quote: Van mij mag je in onzin threads rustig je gang gaan. Heb net al even backstage overleg gehad. Alleen hou het wel gezellig...
Van mij mag je elk plaatje in slowchat modbreaken, want met die plaatjes in het topic: slowchat niet meer leuk gewoon en al
helemaal niet meer gezellig, dat is ook nog steeds een groot punt wat wij proberen duidelijk te maken en wat zo te zien nog
steeds niet is aangekomen.
quote: Leer lezen en denk je ook eens in dat het in de wereld die buiten jou gedachten ligt anders toegaat. Niet alles draait om jou en niet alles is van jou. Er zijn meer mensen hier op het forum die vinden dat jij je erg irritant opstelt door overal onzin-dingen neer te zetten. Vind je het raar dat daar dan op ingegrepen wordt?! Als ik het niet met je eens bent wil niet zeggen dat jouw mening mij niet interesseert. Ik ben het er alleen niet mee eens omdat ik dingen in een groter kader zie dan jij (in ieder geval zo komt het op mij over).
Als ik dit zo lees heb ik zwaar het gevoel dat je dit alles beter tegen jezelf kan zeggen want de slotjes en breaks die jij zet slaan ook totaal nergens op, is dus onzin.
quote: Voor de rest maak ik aan jou geen woord meer vuil op het forum.
Nu geef je dus eigenlijk toe dat jij niet geschikt bent voor een functie als moderator of admin.
Wil je weten waarom niet, dan wil ik je dat wel even uitleggen of je wil weer niet luisteren, kan natuurlijk ook.
quote: Negatieve aandacht is ook aandacht. Gewoon niet op reageren. Dan is deze topic zó van het scherm verdwenen.
1. Los je lekker veel mee op, problemen blijven
2. Je moet altijd naar je users luisteren want de users maken het forum tot wat het is behalve in dit geval, want de mod's lopen het
zwaar te vernaaien... omdat ze niet bereidt zijn te luisteren.
quote: Zooooo ! hehe ! Het is weer zondag. Fijn !
Vandaag gaan we weer naar de kerk en dan doen we weer alsof we elkaar van harte lief hebben.
En morgen zijn we weer maandag en dan gaan we weer gezellig door met schelden.
Ik zie geen 1 scheldwoord staan eerlijk gezegd..
Nog even ditJullie zeggen steeds dat we moeten mailen eehj, waar zijn jullie bang voor? Je hebt hier een heel mooi subforum waar er ook
plaats voor is om even wat mee te delen en te zeggen.
Ik doel niet specifiek op een modbreak hoor, ik heb het over de modbreak in het algemeen dat die niks toevoegd dan alleen maar
irritatie.
Leer nu eens lezen Mods en Admin, dit geloof je toch niet?