Ik snap helemaal niks van de zoekfunctie. Naar aanleiding van de opmerking van P&A in het dooptopic probeer ik te zoeken naar een oud draadje waarin ik iets heb gezegd over dopen enzo, en dat ik het er niet meer over wil hebben.
Ik wilde allereerst het topic terugvinden dat ik plaatste toen ik belijdenis deed, de titel daarvan was "getuigenis over mijn doop". Als ik echter zoek op "doop" met topicstarter "Bumblebee" krijg ik 0 resultaten. Vul ik bij "poster" mijn naam in dan krijg ik een lijst met voornamelijk topics in CHAT (iedereen mag z'n bijdehandte opmerkingen achterwege laten) zoals het Bacardi Breezer topic, het synoniemenspel, wat schaft de pot vandaag en verbouw de quote deel 4.
Dit lijkt me incorrect. Het is me al vaker opgevallen dat de lijst met zoekresultaten, hoewel gesorteerd op relevantie, voornamelijk dingen oplevert die niets met het gezochte te maken hebben.
Volgens mij deed het zoekgebeuren bij de vorige versie van het forum niet zo raar. Snapt iemand dit? Ligt het aan mij?