dan ook uitmaken en ik baal daar van. Iedereen doet zijn best maar hij doet het minste. zonder dollen: doe er wat aan.als je wilt knippen knip dan alles om een draad clean te krijgen, dat is geen kritiek maar een tip.

Mods beslissen wat er geknipt wordt. Zo is er ook  wat blijven staan wat ook op de man is maar wat ik niet 'los' kon verwijderen. Omwille van de discussie heb ik dat hele bericht laten staan.
Daar hoor ik je dan weer niet over. :)

Als je een user die hier net komt kijken, bijstuurt (hebben we gedaan) en dingen uitlegt (in dat topic over transformations uitlegt vanuit welke beweging dit komt) , zonder hem gelijk (eventueel op net zo'n manier) in de hoek te zetten, win je hem misschien. Zo is er al het e.e.a. duidelijker geworden ook voor de TS in dat topic transformations.

offtopic:Ik vermoed dat het gros.... is zonder t :P
« Laatst bewerkt op: november 08, 2008, 11:27:04 am door Priscilla en Aquila »
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

MaVee

• eitje :D
    • Bekijk profiel
Opmerking
« Reactie #5 Gepost op: november 08, 2008, 11:36:22 am »

quote:

okidoki schreef op 07 november 2008 om 23:51:

[...]

Okidoki: ik heb juist om die reden een opmerking over allebei de users gemaakt in mijn TR's... Vind namelijk het gedrag van beiden niet kunnen.
Er is ook meer blijven staan dan mij lief was, maar ik begrijp dat dat ivm de lopende discussie ook niet echt anders kan.
Bij deze ook waardering voor de mods, die maar steeds uit allerlei netelige discussies de juiste info moeten zien te bewaren danwel te verwijderen d:)b
« Laatst bewerkt op: november 08, 2008, 11:36:51 am door MaVee »
eerst was ik een ei
nu ben ik een kip
kip zijn vind ik mooier
er zit wel leven in een ei
het is alleen wat dooier

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Opmerking
« Reactie #6 Gepost op: november 08, 2008, 12:52:14 pm »

quote:

MaVee schreef op 08 november 2008 om 11:36:
[...]

Okidoki: ik heb juist om die reden een opmerking over allebei de users gemaakt in mijn TR's... Vind namelijk het gedrag van beiden niet kunnen.
Er is ook meer blijven staan dan mij lief was, maar ik begrijp dat dat ivm de lopende discussie ook niet echt anders kan.
Is helder.

quote:

Bij deze ook waardering voor de mods, die maar steeds uit allerlei netelige discussies de juiste info moeten zien te bewaren danwel te verwijderen d:)b
Die waardering heb ik zeker hoor, weest niet bevreesd  _O_
Mail me maar als je wat wilt weten

MaVee

• eitje :D
    • Bekijk profiel
Opmerking
« Reactie #7 Gepost op: november 08, 2008, 07:45:32 pm »

quote:

okidoki schreef op 08 november 2008 om 12:52:

[...]

Die waardering heb ik zeker hoor, weest niet bevreesd  _O_
Weet ik, maar het mag ook wel eens hardop gezegd worden, als tegenhanger van allerlei klachtjes en klachten :)
eerst was ik een ei
nu ben ik een kip
kip zijn vind ik mooier
er zit wel leven in een ei
het is alleen wat dooier